پرواز روی دو بال و یک نماز

Category: خبر های امروز

گرچه این می تواند یک برنامه وفاداری به خصوص موثر ایجاد کند ، اما پروازهای متدین نمی توانند نخبه بدست آورند و یا حتی مایل های مکرر در 1 جودا را دنبال کنند. “اولین هواپیمایی مسیحی جهان” سالهاست که پرواز می کند ، اما در هواپیماهای کوچکتر و بدون آن وضعیت رسمی از طرف اداره هواپیمایی فدرال.

اکنون که در آستانه صدور گواهینامه است و اولین هواپیمای پهن پیکر خود ، یک بوئینگ 767-200 ER را تحویل می گیرد ، با برنامه ریزی برای اضافه کردن پنج هواپیمای دیگر در سال آینده ، بنیانگذار اورت آرون می گوید که او روزانه 50 یا 60 ایمیل دریافت می کند اگر او به مقصد خاصی پرواز کند. این سازمان غیرانتفاعی ، که کار تبلیغی مسیحی را انجام می دهد ، اخیراً در حال حمل مایحتاج به آمریکای مرکزی ویران شده از طوفان بود و قصد ندارد پروازهای برنامه ریزی شده اضافه کند. گرچه علاقه وجود دارد.

آقای هارون می گوید: “این کمی طاقت فرساست.”

هر چقدر وسوسه انگیز باشد ، کنار گذاشتن نماز از کار بیهوده عاقلانه است. تلاش هایی برای مخلوط کردن دین و حمل و نقل هوایی تجاری صورت گرفته است ، مانند یک شرکت هواپیمایی سازگار با شرع در مالزی که به سرعت جمع شد. شرکتهای هواپیمایی آلاسکا سالها “کارت دعا” را با وعده های غذایی تحویل می دادند اما سرانجام در سال 2012 به دلیل شکایت مسافران متوقف شد.

خداوند می تواند کمک خلبان شما باشد ، اما مهماندار هواپیما نیست.