لیفت شقیقه و پیشانی در بهترین مرکز تخصصی – دکتر تهران بیوتی

Category: خبر های امروز

اما اگر ابروها دچار افتادگی شدید شوند باعث میشوند تا چشمها خسته به نظر برسند و از جذابیت چهره لیفت شقیقه مشهد شما بکاهند. برخی تمایل به انجام لیفت شقیقه برای دست یافتن به زیبایی دوچندان چهره و بازگردانی حس جوانی دارند اما بنا به اطلاعات ناکافی نگران درد و یا خونریزی و اتفاقاتی از این قبیل هستند ولی ما در این مقاله سعی داریم دید واضحی از لیفت شقیقه را به زبانی ساده بیان کنیم. لیفت شقیقه با بهوجود آوردن برشهایی در مرز موی سر و پیشانی انجام میشود که این برشها در زیر مو پنهان میشوند و دیده نخواهند شد. برای بالا کشیدن ابرو و شقیقه روش های مختلفی وجود دارد که در کلینیک زیبایی الیزه از تمامی این روش ها از جمله لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال استفاده می شود که انتخاب مناسب ترین روش برای بالا کشیدن گوشه چشم ها و ابروها را باید پزشک متخصص تشخیص دهد.

لیفت شقیقه با ژل یکی دیگر از تکنیک های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی برای انجام لیفتینگ می باشد. انجام مراقبت های بعد از جراحی لیفت شقیقه میتواند در کاهش میزان تورم و نقاهت تاثیر زیادی داشته باشد. 6. بخیه های جراحی لیفت، معمولا از نوعی جذبی هستند و بعد از مدتی در بدن دفع میشوند. در انتها برشها را بخیه میزنند و میبندند. سپس با بخیه زدن پوست، جراحی به پایان میرسد. مگر در شرایطی که بتوانیم به وسیله عکس یا فیلم قبل و بعد خود را با هم مقایسه کنیم.

لیفت شقیقه عملی است که هم به تنهایی میتوان انجام داد و هم همزمان با دیگر عملهای زیبایی مانند بلفاروپلاستی و همچنین لیفت صورت. لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز گفته میشود؛ روشی است که همزمان با لیفت یک سوم خارجی ابرو، شامل فرآیند ایجاد تغییرات در ناحیه پیشانی و تا حدودی باز شدن خطوط پنجه کلاغی گوشه خارجی چشم نیز میشود.

تا چند روز از بلند شدن یا نشستن ناگهانی و حرکتهای فیزیکی شدید پرهیز کنید. این امر باعث می شود که شکل قلب مانند در صورت زنان و توپر نشان داده شدن بخش فوقانی در صورت مردان، خلق شود. اما پاسخ دادن برای اکثر ما که توجهی به این نکات ریز نمیکنیم، کاملاً چالش برانگیز است. این روش به طور کلی با بیهوشی عمومی انجام می شود اما گاهی اوقات می تواند با بی حسی موضعی نیز انجام شود. فعالیتهای ورزشی پس از این جراحی بهتر است به مدت دو هفته به تعویق افتد و پس از آن هم، طی هفته های اول از ورزشهای سنگین و بلند کردن اجسام با وزن بالا خودداری کنید.