کانکس در تهران

Category: خبر های امروز

کانکس در تهران

کانکس در تهران

یکی از موارد مهم استفاده از کانکس در تهران کانکس فروشگاهی است که معمولا میتوان با تهیه کانکس با قیمت بسیار مناسبی این کار را انجام داد و در زمینه های تجاری مختلفی فعالیت کرد.

کانکس فروشگاهی قابلیت استفاده برای فروشگاه در محوطه های باز و بسته را دارد. کانکس فروشگاهی ارزان برای فست فود، رستوران ها و…  مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع سازه در بین مشتریان و خریداران به نام کانکس سوپرمارکت یا کانکس مغازه معروف است. این کانکس به علت ارزان بودن قیمت آن مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و بعضی از افراد کسب و کار و امور تجاری خود را با این کانکس شروع می کنند، و بسته به نوع فعالیت و کاربرد استفاده از کانکس فروشگاهی، کانکس آنها متفاوت است، در طرح، رنگ، اندازه، امکانات و مانند یک فروشگاه کامل همه تجهیزات را دارد.

کانکس فروشگاهی

 یکی از تخصصی ترین تولیدات کانکس می باشد. زیرا اهمیت ویژه ای در ظاهر مناسب و زیبایی برای افزایش فروش دارد. در واقع در این نوع کانکس ها طراحی و زیبایی از مهم ترین مسئله می باشد و بخش مهم دیگر دوام و استحکام آن می باشد. با گسترش صنعت افراد با بودجه کم به دنبال مکانی برای فروش محصولات خود می باشند. امروزه صنایع فست فود، دکه، مغازه ها و فروشگاه ها در سطح شهر از این طریق کسب درآمد می کنند. کانکس و کیوسک های فروشگاهی از این طریق نیاز شما را به بهترین شکل ممکن حل می کنند و شما می توانید از آن به عنوان کانکس فست فود، کانکس فروشگاهی سیار، کانکس سوپرمارکت و مغازه استفاده کنید. کانکس ها به علت جابجایی زیاد از مصالح با کیفیت و مناسب ساخته شده اند، تا  مشتریان بتوانند تا سالیان سال از آن استفاده کنند و طراحی کانکس، نیاز شما را به عنوان یک ویترین مغازه برطرف می کند، و امکاناتی که یک مغازه باید داشته باشد را بسته به نوع کاربرد هر شغل دارد. لازم به ذکر است که همیشه کمترین هزینه، بهترین نیست و باید هزینه بهینه باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید. ما در این زمینه مشاوره می دهیم. در ضمن می توانید از یک کانکس دست دوم خوب بهره مند شوید تا هزینه کاهش یابد. در طراحی کانکس فروشگاهی مهمترین نکته شرایط و امکانات آن کانکس می باشد و اینکه در کجا می خواهید آن کانکس را استفاده کنید. معمولاً کانکس ها را طوری طراحی می‌کنیم که با شرایط اقلیم کشور ما سازگار باشد و امکاناتی را در هر نوع کانکس قرار می دهیم مانند کانکس فست فودی که باید فن و تهویه مناسب داشته باشد تا از بوی نامطبوع جلوگیری شود و قابلیت تمیز شدن راحت تری را هم داشته باشد یا اینکه دارای امنیت بالا برای جلوگیری ازسرقت شود.

طرح کانکس فروشگاهی

طرح کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی باید تمام تجهیزات یک فروشگاه را همراه امنیت کافی، قیمت مناسب، با دوام و زیبایی داشته باشد.اگر یکی از این فاکتورهایی که نام برده را نداشته باشد باعث بروز مشکل خواهد شد.

مزایا

استفاده از این کانکس ها مزایا و ویژگی های زیادی داشته است. مهمترین مزایای آن کسب درآمد با استفاده از این کانکس ها و قابلیت حمل و نقل می باشد، که می توان آن را به راحتی جابجا کرد و همچنین می توان در مکان هایی که پر رفت و آمد تر است، کسب و کار خود را در آنجا شروع کرد.

سوالات متداول درباره کانکس فروشگاهی ارزان

آیا می توان به صورت سفارشی محل درب و پنجره را تغییر داد؟ و آیا در هزینه و قیمت آن تفاوت ایجاد می کند؟

بله شما در هنگام ثبت سفارش خرید کانکس می توانید محل قرارگیری درب و پنجره را مطابق نظر خود را تغییر داده و این تغییرات تفاوتی در قیمت آن ایجاد نخواهد کرد، مگر اینکه ابعاد بازشوها و یا نوع مصالح و متریالی که در آنها استفاده می‌شوند، بخواهید تغییر کند، در این صورت قیمت آن تغییر خواهد کرد.

چطور می شود عمر سازه های سبک را افزایش و میزان عمر مفید آنها چقدر است؟

عواملی وجود دارد که در عمر مفید سازه تاثیر می گذارد. این عوامل شامل شرایط حمل و نقل، محل نصب و نحوه نگهداری از کانکس تاثیر بسزا یی در عمر مفید آن می گذارد.

امکانات کانکس فروشگاهی

امکانات کانکس فروشگاهی

 کانکس فروشگاهی باید دارای امکانات مختلفی باشد از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       داشتن ویترین مناسب

·       داشتن یخچال های مناسب فروشگاه

·       قفسه های مناسب برای وسایل

·        داشتن تأسیسات مناسب

·        داشتن سیستم تهویه مناسب

·       داشتن طراحی داخلی مناسب

·       روشویی

·       کپسول آتش نشانی

·        و …را میتوان از امکانات یک کانکس فروشگاهی نام برد.

در این مقاله درباره طراحی کانکس فروشگاهی در تهران صحبت کردیم. با این امید که مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت ما به نشانی مقابل مراجعه کنید: conexe.ir