معرفی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان – آموزشگاه فن آموزان

Category: خبر های امروز

مشخصات فنی کانکس ATM : ابعاد سازه های منفرد (برای یک دستگاه عابر بانک) بطور معمول بگونه ای است که عرض آنها بین 1.5 تا 1.85 متر و طول آنها بین 2 تا 2.5 متر می باشد که بسته به مشخصات دستگاه عابر بانک این ابعاد کمی متغیر بوده و می بایست فضای کافی جهت شارژ و تعمیرات دستگاه داخل سازه وجود داشته باشد.ارتفاع کانکس نیز 2.5 متر در حالت استاندارد می باشد که دمپر های تهویه نیز در قسمت های بالایی نصب می گردند. مهمترین عامل موفقیت در شغل تعمیرات پکیج داشتن مهارت و دانش لازم و کافی میباشد، زیرا تعمیرات پکیج دیواری امری تخصصی بوده که در صورت نداشتن مهارت بهخوبی نمیتوانید به تعمیر آن بپردازید. مهمترین استفاده از این کیوسک ها برای ایستگاه های سلامت ، پارکینگ دوچرخه های عمومی ، کیوسک های مشاوره های اجتماعی و دکه های پلیس می باشد.از نظر ابعاد نیز این سازه ها ممکن است از یک کیوسک 2 متر مربعی تا 30 متر مربعی متفاوت و با فرم و رنگ های مختلف تولید گردد.

به عبارتی خانه هوشمند را میتوان با استفاده از وسایل هوشمند هم ساخت که در ادامه به بررسی برخی وسایل هوشمند که در سال ۲۰۱۹ از نظر کاربران بهترین بودند، میپردازیم. باتوجه به محدودیت منابع فسیلی، و سایر منابع تامین انرژی به نظر میرسد هوشمند سازی در آینده ای نه چندان دور از ضروریات برای زندگی افراد باشد. همچنین در هنگام بهره برداری براحتی می توان عملیات تغییر و بهینه سازی برای راهبری بهتر و کاهش هزینه های انرژی و کاهش هزینه های تعمیراتی را انجام داد. امکانات کانکس کلبه ای در واقع می توان اینگونه بیان نمود که کانکس کلبه ای یک نمونه ساده و اقتصادی تر نسبت به دسته محصولات ویلای پیش ساخته راکو می باشد که به مانند یک کلبه کوچک با مساحت 21 متر مربع ، دارای یک اتاق 18 متری به همراه سینک ظرفشویی و آبچکان و همچنین سرویس بهداشتی دارای حمام و توالت بصورت مشترک در قسمت تراس ورودی می باشد.نمای کلبه ای شکل ، ارتفاع بلند سقف و لوستر برای روشنایی فضای داخل به همراه پنجره های بزرگ که دید مناسبی به فضای بیرون ایجاد می کنند از دیگر امکانات و متعلقات کانکس کلبه ای راکو می باشد.

همچنین با پیاده سازی این روش می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. اما در شرایط کنونی هوشمند سازی دربرگیرنده مسائل گسترده در بخش های مختلف می باشد. برای روش باسیم از یک پنل هوشمند استفاده می شود که کابل های دریافت و ارسال دیتا به آن متصل می گردند اما در روش وایرلس از این تابلوی هوشمند پروژه هوشمند سازی خانه دیگر خبری نیست. ماژول سرمایش و گرمایش، ماژول تایمر، ماژول فعالساز رله یا سوئیچ، ماژول منبع تغذیه، ماژول درگاه ارتباط USB، ماژول رابط Universal(ورودی دیجیتال و آنالوگ) و ماژول کنترل پرده، ازجمله اجزای تابلوی مرکزی میباشند. جمع بندی:معمول ترین تصویری که از هوشمندسازی ساختمان (BMS) در ذهن ها نقش بسته ،کنترل خودکار گرمایش، سرمایش و یا نهایتا باز و بسته شدن خودکار پرده های خانه برحسب نور خورشید است. عواملی همچون شدت نور یا شدت گرما و سرمای محیط می توانند مهم باشند. به کمک سنسورها اطلاعات از تجهیزات یا محیط اطراف آنها جمع آوری می شود و به کنترل کننده ارسال می شود. کنترل لوازمخانگی، کنترل دما، روشنایی و سایر ویژگیها با استفاده از دستگاههای مختلف، صاحبان خانه میتوانند همه آنها را با استفاده از یک دستگاه و معمولاً از طریق تلفن هوشمند کنترل کنند. چگونه مالکان گلخانه ها ، مزارع و باغ های خود را اتوماسیون کنند؟

برای مطالعه بیشتر در مورد هوشمند سازی گلخانه ها به این صفحه رجوع کنید. صفحه هوشمندسازی گلخانهبه شما کمک میکند با اتوماسیون سازی گلخانه به فروش بالاتر و کاهش هزینه های جانبی برسید. برای کسانی که در خانه کار میکنند یا در خانه یاد میگیرند، استفاده از یک سیستم مقیاسپذیر مانند UniFi برای ارائه اینترنت با سرعت بالاتر در سراسر خانه، کار در اتاقهای مختلف را بدون کاهش اتصال ممکن میسازد. به راحتی و بدون نیاز به تخریب در ساختمان میتوان آنها را نصب و راه اندازی کرد. صفحه نمایش های لمسی و تبلت ها می توانند تمامی سیستم را کنترل نمایند. با استفاده از سیستم هوشمندسازی با استفاده از گوشی تلفن همراهتان می توانید استخر را قبل از ورودتان آماده کنید! سنسور هوشمند (SmartSensor) موجود در آن، به طور خودکار دمای اتاق را بر اساس فضای اشغال تنظیم کرده و سایر تنظیمات را مطابق با آن روی برنامه نصب میکند. به طور کلی سیستم های خانه هوشمند را میتوان به دو دسته تقسیم بندی کرد. درجه حرارت در چنین خانه ای به طور خودکار و بر اساس مقایسه با درجه حرارت بیرون ساختمان تنظیم می ﮔردد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت هوشمند سازی خانه لطفا به بازدید از وب سایت ما.