قانونگذاران در حین کار بر روی شکست بانک های ایالات متحده، سهام بانک ها را معامله می کنند

Category: خبر های امروز

دو قانونگذار در ماه گذشته در حالی که روی تلاش‌های دولت برای رسیدگی به پیامدهای دو مورد از بزرگترین ورشکستگی بانک‌ها در تاریخ آمریکا کار می‌کردند، معاملات سهام بانک‌ها را گزارش کردند.

افشاگری‌های یک جمهوری‌خواه نیویورک و یک دموکرات اورگان، آخرین نمونه از تلاقی معاملات سهام کنگره با تجارت رسمی را نشان می‌دهد.

نماینده نیکول مالیوتاکیس (R.، NY) سهام یک بانک منطقه ای را قبل از اینکه یکی از شرکت های تابعه با تصاحب سپرده های Signature Bank پس از بسته شدن موافقت کند، خریداری کرد. چند روز قبل از خرید سهام، او گفت که با تنظیم کننده های مالی ملاقات کرده تا درباره بسته شدن بانک صحبت کند.

نماینده ارل بلومنوئر (D.، Ore.) سه معامله در سهام بانکی را گزارش کرد زیرا او با حمایت مالی از قوانینی که به دنبال تقویت محدودیت‌ها بر شرکت‌های مالی در پی ورشکستگی بانک‌ها بود، بود.

این معاملات می تواند فشار بر کنگره را برای محدود کردن معاملات سهام توسط قانونگذاران تشدید کند. این تلاش برای مدت کوتاهی در پاییز گذشته، زمانی که دموکرات‌های مجلس لایحه‌ای مبنی بر ممنوعیت معاملات سهام توسط اعضای کنگره، قضات و مقامات ارشد شاخه اجرایی منتشر کردند، شتاب بیشتری گرفت، اما از آن زمان متوقف شده است. یک گروه دو حزبی از قانونگذاران در اوایل سال جاری لایحه ای را برای ممنوعیت معاملات سهام کنگره ارائه کردند.

قانونگذاران به طور منحصر به فردی برای کسب بینش در مورد صنایع خاص در جریان کار خود قرار دارند. اما فراتر از قوانینی که افشای منظم را اجباری می‌کند و قوانین علیه تجارت داخلی، آنها با هیچ محدودیت دیگری در مورد سهامی که مجاز به مالکیت یا معامله هستند مواجه نیستند.

آنها ملزم به افشای هرگونه معامله خود یا همسرشان به ارزش 1001 دلار یا بیشتر در سهام، اوراق قرضه، کالاها، قراردادهای آتی و سایر اوراق بهادار در مدت 45 روز هستند و باید دارایی ها و بدهی های خود را هر ساله در محدوده های وسیع افشا کنند.

سخنگوی خانم مالیوتاکیس گفت که قانونگذار این معامله را به توصیه مشاور مالی او انجام داده است و او نمی‌داند که بانک قصد دارد برای دارایی‌های Signature Bank مناقصه کند. سخنگوی آقای بلومناور گفت که این تجارت توسط همسرش انجام شده است و او در آن زمان از آن اطلاعی نداشت.

چندین قانونگذار در این سال ها به دلیل معاملات سهام با انتقاداتی مواجه شده اند. سناتور سابق ریچارد بور، جمهوری‌خواه کارولینای شمالی، در حالی که در کمیته‌هایی نشسته بود که توضیحات مفصلی را درباره همه‌گیری رو به رشد آن زمان دریافت می‌کردند، با تحقیقات ایالات متحده درباره فروش سهام به ارزش 1.7 میلیون دلار در فوریه 2020 مواجه شد. هر دو تحقیقات بعداً بدون اقدام اجرایی پایان یافت.

رگولاتورهای نیویورک ماه گذشته بانک Signature بانک را به عهده گرفتند.


عکس:

آنگوس موردانت/اخبار بلومبرگ

نانسی پلوسی، نماینده کالیفرنیا، تجارت مکرر همسرش، پل پلوسی، را گزارش کرده است که مورد بررسی قرار گرفته است. او گفته است که با شوهرش در مورد تجارت صحبت نمی کند.

قانونگذاران ملزم به افشای زمان انجام معاملات خود نیستند و این امر تعیین میزان پولی که در معاملات سهام به دست آورده یا از دست داده است را غیرممکن می کند.

خانم مالیوتاکیس از 1001 تا 15000 دلار در نیویورک Community Bancorp خرید کرد. شرکت

سهام در 17 مارس، بلافاصله پس از ملاقات او با تنظیم کننده های مالی.

چند روز قبل از خرید سهام، او بر کار خود در Signature Bank تأکید کرد که تنظیم‌کننده‌های نیویورک آن را در 12 مارس در اختیار گرفته بودند.

“هم دیشب و هم امروز صبح با فدرال رزرو، وزارت خزانه داری ایالات متحده، فرماندار دیدار کرده ام. [Kathy] هوچول و آدرین هریس، سرپرست وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک، در مورد بسته شدن بانک امضاء گفت و گو کردند. بیانیه به حساب توییتر دفترش ارسال کرد.

وی افزود: “به من اطمینان داده شده است که تمام سپرده گذاران از طریق صندوق بیمه سپرده ها که از کمک های همه بانک های عضو تشکیل شده است، نه وجوه مالیات دهندگان.”

روز بعد، خانم مالیوتاکیس، یکی از اعضای کمیته راه و روش مجلس نمایندگان، از فدرال رزرو و دولت بایدن خواست تا «سیاست پولی خود را بازنگری کنند» و گفت که افزایش نرخ بهره در شکست سیلیکون «نقش داشته است». دره بانک هفته قبل.

در 17 مارس، او سهام New York Community Bancorp را خرید. در 19 مارس، شرکت بیمه سپرده فدرال اعلام کرد که بانک Flagstar NYCB سپرده‌های Signature را می‌پذیرد.

سهام NYCB با انتشار اخبار روز بعد 32 درصد افزایش یافت.

افشای خانم مالیوتاکیس می گوید خرید سهام توسط همسرش انجام شده است. او مجرد است. یک سخنگوی گفت که این یک اشتباه بوده و این گزارش به روز خواهد شد.

مشاور مالی خانم مالیوتاکیس در ایمیلی گفت: «خرید NYCB را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت با توجه به اینکه قیمت خرید 6.69 دلار با سود 9 درصد بود، با توجه به اینکه سهام مارس گذشته بیش از 11.00 دلار بود، توصیه کرد».

سخنگو گفت که در جلسات توجیهی که او در آن شرکت کرد، هیچ اشاره ای به NYCB نشده است. سخنگوی گفت که او مطلع شد که شرکت تابعه بانک موافقت کرده است که سپرده های امضا را در اخبار در 19 مارس دریافت کند.

نماینده ارل بلومناور از اورگان گزارش داد که در 9 مارس بین 1001 تا 15000 دلار سهام بانک آمریکا فروخته است، زیرا وحشت در حال گسترش بود و سهام چهار بانک بزرگ ایالات متحده – از جمله بانک آمریکا – سقوط کرد. روز بعد، تنظیم کننده های فدرال اعلام کردند که کنترل SVB را به دست گرفته اند،

دومین ورشکستگی بانک در تاریخ ایالات متحده است.

یک هفته پس از فروش، سهام 5 درصد کاهش یافت.

آقای بلومناور همچنین یک معامله کمتر موفق را در 9 مارس گزارش کرد: خرید بین 1001 تا 15000 دلار در گروه مالی SVB. سهام SVB صبح روز بعد، اندکی قبل از تصرف بانک متوقف شد.

کمتر از یک هفته بعد، در 14 مارس، آقای بلومناور از جمله قانونگذارانی بود که از لایحه ای برای لغو قانون 2018 حمایت کردند که محدودیت های اعمال شده بر شرکت های مالی را کاهش می داد.

دفتر او ایمیلی را برای حامیانش ارسال کرد و از کار او در این زمینه خبر داد. گفت: «من با دوستانم، سناتور الیزابت وارن و کتی پورتر، نماینده کنگره بر روی لایحه‌ای کار می‌کنم که به موجب آن عقب‌نشینی نظارتی دوران ترامپ لغو شود و بانک‌هایی با حداقل 50 میلیارد دلار دارایی تحت نظارت شدید فدرال و آزمون‌های استرس دوران داد-فرانک قرار گیرند.» ایمیل.

نماینده جان کرتیس (R.، یوتا) از فروش سهام بانک آمریکا و First Republic خبر داد.


عکس:

آدام فوندرن/ The Deseret News/ Associated Press

او گفت: «من به کار خود ادامه می‌دهم تا مردم، پس‌انداز و کسب‌وکارمان را امن، سالم و مطمئن نگه دارم.»

چند روز بعد، در حالی که صنعت بانکداری به چرخش خود ادامه می داد، آقای بلومنوئر از فروش بین 1001 تا 15000 دلار در First Republic Bank خبر داد..

در آن روز، 20 مارس، پس از آنکه وال استریت ژورنال گزارش داد که گروهی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده در حال مذاکره درباره تلاش‌های تازه برای تثبیت وام‌دهنده هستند، سهام این بانک 47 درصد کاهش یافت.

افشای آقای بلومناور می گوید که هر سه معامله بخشی از سبد بازنشستگی همسرش است.

یک سخنگوی گفت که نماینده کنگره شخصاً مالک سهام نیست و “هیچ اطلاعی از معاملات مالی انجام شده توسط همسرش” ندارد. سخنگوی او گفت که همسرش از یک مشاور مالی استفاده می کند که معاملات را «بدون نظر، مشاوره، رضایت یا اطلاع قبلی او» انجام می دهد.

تصویر: پرستون جسی

آقای بلومناور، که در سال 1996 به مجلس انتخاب شد، یکی از اعضای کمیته راه و روش و یکی از اعضای ارشد کمیته بودجه است.

قانونگذار سوم ماه گذشته دو معامله در سهام بانکی را گزارش کرد، اگرچه به نظر می رسد کمتر در واکنش کنگره به ورشکستگی بانک ها نقش داشته است.

نماینده جان کرتیس (R.، یوتا) از فروش 1001 تا 15000 دلار سهام بانک آمریکا در 16 مارس خبر داد. چهار بانک بزرگ از جمله بانک آمریکا اعلام کردند که در آن روز 30 میلیارد دلار در First Republic سپرده خواهند کرد.

در همان روز، او همچنین از فروش 1001 تا 15000 دلار سهام First Republic خبر داد. سهام این بانک در روز بعد 33 درصد کاهش یافت که نشان دهنده نگرانی سرمایه گذاران از عدم رسیدگی کامل به مشکلات بانک است. این بدترین هفته ثبت شده بانک بود.

افشای آقای کرتیس می گوید که هر دو سهام در یک صندوق مشترک با همسرش معامله شده است. یک سخنگوی به درخواست برای اظهار نظر پاسخی نداد.

آقای کرتیس که عضو کمیته انرژی و بازرگانی است، در ژانویه 2022 در مصاحبه ای با ژورنال گفت که از پیشنهادهایی که قانونگذاران را از معامله سهام منع می کند انتقاد می کند. “به مدت 40 سال من بازنشستگی ایجاد کرده ام، بیشتر در سهام. او گفت: این به آسانی «سهام را انجام نده» نیست.

به ربکا بالهاوس در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8