مزایا و معایت جی پی اس آهنربایی و مگنتی

Category: خبر های امروز

اگر کمی آینده نگر بوده باشید و روی خودروی خود یک ردیاب نصب کرده باشید، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه می توانید محل دقیق اتومبیل خود را پیدا کرده و در صورت نیاز مکان خودرو را به پلیس اعلام کنید. همچنین اگر از مشتریان قبلی نیکان جی پی اس باشید حسن نیت مجموعه برایتان مشخص است. حتی پیشنهاد می کنیم حتی اگر بین خرید دزدگیر و ردیاب شک دارد و می خواهید فقط یکی از این دو را بخرید، حتما از ردیاب استفاده کنید. اگر برای کارهای تجسسی میخواهید از ردیابهای مگنتی استفاده کنید ، جرم بزرگی است که موجب پیگرد قانونی میشود .

مدتزمان موردنیاز برای شارژ مجدد دستگاه در بازهای بین 4 تا 6 ساعت است و پسازآن میتوانید مجدداً به استفاده از مسیریاب بپردازید. با وجود افزایش اهمیت امنیت خودرو، برند های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند. مدل اول به صورت مگنت و آهنربایی هستند که فقط به خودرو متصل می شوند و معمولا از باتری با زمان نگهداری شارژ بالا بهره می برند. حتی شاید برایتان جالب باشد که در مناطق روستایی هم از این ردیاب استفاده می شود. ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی در ابعاد مخلف با نگهداری شارژ متفاوت میباشد و قابلیت جاسازی در هر قسمت از خودرو و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر را دارا می باشد و شما می توانید به جای خرید ردیاب خودرو مستقیما ردیاب آهنربایی خریداری نمایید.

به دلیل اینکه وسائط نقلیه کشاورژی قیمت های بالایی دارند برای ردیابی از آن ها از همین مدل ردیاب می توان استفاده کرد. بله این ردیاب برای محافظت از انواع وسایل نقلیه قابل استفاده است. اما شما با استفاده از یک ردیاب کار درست می توانید به راحتی این مسئله را حل کنید.

ردیابی است که دارای یک آهنربای بسیار قوی است و به قسمت فلزی اتومبیل متصل می شود. قدرت 6 آهنربای این ردیاب به قدری است که یک دست برای کندن آن کافی نیست و باید با هر دو دست تان و توان تان آن را بکنید. چقدر خیالم نسبت به آهنربای این ردیاب راحت باشد؟

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب هوشمند آهنربایی لطفا از سایت ما دیدن کنید.