«فیلم برادران سوپر ماریو» بزرگترین افتتاحیه آخر هفته 2023 را دارد

Category: خبر های امروز

طبق برآوردهای استودیو یکشنبه، «فیلم برادران سوپر ماریو» در آخر هفته افتتاحیه پرفروشی داشت و در طی سه روز 146 میلیون دلار به دست آورد و رقبا را در باکس آفیس داخلی شکست داد.

این انیمیشن که با همکاری ایلومینیشن، نینتندو و یونیورسال ساخته شده، از چهارشنبه به طور رسمی وارد سینماها شد. در پنج روز اول 204 میلیون دلار در داخل کشور به دست آورد و 173 میلیون دلار در سطح بین المللی اضافه کرد. با این کار، مجموع فروش پنج روزه آن به 377 میلیون دلار رسید که بزرگترین تعطیلات آخر هفته برای یک انیمیشن در سراسر جهان است. ارقام باکس آفیس برای تورم تعدیل نمی شوند.

در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین آخر هفته افتتاحیه داخلی سال شناخته می‌شود و از «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» پیشی می‌گیرد.

Donkey Kong با صداپیشگی Seth Rogen در فیلم The Super Mario Bros.


عکس:

یونیورسال تصاویر/ مجموعه اورت

به گفته مایک پولیدوروس، مدیر اجرایی PaperAirplane Media، یک آژانس بازاریابی سینما، قبل از اکران فیلم، اکثر پیش‌بینی‌ها برای فیلم «ماریو» 130 میلیون دلار درآمد پنج روزه داشتند.

او گفت که «ماریو» با وجود اینکه فیلمی دوستدار کودک است، رکوردشکنی خود را به دست آورده است، به این معنی که بسیاری از بلیت های آن با قیمت هایی کمتر از میانگین بزرگسالان فروخته می شوند.

فیلم با رتبه PG داستان عقب ماریو لوله کش بروکلین با صداپیشگی کریس پرت و لوئیجی توسط چارلی دی را به اشتراک می گذارد. آنها در یک لوله می افتند و در دنیای انیمیشنی از شخصیت های نینتندو، از جمله Bowser، با صداپیشگی جک بلک، ظاهر می شوند.

آقای پولیدوروس گفت که یکی از کلیدهای موفقیت این فیلم جذابیت چند نسلی آن برای کودکان و همچنین والدین نسل هزاره و Gen-X بود. اکثر فیلم‌های انیمیشن پس از ساعت ۷ بعدازظهر، با رفتن خانواده‌ها به خانه، فروش بلیت‌ها را کاهش می‌دهند. او با استناد به داده‌های EntTelligence، شرکتی که فروش بلیت را دنبال می‌کند، گفت: برای این فیلم، 26 درصد از فروش بلیت‌ها بعد از ساعت 7 بعد از ظهر انجام شد.

آقای پولیدوروس گفت: “این یک نتیجه واقعا فوق العاده است.” آنها آنقدر خوب کار کردند که همه از فیلم لذت بردند.»

افتتاحیه بزرگ دیگر هفته، «هوا»، درام ورزشی به کارگردانی بن افلک درباره پیشنهاد نایک برای ایجاد یک کفش بسکتبال با مایکل جردن، تازه کار، در آخر هفته فراتر از انتظارات اجرا شد و 14.5 میلیون دلار درآمد داشت. این رقم فروش پنج روزه آن را به 20 میلیون دلار در باکس آفیس رساند. درام با رتبه R که توسط استودیو آمازون ساخته شده بود، در ابتدا برای انتشار در نظر گرفته شده بود.

مت دیمون و ویولا دیویس در «هوا» بازی می‌کنند.


عکس:

استودیو آمازون / مجموعه Everett

هر دو «فیلم برادران سوپر ماریو» و «هوا» چیزی نادر در تعطیلات آخر هفته ارائه کردند: گزینه‌هایی برای بزرگسالان و کودکان که به ابرقهرمانان مرتبط نبودند. پل درگارابدیان، تحلیلگر ارشد شرکت Comscore که عملکرد باکس آفیس جهانی را دنبال می کند، گفت: موفقیت آنها سیگنال روشنی را به صنعت سینما ارسال می کند که مخاطبان آماده بازگشت به سینما هستند.

او گفت: «تولید این نوع اعداد تا حدودی در دوران پس از همه‌گیری بی‌سابقه است. نکته مهم این است که تماشاگران با وجود داشتن سرگرمی های زیاد در خانه می خواهند به سالن سینما بروند.

به گفته آقای درگرابدیان که به طور رسمی از 5 می با بازگشت به ژانر ابرقهرمانی برای اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اینچی از والت دیزنی شرکت

استودیو مارول.

در پایان باکس آفیس تعطیلات آخر هفته، بازی های قوی برای «جان ویک: فصل 4» و «دنج ها و اژدها: افتخار در میان دزدان» ادامه یافت که هر کدام تقریباً به اندازه «هوا» درآمد داشتند.

جدیدترین «جان ویک» از زمان اکرانش در سه هفته پیش تاکنون 147 میلیون دلار فروش داخلی داشته است که شامل 14.6 میلیون دلار می شود که این آخر هفته گرفته شده است. در سطح جهانی حدود 300 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

«دنجون‌ها و اژدها» در دومین هفته اکران خود ۱۴.۵ میلیون دلار فروخت که تا به امروز ۶۲ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروش داشته است.

به Ginger Adams Otis در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8