معاملات بهداشتی سانفورد برای ایجاد نیروگاه برق منطقه ای بیمارستان پس از خروج مدیر عامل شرکت سقوط می کند

Category: خبر های امروز

ادغام پیشنهادی بزرگترین سیستم بیمارستانی یوتا با غول میدوسترون Sanford Health سقوط کرده است ، آخرین معامله ای که در بخش ادغام سقوط کرده است.

Intermountain Healthcare ، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سالت لیک سیتی و سانفورد ، یک سازمان غیرانتفاعی که مقر آن در سیو فالز ، SD است ، در بیانیه مشترک روز جمعه گفتند که آنها مذاکرات را متوقف کرده اند ، که برای اولین بار کمی بیشتر از یک ماه پیش اعلام شد.

پایان ناگهانی این معامله یک هفته پس از خروج مدیر اجرایی قدیمی سنفورد ، کلبی کرابنهافت ، انجام می شود. سانفورد گفت تصمیم گرفته است با انتصاب هفته گذشته مدیر عامل جدید خود ، بیل گاسن ، جفت شدن پیشنهاد را لغو کند.

آقای گاسن گفت: “با این تغییر رهبری ، زمان مهم این است كه تلاش های خود را در داخل متمرکز كنیم ، زیرا جهت آینده سازمان خود را ارزیابی می كنیم.”

آقای Krabbenhoft قصد داشت پس از ادغام به عنوان رئیس ممتاز سیستم بیمارستان ترکیبی خدمت کند. هفته های آخر مدیر عامل سابق در سانفورد ، به دنبال ایمیلی که برای کارمندان ارسال کرد و در آن گفته بود پس از بهبودی از Covid-19 ماسک نمی زند ، پر هیاهو بود. هفته گذشته سانفورد گفت: هیئت مدیره و آقای Krabbenhoft “به طور متقابل توافق کردند که راه را جدا کنند.