مایکل باسیک MDC را برای احیای مجله بروکلین و فروش Sprinkles ترک می کند

Category: خبر های امروز

مایکل باسیک ، پیشکسوت بازاریابی سیاسی ، از هلدینگ تبلیغاتی MDC Partners جدا شده است شرکت

برای راه اندازی مجدد مجله بروکلین و شروع فعالیت های دیگر ، از جمله یک مارک اسپرینکل با طعم و یک شرکت اطلاعات سلامت.

در ماه مه ، آقای باسیک با برایان براایکر ، سردبیر سابق Ad Age ، برای خرید بایگانی ، مارک تجاری و پایگاه داده عضویت مجله بروکلین ، یک نشریه چاپی سه ماهه که حدود دو سال پیش تعطیل شد ، با مبلغی نامعلوم همکاری کرد. آقای برايکر به عنوان مالک مشترک و سردبير مسئول خواهد بود.

آقای باسیک گفت: “من ADD حرفه ای دارم و از ایده های مختلف الهام گرفته ام.” “با نگاهی به گذشته و اختلالات ناشی از آن و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده ، این هم ترازی را ایجاد کرد تا زمان مناسبی برای راه اندازی شرکت های جدید باشد.”

آقایان Bassik و Braiker این هفته نسخه جدیدی از این نشریه را راه اندازی کردند ، از جمله یک وب سایت ، یک خبرنامه ایمیل و پادکست با حامیانی مانند زنجیره سریع عادی Just Salad و نام تجاری مشتری برای مراقبت از مو مستقیم مشتری. در اوایل سال آینده ، این مجله قصد دارد گزینه اشتراک پولی را اضافه کند که در نهایت محتوای منحصر به فرد و کالاهای تجاری هنرمندان بروکلین را ارائه می دهد ، در حالی که نسخه رایگان را برای افرادی که در خبرنامه ثبت نام می کنند ، حفظ می کند.

آقای باسیک گفت ، سرمایه گذاری مجله بروکلین در حالی انجام می شود که مردم در طی همه گیر شدن بیشتر به کسب و کارهای محلی و اخبار متمرکز شده اند. “داستان هایی که از بروکلین شروع می شوند ، داستان های محلی هستند ، اما در سراسر جهان طنین انداز می شوند. مجله بروکلین این فرصت را دارد که یک مارک جهانی باشد. ”

در حالی که آقای باسیک MDC را ترک می کند ، جایی که اخیراً مدیر عامل مجمع آژانس رسانه ای و رئیس گروه چتر آژانس اطلاعات و رسانه MDC بود ، او به همکاری نزدیک با شرکت در پروژه های مختلف ادامه خواهد داد. وی گفت ، وی در نظر دارد تا یک تور زمین مجازی برای مشتریان MDC در نمایشگاه الکترونیکی مصرفی کاملا دیجیتالی برگزار کند.

برد سیمز که با آقای باسیک همکاری آژانس رسانه ای و عملیات داده را بر عهده داشت ، به نقش خود ادامه خواهد داد. MDC برنامه ای فوری برای استخدام مدیرعامل برای مجمع ندارد.

او پیش از به عهده گرفتن نقش آژانس رسانه ای ، به عنوان مدیر اجرایی در Yes and Company ، یک شبکه آژانس MDC که فروشگاه های تجاری Redscout و شرکت تحقیقاتی Northstar را در خود جای داده است ، خدمت می کرد.

آقای باسیک سابقه تبلیغات سیاسی دارد ، از جمله مسئولیت های ارشد در شرکت آژانس روابط عمومی WPP PLC ، Burson-Marsteller ، که اکنون BCW نامیده می شود ، و شرکت تبلیغات سیاسی DSPolitical ، که در آن هیئت مدیره باقی مانده است.

فراتر از مجله بروکلین ، فعالیت های جدید وی شامل UNTU ، شغلی است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا از داده های بهداشتی برای انتخاب مشتری استفاده کنند. TrayMates ، یک خط از حصیرهای یکبار مصرف و Politicize LLC ، یک سرویس شبکه برای مردم و شرکت های سیاسی است.

اما یکی دیگر از آخرین تلاش های وی نمی تواند دور از سیاست ، یا تبلیغات باشد: او شرکت Sprinkle Company LLC هلندی را برای فروش یک محصول پاششی به نام Jimijams تشکیل داده است. این شرکت انتظار دارد اولین طعم های خود را در ماه فوریه در آمازون معرفی کند.

آقای باسیک گفت که زمان برای استفاده از افزایش تجارت الکترونیکی رسیده است.

وی گفت: “راه اندازی مارك های تجاری در آمازون در حال حاضر راهی باورنكردنی نه تنها برای بهره گیری از این روندها ، بلكه برای آگاهی از نحوه تغییر رفتارهای مصرف كنندگان است.”

بنویسید برای الکساندرا برول در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8