کریر پلات جداسازی واحد آتش نشانی

Category: خبر های امروز

حامل جهانی شرکت

CARR 4.11٪

به گفته افراد آشنا، در حال کار بر روی طرحی برای فروش یا تقسیم بخش تجاری Fire & Security خود است که حدود 17 درصد از فروش شرکت تهویه مطبوع را تشکیل می دهد.

مردم گفتند که این روند در مرحله اولیه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت آن را دنبال کند.

تجارت آتش و امنیت 3.6 میلیارد دلار از کل فروش 20.4 میلیارد دلاری کریر در سال 2022 را به خود اختصاص داده است.

مدیریت در یک کنفرانس تلفنی در ماه فوریه گفت که تقاضا برای محصولات Fire & Security Carrier’s که در املاک مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود، در سه ماهه اخیر متفاوت بوده است که با کندتر ساخت و ساز جدید در برخی بازارها همراه بوده است. این به درخواست برخی از سرمایه‌گذاران و تحلیلگران برای بررسی جداسازی این بخش کمک کرده است، که آنها آن را یک مشکل در ارزیابی آن می‌دانند.

سهام کریر در سه‌شنبه 43.86 دلار معامله شد که حدود 3.5 درصد افزایش داشت، اما از بالاترین رقم نزدیک به 60 دلار در تابستان 2021 کمتر شد. ارزش بازار Palm Beach Gardens، فلوریدا، در سه‌شنبه حدود 36 میلیارد دلار بود.

Carrier پس از اینکه United Technologies Corp خود را به سه شرکت مستقل جدا کرد، تشکیل شد و یکی از آخرین شرکت‌های صنعتی آمریکا را تجزیه کرد، حرکتی که در سال 2020 تکمیل شد. (تجارت آسانسور Otis نیز جدا شد.)

تعدادی از شرکت‌ها اخیراً به دنبال حذف بخش‌ها و ساده‌سازی عملیات خود بوده‌اند. شرکت جنرال الکتریک واحد مراقبت های بهداشتی خود را به نهادی به نام GE HealthCare Technologies تقسیم کرد. شرکت،

بخشی از فروپاشی این مجموعه مشهور.

سال گذشته کلوگ شرکت

گفت که قصد دارد به سه بخش تقسیم شود و تجارت غلات و غذای گیاهی خود در آمریکای شمالی را جدا کند. در سال 2021، جانسون و جانسون گفت که به دو شرکت تقسیم می‌شود و نام Kenvue را برای شرکت مستقل برنامه‌ریزی‌شده‌ای انتخاب کرد که برندهای سلامت مصرف‌کننده از جمله Band-Aid و Tylenol را در خود جای دهد.

امرسون الکتریک شرکت

در ماه اکتبر اعلام کرد که اکثریت سهام در تجارت فناوری های آب و هوایی خود را به شرکت سهام خصوصی Blackstone خواهد فروخت. شرکت،

به شرکت صنعتی اجازه می دهد تا تجارت خود را ساده کند و فناوری و اتوماسیون خود را گسترش دهد.

برای لورا کوپر در [email protected] و لورن توماس در [email protected] نامه بنویسید.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8