منوچین قصد دارد درباره بحث درباره “هدفمند” درباره Bill Bill جمعه با مک کانل ، میدوز ، مک کارتی صحبت کند

Category: خبر های امروز

واشنگتن – استیون منوچین وزیر خزانه داری روز جمعه با دفاع از تصمیم خود مبنی بر عدم تمویل بودجه چندین تسهیلات اعطای وام فدرال رزرو ، از کنگره خواست برای استفاده مجدد از حدود 500 میلیارد دلار کمک به مشاغل کوچک و کارگران بیکار ، از کنگره استفاده کند.

اعلامیه وزارت خزانه داری در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه این اجازه را می دهد که بودجه پس از 31 دسامبر منقضی شود ، بیانیه اعتراض نادرست بانک فدرال را اعلام کرد ، که می خواهد برنامه های وام را به عنوان یک پشتوانه در برابر شیوع ویروس کرونا حفظ کند.

این همچنین به گمانه زنی های برخی از مفسران مبنی بر تلاش دولت ترامپ برای محدود کردن توانایی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در پاسخ به عواقب اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر ، با افزایش موارد Covid-19 در ایالات متحده دامن زد.

آقای منوچین روز جمعه در مصاحبه ای در CNBC گفت: “ما سعی نمی کنیم مانع چیزی شویم.” “کاملاً واضح بود که هدف کنگره این است [that the money] در دسامبر منقضی می شود [31] امسال این در قانون کاملاً واضح است. “

وکلای بانک فدرال و چندین قانونگذار درگیر در تهیه قانون Cares ، که 454 میلیارد دلار برای حمایت از وام مستقیم توسط بانک مرکزی به بخشهای وسیع اقتصاد اختصاص داده است ، با این نظر مخالفت کرده یا پیشنهاد می کنند که خزانه داری می تواند از کنگره بخواهد مجوز مجدد را تأیید کند.