دانلود کتاب از آمازون

Category: خبر های امروز

کتابفروشان گنبدي ضمن تائيد تاثير مثبت پروژه ها بر اقتصاد نويسندگان دانلود کتاب از آمازون، ناشران و كتابفروشي ها و به طور كلي بر اقتصاد نشر ، بر ضرورت توجه مردم به كتابفروشي هاي محلي تأكيد مي كنند.
کتابفروشی های محلی را فراموش نکنید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در گلستان ، طرح تابستانی کتاب 1400 همزمان با کل کشور در 3 کتابفروشی در شهر گنبدکاووس و در مجموع 16 کتابفروشی در استان گلستان انجام شد. این طرح همزمان با شرایط ویژه کرونا و وضعیت خاصی است که دانلود کتاب از آمازون برای اقتصاد کتابفروشی بوجود آمده است.

به بهانه اجرای کتاب تابستان 1400 ، به سراغ دو مدیر کتابفروشی گنبدکاووس رفتیم و در مورد وضعیت فعلی خرید رایگان از آمازون و محدوده اجرای طرح مذکور با آنها صحبت کردیم که مورد بحث عموم قرار می گیرد.

یعقوب کریمی ، فارغ التحصیل صنعت و مدیرعامل کتابفروشی شهر کتاب در گنبدکاووس که دانلود کتاب از آمازون همیشه در پروژه های حمایتی کتابفروشی فعالیت می کرد ، گفت: کتابفروشی ها به دلیل شرایط خاص در گنبدکاووس و استان گلستان تعطیل شده اند. به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسانیم.

“البته ، تاج به بسیاری از شرکت ها صدمه می زند و ما که در گروه دوم شرکت ها هستیم ، هر زمان که وضعیت در تاج وخیم می شود و هزینه های زیادی را به کتابفروشی ها تحمیل می کند ، فروشگاه های خود را می بندیم و در این بین ، بزرگتر کتابفروشی ، “او گفت. در غیر این صورت ، چک های او سنگین تر خواهد بود.

کریمی ادامه داد: بدون شک سلامتی و زندگی مردم برای ما مهم است اما بسته شدن مداوم منجر خرید رایگان از آمازون به تخریب فروشگاه می شود و نه تنها ما بلکه بسیاری از شرکت ها تمایلی به ادامه کار ندارند و باید کاری برای این اقتصادهای آسیب دیده انجام داد. ”

او گفت: “البته ، ایجاد برنامه های فصلی به ما در فروش کمک می کند. طبق معمول ، ما بین 5 تا 10 برابر روزهای عادی برای فروش کتاب در طول طراحی داریم.

کریمی ادامه داد: در روزهای اجرای این پروژه ها ، گاهی اوقات کتاب هایی را می فروشیم که در سایر روزهای سال بخشی از فروش ما نیستند. و همچنین اقتصاد به طور کلی.

مدیرعامل کتابفروشی گنبد ادامه داد: برای جلب توجه مخاطبان کتابفروشی قبل از شروع پروژه ها ، سعی می کنیم حجم قابل توجهی کتاب از ناشران و توزیع کنندگان سفارش دهیم و معتقدم که اگر این پروژه ها به موقع و گسترده توزیع شوند در رسانه ها تبلیغ می شود وی گفت: “در مواجهه با حمایت ملی و به موقع ، بدون شک تأثیر مثبتی بر اقتصاد نشر و فرهنگ مطالعه خواهد داشت.

کریمی در ادامه به موضوع افزایش سقف خرید در این دوره از طرح اشاره کرد و گفت: در این مدت دانلود کتاب از آمازون شاهد افزایش سقف خرید به 300 هزار تن بودیم که به خودی خود یک امر مثبت است اما از سوی دیگر ، قیمت کتاب برای طبقه متوسط ​​افزایش چشمگیری داشته است. وی گفت:

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر شاهد وضعیتی هستیم که کتابها را از سبد خانوارها خارج می کنند که خرید رایگان از آمازون به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست و کتاب ها رسماً به یک کالای لوکس تبدیل می شوند.

کریمی سپس گفت: برخی از فروش ها و نمایشگاه های اینترنتی برای فروش کتاب در کتابفروشی های محلی مضر است خرید رایگان از آمازون و ما انتظار داریم مسئولان و حتی قوه قضائیه به چنین مواردی رسیدگی کنند ؛ اما با این حال ، تاکنون نمونه ای از درگیری ها را ندیده ایم.

وی افزود: «فروش کتاب در سایتی مانند دیجی کالا با 80 درصد واقعاً قابل درک نیست. زیرا شخصی که در زمینه کتاب فعالیت می کند می داند که حاشیه سود فروش کتاب حدود 25 درصد است و ناشران تا این حد تخفیف هایی را به کتابفروشان زیر فاکتور می دهند و این س arال پیش می آید که چگونه یک سایت می تواند 80 درصد تخفیف بدهد؟! البته به نظر می رسد تنها یک دلیل وجود دارد ، و آن حضور به اصطلاح. افست کتاب و قاچاق و سرقت در پیشخوان آنها.

مرتضی ایادی ، فارغ التحصیل مخابرات و یکی از کتابفروشی های مسئول کتاب شعبه 3 در حافظ در گنبدکاووس ، که به ادبیات کلاسیک علاقه دارد ، می گوید: «در گذشته ، ما تبلیغات محیطی و فضای اطلاعات پروژه های شهری را انجام داده بودیم. اما دانلود کتاب از آمازون این امر از هیچ جای دیگری امکان پذیر نبود و ما فقط تبلیغات و زبان را در فروشگاه از طریق مشتریان و به صورت مجازی داشتیم.

وی افزود: احتمالاً می دانید که هزینه چاپ حتی یک بنر چقدر افزایش یافته است و درآمد حاصل از مشارکت در این پروژه آنقدر کافی نیست که بتوانید مانند گذشته تبلیغ کنید ، اما امروزه واقعا مقرون به صرفه و اقتصادی نیست. “شایسته است که نهادهای مسئول یا در زمینه فرهنگ فعالیت کنند از چنین رویدادهایی حمایت بیشتری کنند.

ایادی در مورد زمان بهتر برای اجرای طرح پیشنهاد داد: هفته اول ماه یا نزدیک به پرداخت حقوق دانلود کتاب از آمازون، به نظر من مناسبتر است که مردم حداقل بتوانند خرید کنند.

وی افزود: انتظار می رود در کنار حمایت های لازم از سوی مقامات و متولیان ، مردم خرید رایگان از آمازون از آنها حمایت کنند.
این پروژه با عنوان رویای کتاب با هدف ایجاد دسترسی رایگان به کتاب های الکترونیکی برای معلمان و دانش آموزان ارائه شده است.

بر اساس این گزارش ، چندین سال است که دانش آموزان و معلمان برای دسترسی به کتاب های درسی رایگان و استفاده از کتاب های درسی رایگان به طور سیستماتیک در وب سایت این وزارتخانه ثبت نام کرده اند. وزارت آموزش کره جنوبی خرید رایگان از آمازون می گوید سهم کتاب های درسی رایگان برای هر نفر از چهار به 10 افزایش یافته است.

به گفته وزارت آموزش کره جنوبی ، این پروژه بیش از 85000 کتاب الکترونیکی رایگان برای مدارس ارائه می دهد.