چگونه با جی پی اس افراد را پیدا کنیم؟

Category: خبر های امروز

تعیین موقعیت برای حفاظت از امنیت کودک ویا افراد سالمند کاربردهای زیادی دارد. علاوه بر این با آموزشدادن به کودک برای فشردن دکمه اضطراری (SOS) در شرایطی که احساس خطر کند، قادر خواهید بود با هوشیاری و اقدامات به موقع، جلوی بسیاری از حوادث ناخوشایند را بگیرید. طبیعتا فرد بالغ که از نظر جسمی و روانی سالم است و با رضایت این ردیاب را حمل کند، از نظر قانون نیز در این مورد مانعی وجود نخواهد داشت.

با وجود ردیاب ها شما می توانید، مکان اعضای خانواده خود را بر روی نقشه مشاهده کنید.همچنین در شهرهای شلوغ احتمالا بارها شاهد دزدیده شدن کیف و یا وسایل ارزشمند دیگران بوده اید، و یا حتی شنیده اید که فردی ربوده شده باشد.در این مقاله به کارکرد ردیابها پرداختیم. این نوع جی پی اس بیشتر کاربردهای مهندسی و نقشه کشی دارند که برای تعین طول و عرض جغرافیایی یک نقطه یا مکان خاص بکار می رود. ردیاب یا جی پی اس باید از قابلیت ردیابی مکان در لحظه برخوردار باشد. جی پی اس مکان های تردد افراد را به سادگی به شما گزارش دهد.

مرکز مشاوره ما روزانه به تعداد زیادی از مشتریان مشاوره و راهنمایی ارائه میکنه، خیلی از مشتریان ما که اطلاعات چندانی در مورد ردیاب مگنتی ندارن ذهنشون درگیر سوالات و ابهاماتی هست که مشاوران ما آنها را راهنمایی میکنند، اینجا برخی از پرسش و پاسخ های پر تکرار رو قرار میدیم، شاید جواب خیلی از سوالات شما اینجا باشه…

از آنجایی که ممکن است مسیرهای اطراف شما دچار تغییراتی مانند مسدود شدن جاده و یا ترافیک شوند، برای مشاهده لحظه ای تغییرات به اینترنت نیاز دارید. برای استفاده از انواع دستگاه ردیاب، تنها دغدغه ای که شما باید داشته باشید این است که دستگاه را به یک سیمکارت دارای شارژ، مجهز کنید. گارانتی ردیاب GM100 شامل یکسال گارانتی طلایی تعویض بدون هیچگونه هزینه جانبی است؛ یعنی چنانچه تا یکسال ردیاب با هر گونه ایرادی مواجه شود، یک ردیاب جدید دریافت میکنید. در غیر از این موارد، هر گونه استفاده از ردیاب شخصی برای افراد بالغ با سلامت روان و جسم، غیر قانونی بوده و تجاوز به حریم خصوصی است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین جی پی اس شخصی وب سایت خود باشید.