دانلود رایگان کتابهای پولی آمازون

Category: خبر های امروز

ناشران به دلیل کمبود کاغذ دولتی قادر به تجدید چاپ عناوین قبلی نیستند و در این شرایط دانلود رایگان کتابهای پولی آمازون برخی افراد کتابهای خاصی را از بازار جمع آوری می کنند و کمیاب می شوند تا بتوانند در زمان مناسب آنها را با قیمت چند برابر به مخاطب بفروشند.
«فروشندگان کمیاب» بازار کتاب را سیاه می کنند
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، تاثیر افزایش قیمت کاغذ در افزایش قیمت کتاب محدود نیست. بسیاری از ناشران تمایلی به تجدید چاپ عناوینی که در بازار کتاب فروخته شده اند ندارند. از آنجا که روزنامه های دولتی نزدیک به پنج ماه است که چگونه کتاب های پولی را رایگان دانلود کنیم به ناشران نرسیده اند و اگر بخواهند کتابهای خود را با کاغذ موجود در بازار آزاد تجدید چاپ کنند ، قیمت کتابها تا حدی کاهش می یابد که مخاطبان آنها کاهش می یابد.

در چنین شرایطی ، برخی از افرادی که تجربه زیادی در بازار کتاب دارند ، با تشخیص کتابهایی که در بازار باقی مانده و انبار ناشر به تعداد محدود است ، همه کتابها را از کتابفروشی ها خریداری کرده و بازار سیاه کتاب را تشکیل می دهند. وحید تیموری دانلود کتاب‌ های پولی، مدیر کتابفروشی پارسه به ایبنا گفت: «چندین کتابفروشی در خیابان انقلاب وجود دارد که ما آنها را به عنوان خرده فروش می شناسیم. آنها شروع به جمع آوری کتاب های ویژه به قیمت پشت جلد کردند.

به گفته کتابفروش ، با توجه به قیمت کاغذ موجود در بازار ، در صورت تجدید چاپ این کتاب ، مخاطبان قبلی خود را نخواهد داشت و کسانی که هدف این کتاب ها هستند ، مجبور می شوند به خرده فروشان مراجعه کنند. این یک مشکل است که برخی از افراد به دلیل تعداد صفحات و قالب کتاب ، نسخه های قدیمی را از کتابفروشی ها جمع آوری کرده و ذخیره می کنند. همه خرده فروشان افراد با تجربه و با سوادی هستند که می دانند کدام کتاب را انتخاب کنند.

وقتی تجدید چاپ مقرون به صرفه نیست!
تیموری با تأکید بر اینکه از کتابهای ناشران دولتی بیشتر در چرخه خرده فروشی استفاده می شود ، توضیح داد: “معمولاً کتابهای این ناشران با یارانه های کاغذی و دولتی تهیه می شوند. بنابراین قیمت قاب پشتی پایین است. اما مشخص نیست در صورت تجدید چاپ این کتاب ها ، قیمت دانلود رایگان کتاب های پولی آن چقدر خواهد بود. برای مثال نشر فارابی را در نظر بگیرید که کتاب های خوبی در زمینه سینما دارد. اگر کتابی 400 صفحه ای در این نشریه با قیمت 30 تا 40 هزار جلد در سال 1994 تجدید چاپ نشود و این کتاب به بازار بیاید چه اتفاقی می افتد؟ مقامات نشر فارابی تجدید چاپ را تجزیه و تحلیل کردند. 6 سال طول کشید تا کتاب 400 صفحه ای 40 هزار جلد به فروش برسد. اگر این کتاب با کاغذ جدید 120 هزار جلد قیمت داشته باشد ، فروش آن به جای 6 سال 15 سال طول می کشد. بنابراین ، تمایل چندانی برای انتشار مجدد این کتابها وجود ندارد.

به گفته وی ، خرده فروشان دست روی این کتاب ها می گذارند و آنها را از بازار جمع آوری می کنند ، زیرا دانلود رایگان کتابهای پولی آمازون این کتاب هیچ جا پیدا نمی شود ، آنها کتاب را با قیمت 100000 جلد می فروشند ؛ در صورت خرید از تعداد زیادی ناشران ، قیمت قدیمی را می توان تا 20 درصد کاهش داد. این تا زمانی است که ناشری مانند فارابی یا علمی و فرهنگی بتوانند این کتاب را تجدید چاپ کنند. ناشر کتاب های جدید منتشر می کند و کتابهای چاپی قدیمی کمیاب می شوند.

مدیر کتابفروشی پارسه با پیش بینی آینده ناشران و روند فعالیت آنها در شرایطی که روزنامه دولتی در دسترس نیست و کافی نیست ، گفت: در آینده نزدیک ، هر ناشر حدود 200 کتاب کمیاب و چاپی را تکمیل می کند. “کتابهای خوب ناشران مانند نی ، مرکز و نو بسیار تخصصی هستند و توسط مخاطبان خاصی خریداری می شوند ، بنابراین تجدید چاپ مجدد این ناشران هیچ توجیه اقتصادی ندارد. به عنوان مثال ، کتابی درباره هگل تنها توسط دانش آموزان یا علاقمندان چگونه کتاب های پولی را رایگان دانلود کنیم تهیه می شود. فلسفه..

ناشران کتابهایی چاپ می کنند که سریع فروش می روند
برخی از ناشران کتابها را از کتابفروشی ها به قیمت پشت جلد می خرند ، تا اینجا این کار قانونی است. اما پشت آنها ایجاد بازار سیاه کتاب و سود بالای فروش کتاب به ناشران است. تیموری درباره تأثیر این اقدام توضیح داد: ناشر نمی تواند کتابهای تخصصی و خوب را مانند گذشته منتشر کند. در نتیجه ، او کتابی را منتشر می کند که ظرف 6 ماه یا یک سال به فروش می رسد ، زیرا نگهداری کتاب در انبار ناشر توجیه اقتصادی ندارد.

فروش کمیاب توسط برخی از فروشندگان کتاب های دست دوم انجام می شود. به گفته تیموری ، در بین فروشندگان و افرادی که شرارت می کنند افراد شایسته ای وجود دارد. وی افزود: برخی از فروشندگان دست دوم در صورت اطلاع از پایان یک کتاب در بازار ، کتاب را به هر قیمتی که بخواهند به افرادی که به آن نیاز دارند می فروشند.

تیموری از تشکیل بازار خرده فروشی به دلیل کمبود کاغذ در بازار و چاپ نشدن کتاب ها خبر داد و دانلود کتاب‌ های پولی ادامه داد: در حالی که مواد اولیه کتاب هایی مانند فیلم ، روی ، کاغذ و جلد گران هستند ، اما خواهیم دید که خرده فروش به کار خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: فروشندگان کمیاب حدود 100 نسخه را با 480 هزار جلد خریداری کردند و پس از چاپ مجدد کتاب ، آن را 700 هزار جلد به فروش رساندند. این در حالی است که ارزش این کتاب پس از تجدید چاپ 850،000 جلد است. عموم مردم خوشحال هستند که این کتاب به قیمت 850 هزار تن با قیمت 700 تن خریداری شده است ، در حالی که کتاب به قیمت 450 هزار تن خریداری شده است.

یکی برنج را انباشته می کند و دیگری کتاب ها را روی هم می چیند
به یکی برنج را انباشته می کند و دیگری کتاب ها را روی هم می چیند. ما اطلاعاتی دانلود رایگان کتاب های پولی درباره قیمت کتاب در سایت انتشارات و اینستاگرام منتشر کرده ایم و افراد می توانند در هر جایی از آن مطلع شوند.

ناشر در ادامه با تأکید بر اینکه خرده فروشان این کتاب را از یک کتابفروشی خریداری کرده اند و اقدامات آنها قانونی است ، اظهار کرد: اگر آنها آنقدر در بازار نفوذ داشته باشند که بتوانند این روند را ادامه دهند ، کاری نمی توان انجام داد. در هر صنفی چنین افرادی وجود دارد. برای ناشر مهم است که کتاب خود را بفروشد و چه اهمیتی دارد که چه کسی این کتاب را به چه منظور خریداری می کند؟

وی افزود: من فکر می کنم این موضوع باید کنار گذاشته شود. بحث عرضه و تقاضا وجود دارد و مبارزه با این اقدامات بی فایده است. اگر وضعیت بازار عادی بود ، هیچ کس این کار را نمی کرد. متأسفانه ناشران سالهاست که در شرایط غیرعادی کار می کنند. شخصی که کاغذ را با قیمت دولتی وارد می کند و به ناشران با قیمت رایگان می فروشد حتی از خرده فروش بدتر است. در این موقعیت؛ ناشران باید به کار خود ادامه دهند.

کتاب دیگری که در انبار فروشندگان ذخیره می شود ، تاریخ جامع ایران است که توسط مرکز دائرclالمعارف بزرگ اسلامی منتشر شده است. وی توضیح داد: آخرین قیمت دوره این کتاب 5 میلیون و 950 هزار تن بود ، اعلام شد این کتاب با قیمت 10 میلیون تن تجدید چاپ می شود. کتابفروشان می دانند که مردم چندین جلد از این کتاب را به قیمت 6 میلیون جلد خریداری کردند. حتی در صورت تجدید چاپ کتاب ، فروشندگان کمیاب کتاب را با قیمت 8 میلیون تن به فروش می رسانند ، به این معنی که هنگام فروش هر دوره از کتاب ، دو میلیون تن سود دانلود کتاب‌ های پولی خواهند داشت.

به گفته تیمور چگونه کتاب های پولی را رایگان دانلود کنیم، عموم مردم و کتابفروشان از ادامه این روند آسیب می بینند. در حالی که خبر شانسی یک خرده فروش که ارزیابی درستی از وضعیت انتشارات در ایران دارد ، پول زیادی به دست می آورد.

امید به افزایش توزیع روزنامه های دولتی
هومن حسن پور ، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان در تهران به ایبنا گفت: “نمی توان این احتمال را رد کرد. هزینه سایر موسسات تولید کتاب بسیار افزایش یافته است. این کتاب چالش برانگیز است.”

به گفته رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان در تهران ، بحث مهم این است که کتاب ها از کشش قیمتی یکسانی نسبت به سایر کالاها برخوردار نیستند. البته هنوز کاغذ دولتی وجود دارد و فقط توزیع آن کاهش یافته است. انشاءالله روزنامه دولتی بار دیگر به طور گسترده در بازار توزیع خواهد شد.

فروشندگان کمیاب دلال هستند ، نه کتابفروشی
گروهی از کتابفروشان دست دوم آخرین حلقه در زنجیره خرده فروشان اعلام شده است ، در حالی که اکثر کتابفروشان دست دوم وارد چرخه فروش کتاب می شوند و با خرید کتابخانه های مردم به کتابهایی دسترسی پیدا می کنند که در بازار موجود نیست. عقل دانلود رایگان کتاب های پولی نمی خواهد یا نمی تواند آنها کتابهای قدیمی خود را نگه می دارند ، آماده می کنند.

خسرو یوسف زاده یکی از دومین کتابفروش در مجتمع خرید نادر نزدیک میدان انقلاب است. وی به خبرنگار ایبنا برای خرده فروشان گفت: در هر صنفی ، چنین افرادی فرصت پیدا می کنند. به عنوان مثال ، در دوره انتشار کتاب “تاریخ فلسفه غرب” ، ترجمه نجف دریابندری را خریداری کردند و با درصد بالاتری از سود آن را فروختند. این واقعیت که برخی از کتابفروشی ها کتابهایی را از بازار جمع آوری می کنند به این دلیل است که کتاب سالها منتظر چاپ بوده و قابل چاپ نیست ، در این صورت کتابفروش به جای سفارش دو نسخه از کتاب ، 30 نسخه را سفارش می دهد و سفارشات را در انبار نگه می دارد. . هنگام چاپ کامل می فروشد و به مشتری می فروشد.