گروه Apollo Global-Led نزدیک به معامله برای خرید Arconic است

Category: خبر های امروز

شرکت سهام خصوصی Apollo Global Management APO -0.54٪

در حال نزدیک شدن به معامله ای برای خرید آرکونیک سازنده قطعات صنعتی است،

ARNC -5.69٪

به گفته افراد آشنا به موضوع

این معامله برای ارزش گذاری Arconic HWM تنظیم شده است -0.58٪

به گفته مردم 30 دلار برای هر سهم یا تقریباً 3 میلیارد دلار. این می تواند تا زمانی که آرکونیک نتایج خود را در روز پنجشنبه گزارش دهد، با فرض اینکه مذاکرات در آخرین لحظه از هم نپاشد، اعلام شود. سهام آرکونیک که قطعات صنایع هوافضا، خودروسازی، ساختمان و انرژی را تولید می کند، چهارشنبه با قیمت 22.55 دلار بسته شد.

شرکت صنعتی مستقر در پیتسبورگ که در سال 2016 از سازنده آلومینیوم Alcoa جدا شد.،

دارای بار بدهی سنگین بیش از 1.5 میلیارد دلار است.

وال استریت ژورنال قبلا گزارش داده بود که آپولو در ماه فوریه پیشنهادی برای Arconic ارائه کرد، که مشاوران آن به دنبال خریدارهای بالقوه دیگری بودند.

آپولو در فرآیند فروش با سرمایه گذار صندوق های تامینی Irenic Capital Management که توسط آدام کاتز، کارمند سابق غول صندوق های تامینی Elliott Investment Management تاسیس شده بود، شرکت کرد. این یک جفت غیر معمول بین یک شرکت خرید و یک فعال سهامدار است. Irenic قبلاً فاش کرده بود که سهام کوچکی در Arconic در سه ماهه چهارم سال 2022 ساخته است.

آقای کاتز یک مبارزه نیابتی را که الیوت در سال 2017 انجام داد رهبری کرد که منجر به استعفای مدیر اجرایی آن زمان Arconic و تغییر در هیئت مدیره شرکت شد.

ایرنیک اخیرا علیه مالک مجله News Corp عقب نشینی کرد‘s

پیشنهادی برای ترکیب مجدد با شرکت خواهرش، فاکس، طرحی که از آن زمان کنار گذاشته شده است.

ژورنال در سال 2018 گزارش داد که آپولو برای معامله با آرکونیک ابراز علاقه کرده است. آپولو در نهایت به توافقی برای پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار برای شرکت نزدیک شد، اما آرکونیک در عوض در سال 2020 به دو تجارت مستقل و عمومی تقسیم شد.

کسب و کار محصولات مهندسی آرکونیک و فورجینگ در این شرکت باقی ماندند که به هوافضای هومت تغییر نام داد. گروه محصولات نورد جهانی آن بخشی از یک شرکت جدید شد که اکنون Arconic است.

آپولو در ماه مارس با خرید شرکت شیمیایی Univar Solutions به مبلغ 8.1 میلیارد دلار از جمله بدهی موافقت کرد. این یکی از بزرگترین خریدهای اهرمی اخیر بود که با گران شدن تامین مالی سرعت آن کاهش یافته است.

آرکونیک قرار است درآمد سه ماهه اول خود را در صبح پنجشنبه قبل از باز شدن بازار گزارش کند.

برای لورن توماس در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

در نسخه چاپی 4 می 2023 با عنوان “گروه آپولو نزدیک به معامله برای آرکونیک” ظاهر شد.