قدرت صرفه جویی در پول کارت کتابخانه شما

Category: خبر های امروز

همه رایگان…با کارت کتابخانه.

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌هایتان: به مزایای دیجیتالی رایگان کتابخانه محلی خود که بسیار فراتر از کتاب‌های الکترونیکی است، توجه کنید. (کتابخانه‌ها همچنین مزایای غیردیجیتال زیادی را ارائه می‌کنند، مانند مجوزهای موزه، وام‌های یوکلل و همچنین تعمیر دوچرخه.)

جان سابو، کتابدار شهری کتابخانه عمومی لس آنجلس، گفت: «حضور دیجیتالی ما به اندازه هر مکان فیزیکی ما مهم است. “این بسیار محبوب است.”

موارد رایگان از کتابخانه ای به کتابخانه دیگر متفاوت است، اما چندین چیز به طور گسترده در دسترس هستند – مانند کتاب های الکترونیکی، کتاب های صوتی، فیلم ها و برنامه های آموزشی. وب‌سایت یا برنامه شعبه خود را بررسی کنید تا متوجه شوید دقیقاً چه چیزی می‌توانید دریافت کنید. و فراموش نکنید که سایر سیستم های کتابخانه که برخی از آنها منابع غنی تری دارند نیز می توانند به شما کارت بدهند.

مبانی کتابخانه

هر جا که واجد شرایط هستید، یک کارت کتابخانه باز کنید. اکثر کتابخانه ها برای دریافت کارت از شما می خواهند در یک شهر زندگی کنید. برخی از آنها انعطاف پذیرتر هستند. بسیاری از کتابخانه های عمومی کالیفرنیا، مانند کتابخانه های سانفرانسیسکو و لس آنجلس، به همه ساکنان ایالت کارت می دهند. کتابخانه‌های عمومی شهر نیویورک – در نیویورک، بروکلین و کوئینز – به هر کسی که در ایالت زندگی می‌کند، کار می‌کند، خانه دارد یا تحصیل می‌کند، اجازه می‌دهد یک حساب رایگان باز کند. (Queens به شما امکان می دهد از راه دور درخواست دهید.)

برخی از کتابخانه‌ها به افراد خارجی اجازه می‌دهند تا هزینه‌ای را برای دسترسی بپردازند. کتابخانه عمومی کوئینز برای غیر نیویورکی ها 50 دلار در سال دریافت می کند، در حالی که کتابخانه عمومی هیوستون برای ساکنان خارج از استان 40 دلار در سال دریافت می کند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

مزایای کتابخانه مورد علاقه شما چیست؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

دانلود کتاب های الکترونیکی کتابخانه – حتی برای Kindle. برای کتاب های الکترونیکی، دانلود کنید اپلیکیشن لیبی استیو پوتاش، مدیر اجرایی شرکت مادر لیبی OverDrive، گفت: حدود 90 درصد از کتابخانه‌های عمومی در آمریکای شمالی از آن استفاده می‌کنند. همانطور که در مورد کتاب های کتابخانه فیزیکی، تعداد محدودی نسخه دیجیتال دارای مجوز از هر کتابخانه موجود است. این به این معنی است که ممکن است مجبور شوید هفته‌ها صبر کنید، سپس به محض دریافت موردی که می‌خواهید، سریع بخوانید.

می توانید در اپلیکیشن لیبی یا آمازون مطالعه کنید‘s

Kindle app و e-readers. برای ارسال کتاب الکترونیکی Libby به Kindle، در برگه Libby Shelf کتاب امانت گرفته شده خود را جستجو کنید، سپس روی «Read With…» کلیک کنید تا گزینه Kindle را ببینید. وارد حساب آمازون خود شوید و سپس کتاب فهرست شده در کتابخانه Kindle خود را در دستگاه های خود مشاهده خواهید کرد.

می توانید کتاب های الکترونیکی را در برنامه Libby بخوانید یا آنها را به برنامه ها یا دستگاه های Kindle آمازون ارسال کنید.


عکس:

شارا تیبکن/ وال استریت ژورنال

سایر خدمات کتاب الکترونیکی را مقایسه کنید. کتابخانه‌ها اغلب از چندین سرویس امانت کتاب الکترونیکی استفاده می‌کنند که می‌تواند به شما کمک کند کتاب را سریع‌تر تهیه کنید. برای مثال، کتابخانه عمومی سانفرانسیسکو، Axis 360 و Hoopla Digital را نیز ارائه می دهد.

Axis 360 که متعلق به ارائه‌دهنده محتوای کتابخانه و نرم‌افزار Baker & Taylor است، مشابه روشی است که Libby انجام می‌دهد—یک کتابخانه به تعداد معینی از نسخه‌ها مجوز می‌دهد. در 4 آوریل، برنامه Libby نشان داد که تمام 175 نسخه دیجیتالی SFPL از رمان خانم هوور با نام «با ما شروع می‌شود» بررسی شد، که منجر به انتظار چهار هفته‌ای برای وام‌گیرندگان احتمالی شد. در Axis 360، جایی که SFPL فقط 16 نسخه دیجیتال دارد، هفت نسخه بلافاصله در دسترس بودند.

کاتالوگ Hoopla بلافاصله در دسترس همه مشتریان قرار می گیرد، اما یک نکته وجود دارد: این کتاب پرفروش های جدیدی مانند کتاب خانم هوور دارد. مایکل لمبرت، کتابدار شهر SFPL در Hoopla گفت: “شما محتوای مبهم و پنهانی بیشتری خواهید یافت.”

در فهرست انتظار کتاب‌های الکترونیکی برای نسخه‌های آینده قرار بگیرید. آیا می‌خواهید «به سادگی دروغ می‌گوید» دیوید بالداچی را به محض اینکه اواخر این ماه وارد قفسه‌ها شود، بخوانید؟ برخی از کتابخانه‌ها، مانند کتابخانه عمومی بروکلین، به شما اجازه می‌دهند هفته‌ها قبل از انتشار در لیست انتظار مجازی Libby «به زودی» قرار بگیرید.

برخی از کتابخانه‌ها به شما اجازه می‌دهند کتاب‌ها را – قبل از در دسترس بودن – از طریق فیلتر «به‌زودی» در برنامه Libby رزرو کنید.


عکس:

آن ماری آلکانترا/ وال استریت ژورنال

سایر کتابخانه‌های لیبی دارای «Skip the Line» هستند که به شما امکان می‌دهد بلافاصله کتاب‌های الکترونیکی محبوب را بررسی کنید.

کتاب های کمیک، مجلات و روزنامه ها را رایگان بخوانید. Hoopla که متعلق به توزیع کننده رسانه کتابخانه Midwest Tape است، بیش از 25000 کتاب کمیک از جمله امتیازات Marvel و DC ارائه می دهد. جف جانکوفسکی، بنیانگذار هوپلا، گفت: در اواخر امسال هزاران عنوان مانگا اضافه خواهد شد. این برنامه به شما امکان می‌دهد کمیک‌ها را صفحه به صفحه بخوانید یا در یک پانل بزرگنمایی کنید.

یکی دیگر از ارائه‌های رایج کتابخانه، نشریات ادواری دیجیتال، اغلب از طریق برنامه‌های PressReader و Flipster قابل دسترسی است.

سرگرمی های مجازی

تماشای ویدیوهای رایگان — از جمله نمایش های کودکان فراوان. می‌توانید ویدیوها را از طریق Kanopy متعلق به Hoopla و OverDrive مشاهده کنید. آنها ترکیبی از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی جدید و قدیمی، از جمله برندگان اسکار، برنامه‌های PBS و مستندها را در بر می‌گیرند – فقط هیچ بلاک‌باستر یا سریال جدیدی که توسط پلتفرم‌هایی مانند نتفلیکس یا هولو ساخته شده‌اند.

Kanopy و Hoopla حالت های دوستدار کودک را ارائه می دهند.


عکس:

شارا تیبکن/ وال استریت ژورنال

محدودیت‌های وام‌گیری می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین زیاده‌روی در آن ممکن است سخت باشد. در سانفرانسیسکو، تعداد بازدیدهای Kanopy در هر حساب 15 در ماه محدود شده است. SFPL همچنین تمام محتوای Hoopla – از جمله کتاب های الکترونیکی، موسیقی و کتاب های صوتی – را به 30 مورد برای هر کاربر در هر ماه محدود می کند.

هر دو Kanopy و Hoopla دارای حالت‌های مناسب برای کودکان با محتوای مناسب سن هستند. Kanopy Kids امکان تماشای نامحدود را می دهد.

به کتاب های صوتی و موسیقی گوش دهید. Libby، Hoopla و Axis 360 کتاب‌های صوتی را از طریق برنامه‌های خود ارائه می‌کنند و می‌توانند در حالت آفلاین نیز پخش کنند. می توانید سرعت پخش را تنظیم کنید و در هر کدام یک تایمر خواب تنظیم کنید.

آقای Jankowski گفت که Hoopla همچنین به شما امکان می‌دهد آلبوم‌های کامل را از اکثر شرکت‌های موسیقی بزرگ، به جز Sony Music، بررسی و دانلود کنید. این آلبوم “نیمه شب” خانم سویفت و همچنین کاتالوگ پشتی او را دارد. کتابخانه های دیگر، مانند کتابخانه عمومی دی سی در واشنگتن، موسیقی فریگال را ارائه می دهند.

رایگان بیشتر

یک زبان جدید یاد بگیرید یا آموزش مستقیم دریافت کنید. کلاس های زبان، چه مجازی و چه حضوری، یکی دیگر از پیشنهادهای رایج کتابخانه است. یکی از برنامه های ارائه شده توسط SFPL Rosetta Stone است، در حالی که کوئینز اغلب کلاس های آنلاین و حضوری برای زبان های انگلیسی، کره ای و ماندارین و سایر موارد ارائه می دهد.

کتابخانه عمومی سانفرانسیسکو آموزش زنده Brainfuse HelpNow را ارائه می دهد.


عکس:

شارا تیبکن/ وال استریت ژورنال

در صورتی که کتابخانه شما سرویس Brainfuse HelpNow را ارائه دهد، تدریس خصوصی علوم، ریاضی و سایر موضوعات از مهدکودک تا دانشگاه در دسترس است. جلسات زنده و انفرادی مبتنی بر متن است و در ساعات مشخصی هر روز برگزار می شود.

مشاوره شغلی دریافت کنید. Brainfuse JobNow به بزرگسالان آموزش حرفه ای زنده و مبتنی بر چت ارائه می دهد. می توانید قالب ها را دانلود کنید و رزومه خود را برای بازخورد کارشناسان ارسال کنید. بسیاری از کتابخانه ها همچنین دوره های ویدیویی آموزش لینکدین را رایگان ارائه می دهند تا به شما در توسعه کسب و کار، فناوری و مهارت های خلاقانه کمک کنند. برخی از کتابخانه ها حتی آموزش های شغلی تخصصی تری ارائه می دهند.

فرم های قانونی، نکات سرمایه گذار، شجره نامه و موارد دیگر را بیابید. کتابخانه ها بسیاری از خدمات رایگان دیگر مانند ارائه فرم های قانونی، مشاوره مالیاتی و مربیگری مالی فردی را ارائه می دهند. برخی، مانند کتابخانه عمومی دی سی، به شما اجازه می دهند با استفاده از Ancestry در مورد میراث خود تحقیق کنید یا به تحقیقات سرمایه گذاری دسترسی داشته باشید.

آوریل دیروم، کتابدار منابع الکترونیکی در کتابخانه عمومی دی سی، گفت: “اینها همه اشتراک هایی هستند که در غیر این صورت مردم برایشان پول پرداخت می کردند.”

– برای تجزیه و تحلیل بیشتر، بررسی ها، توصیه ها و سرفصل های WSJ Technology، برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید.

به شارا تیبکن در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8