نحوه نصب دی وی دی های حرف آخر ?????

Category: خبر های امروز

درس فیزیک برای داوطلبان نظام جدید از سه پایه فیزیک دهم با چهار فصل، فیزیک یازدهم با 3 فصل و فیزیک دوازدهم با 4 فصل در مجموع 11 فصل برای کل سه پایه تشکیل شده است. مهمترین فصل های زیست کنکور یا مباحث اسان زیست در کنکور برای سال دهم عبارت است از فصل های 2 تا 5، در سال یازدهم عبارت است از فصل های 1 تا 5 و در سال دوازدهم هم مطالعه فصل های 4 و 5 و 6 و 8 توصیه میشود و داوطلبی که از فصل های بالا تعداد کمتری را مطالعه کند شانس قبولی او به شدت کم خواهد شد. جالب است بدانید فیزیک استاد کامیار در سال 98 با کنکور تطابق 92 درصدی داشت یعنی مشابه یا عین 92 درصد سوالات کنکور 98 قبلا توسط استاد پیمان کامیار در بهترین دی وی دی فیزیک کنکور تجربی تحلیلو بررسی شده بود که در ادامه باز خورد آن را نیز خواهید دید.

تطابق فیزیک حرف آخر با کنکور یک ویژگی جالب نیز داشت که آن هم افرادی بودند که به درصد 100 در فیزیک کنکور 98 رسیدند و افراد زیادی هم به درصد بالای 90 دست یافتند و در شبکه های صدا و سیما مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند. این مقاله جنجالی را تا انتها مطالعه کنید تا با فصل های پر تست فیزیک کنکور آشنا شوید و در ضمن درادامه یک خبر ویژه هم برای شما داریم که سرنوشت مطالعه و درصد فیزیک کنکور خود را به معنای واقعی دگرگون خواهد کرد. باید بدانید که در فصل سینماتیک یا فصل 1 فیزیک دوازدهم است در فیزیک حرف اخر دیگر نه خبری از فرمول است نه تکنیک بلکه فقط با یک الگو کل این فصل را بدون فرمول یاد خواهید گرفت. در حال نزدیک شدن به کنکور هستیم در این بین داوطلبانی هستند که علاقه ای به خواندن فیزیک تا کنون نداشته اند و الان فط نیاز به کسب درصد راضی کننده هستند و کم کاری در این درس را میخواهد با درس های دیگر جبران کنند یا دسته دیگری از افراد اصلا نیازی به کسب درصد بالا برای رسیدن به رشته مد نظر مشاوره کنکور 1400 خود نیستند.

داوطلب با استفاده از پروژه 6040 حرف آخر فقط در 58 ساعت صفر تا صد فیزیک کنکور همراه با حل تست را خواهد بست. به شما یک الگو آموزش میدهیم و با استفاده از همان الگو کل تست های آن مبحث را بدون هیچ نکته ی دیگری برای شما حل میکنیم. در ادامه ارتباط فصل های زیست با یکدیگر را در اختیار شما قرار خواهیم داد و کامل به پاسخ سوال کدام فصل های زیست را باهم بخوانیم خواهید رسید. کدام فصل های شیمی را برای کنکور بخوانیم؟ حال ممکن است برایتان سوال شود که امکان ندارد کل این فصل را بدون فرمول و با یک الگو حل کرد. امروز در سایت حرف اخر شما را به صورت نسبی با درس فیزیک آشنا خواهیم کرد و بعد از این اشنایی به جایگاهی رسید که خودتان فصل های مهم فیزیک کنکور را میتوانید انتخاب کنید. اما در ویدیو بالا شما این مبحث را به صورت کیفی و مفهومی با تصویر خواهید دید و مشاهده خواهید کرد یادگیری با تصویر چقدر ساده تر و سریع تر است.

وقتی بتوان این حجم از تست ها را فقط با 1 الگو حل کرد پس تست های سال های بعد را نیز با این روش میتوان حل کرد. همچنین در رابطه با دین و زندگی کنکور 97 که از کل سه رشته ی ریاضی تجربی و انسانی فقط سه نفر تواسنتند در این درس به درصد 100 برسند نیز خاطر نشان کرد که درصد دین و زندگی خود را مدیون استاد یوسفیان پور هستم چرا که کل دین و زندگی را فقط با 14 الگو به ما سوم ابتدایی آموزش میدهند. اما در ویدیو بالا تمامی مطالب این مقاله را به صورت کاملا تصویری و از زبان مشاور ارشد تحصیلی بشنوید که مهم ترین فصل های فیزیک کنکور تجربی در آن تحلیل و بررسی میشود و رازهایی در رابطه با اهمیت فیزیک و معرفی کامل این درس افشا میشود و همچنین هر آنچه در رابطه با درس فیزیک باید بدانید به شما آموزش داده تیر آخر زبان شده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.