فهرستی جدید از مدیران برتر صندوق های سرمایه گذاری

Category: خبر های امروز

این نقل قول از کیسی استنگل، اسطوره بیسبال، این روزها برای شغل مدیر صندوق سهام اعمال می شود. تحت فشار بازار سهام و سیستم بانکی نامطمئن – و افزایش بی‌امان نرخ بهره فدرال رزرو برای مهار تورم – برای مدیران صندوق‌های سهام‌چینی سخت‌تر از همیشه بوده است.

یک سال پیش، زمانی که مدیران دفترها را در پایان سه ماهه اول 2022 بستند، تعداد زیادی از صندوق‌ها سودهای سالمی را به ثبت رساندند، و هر 10 صندوقی که در صدر فهرست در نظرسنجی فصلی حلقه برندگان وال استریت ژورنال از وجوه با عملکرد بهتر بودند، بازدهی شمال از 20 را داشتند. ٪. به امروز، و تصویر متفاوت است: بازار برای 12 ماه کاهش یافته است، و از 1257 صندوق سرمایه گذاری مشترک واجد شرایط در نظرسنجی، تنها 27 صندوق موفق به کسب هر نوع بازدهی مثبتی شده اند، و تنها 10 صندوق بازدهی شمالی داشته اند. از 3 درصد

میانگین عملکرد این صندوق ها منفی 8.3 درصد بود که پس از بازده کل شاخص S&P 500 منهای 7.7 درصد بود.

برنده

این باعث می شود که دستاورد تیم مدیرانی که بر صندوق ارزش مدیریت سرمایه خصوصی (VFPIX) نظارت دارند، چشمگیرتر شود. این صندوق به تنهایی در دنیای دایره برندگان، سود دو رقمی را برای 12 ماه جاری ثبت کرد و به سرمایه گذاران با بازدهی 11.3 درصدی پاداش داد. و آنها این شاهکار را بدون یک سهام انرژی در مجموعه خود به انجام رساندند، حتی با وجود اینکه بخش انرژی S&P 500 تنها چراغ روشن بوده است.

شماره 1: دیوید سیسمن از ارزش مدیریت سرمایه خصوصی، افزایش 11.3 درصدی


عکس:

مدیریت سرمایه خصوصی

دیوید سیسمن، مدیر عامل تحقیقات در Private Capital Management LLC در ناپل، فلوریدا، می گوید: «ما سعی نمی کنیم همه چیزهایی را که در بازار گسترده تر اتفاق می افتد، از جمله روند قیمت نفت در پاسخ به اخبار اوکراین یا اعضای اوپک درک کنیم. ، و یکی از اعضای تیم مدیریت صندوق.

او می‌افزاید که تلاش برای پیش‌بینی روند نرخ‌های بهره، قیمت نفت و تورم «فقط در حیطه تخصص ما نیست». در عوض، آقای سیسمن می‌گوید: «ما به دنبال شرکت‌های خاص هستیم که کار خودشان را انجام می‌دهند و آن را به خوبی انجام می‌دهند».

برای واجد شرایط بودن برای گنجاندن در نظرسنجی حلقه برندگان، وجوه باید به طور فعال مدیریت شوند وجوه سهام ایالات متحده با بیش از 50 میلیون دلار دارایی و سابقه سه سال یا بیشتر، و همچنین تعدادی از معیارهای دیگر را رعایت کنند. این نظرسنجی صندوق‌های شاخص و بخش، وجوهی که از استراتژی‌های اهرمی استفاده می‌کنند و بیشتر وجوه کمی را شامل نمی‌شود. نتایج توسط Morningstar Direct محاسبه شده است.

صندوق سرمایه خصوصی یک شرکت را در اختیار دارد که از قیمت های بالاتر نفت خام سود می برد – Target Hospitality شرکت

TH -3.27٪

خدمات اسکان نیروی کار را به صنعت انرژی، در میان مشتریان دیگر ارائه می دهد – اما در بیشتر موارد، مجموعه سرمایه خصوصی مملو از کسب و کارهای کوچک کم حاشیه است که آنچه را که تیم به عنوان اصول اولیه خوب می بیند، ارائه می دهد.

از جمله: هارو سلامت شرکت،

HROW 7.36٪

یک شرکت داروسازی مراقبت از چشم این یکی از معدود شرکت هایی است که آقای سیسمن و همکارانش در سال گذشته به پرتفوی نسبتاً متمرکز اضافه کردند و با افزایش درآمد و سودآوری، قیمت سهام آن نیز افزایش یافت که در 12 ماه سه برابر شد. آقای سیسمن می‌گوید: «برای مثال، از آنجایی که سالمندان بیشتری تحت عمل جراحی آب مروارید قرار می‌گیرند، چشم‌پزشکان بیشتری به دنبال داروهای ترکیبی هارو هستند تا نتایج را بهبود بخشند.

حلقه برندگان

بهترین بازده کل 12 ماهه تا 31 مارس 2023، با مدیریت فعال وجوه سهام ایالات متحده

1. ارزش مدیریت سرمایه خصوصی (VFPIX) 11.3٪

2. Virtus KAR Small-Cap Core (PKSFX) 8.7٪

3. Hennessy Cornerstone Mid Cap 30 (HFMDX) 8.4٪

4. Oberweis Micro Cap (OBMCX) 6.5٪

5. Oberweis Small-Cap Opportunities (OBSOX) 6.4٪

6. سهام عادی FMI (FMIMX) 6.0٪

7. Dean Small Cap Value (DASCX) 4.9٪

8. حقوق صاحبان سهام رفتاری فولر و تالر (FTHFX) 4.3٪

9. سرمایه ارزش پالم (PVCMX) 4.2٪

10. Franklin MicroCap Value (FRMCX) 3.4٪

منبع: وال استریت ژورنال، از داده های Morningstar Direct

مدیریت سرمایه خصوصی خود ممکن است نوعی کسب و کار کوچک و خاص باشد که مدیران سبد سهام آن دوست دارند در آن سرمایه گذاری کنند. از دفتر خانواده خانواده کالیر فلوریدا (نوادگان بارون گیفت کالیر، یک غول بزرگ تبلیغاتی تراموا که به یکی از بزرگترین مالکان خصوصی ایالت تبدیل شد) تکامل یافت. امروزه، این شرکت بوتیک حدود 1 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند که تنها 52.7 میلیون دلار آن در صندوق سرمایه گذاری شده است.

در واقع، فهرست این سه ماهه از صندوق‌های با عملکرد برتر تحت سلطه صندوق‌های کوچک‌تر و سهام کوچک‌تری است که آنها در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند. از 27 صندوقی که حتی سودهای اندکی در 12 ماه داشته‌اند، تنها چهار صندوق در سهام با سرمایه‌ی کلان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در حالی که صندوق‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. چهار صندوق میان سرمایه بودند. 19 صندوق باقی مانده که جنبه مثبت داشتند، عمدتاً در سهام کوچک یا دارای سرمایه کوچک سرمایه گذاری کردند. و دو سوم این وجوه خودشان نسبتاً کوچک بودند و دارایی کمتر از یک میلیارد دلار داشتند.

آقای سیسمن می‌گوید: «این دنیای شرکت‌های کوچک جایی است که فضای زیادی برای شکوفایی انتخاب‌کنندگان سهام وجود دارد. او دنیای بزرگ‌پوش‌ها را به‌طور فزاینده‌ای خطرناک می‌بیند. «سال گذشته، پنج شرکت غول‌پیکر – شرکت‌های مادر گوگل و فیسبوک، آمازون.

AMZN 0.95٪

com، اپل AAPL 0.55٪

و مایکروسافت MSFT 2.55٪

– بیش از 20 درصد از کل سرمایه بازار S&P 500 را به خود اختصاص داده است. او استدلال می کند که این باعث شده است که این شرکت ها برای ادامه رشد بیش از حد بزرگ شوند. او می‌گوید: «تنها بازار جدید جالب برای هر یک از آنها چیزی است که یکی از دیگران قبلاً بر آن تسلط دارد.

امتیاز در کوارتر

صندوق‌های سهام دومین سه ماهه مثبت خود را پس از سه چهارم درد ثبت کردند. میانگین بازده کل برای وجوه متنوع ایالات متحده.

نفر دوم: صندوق سرمایه گذاری کوچک

تیم ناظر صندوق هسته کوچک Virtus KAR (PKSFX) که در این نظرسنجی با بازدهی 8.7 درصدی برای 12 ماه دوم شد، ممکن است دارایی بسیار بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشد – حدود 1.7 میلیارد دلار به تنهایی در صندوق – از مدیریت سرمایه خصوصی، اما دو گروه از مدیران نسبت به سهام با سرمایه کوچک علاقه دارند.

شماره 2: تاد بیلی از Virtus KAR Small-Cap Core، 8.7% افزایش


عکس:

کاین اندرسون رودنیک (KAR)

تاد بیلی، مدیر پورتفولیو و تحلیلگر ارشد تحقیقاتی می‌گوید: «با نگاه کردن به دنیای با سرمایه‌های کوچک، که هزاران شرکت با طیف گسترده‌ای از پروفایل‌های مالی وجود دارند، بسیار ساده‌تر است که سبد خود را از همتایان خود و از صنعت متمایز کنیم. در Kayne Anderson Rudnick یا KAR مستقر در لس آنجلس. او و همکارانش به دنبال شرکت‌های کوچک‌تر با پتانسیل رشد می‌گردند که با ارزش‌های قوی معامله می‌کنند – آنچه او کسب‌وکارهای «وانیلی ساده» می‌نامد که از فروش توپ‌های گلف مارک دار گرفته تا دلال کامیون‌ها را شامل می‌شود. او می‌گوید: «در یک دوره 12 ماهه که یک بازار صعودی خروشان وجود دارد، ما در بین بهترین عملکردها نخواهیم بود، اما وقتی شرایط سخت‌تر باشد، این شرکت‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

در 12 ماه اخیر، صندوق Virtus KAR از داشتن سهامی مانند Emcor Group سود برده است.،

EME -0.92٪

که صاحبان املاک تجاری را با نیروی کار متشکل از تاجران ماهر، از لوله کش گرفته تا متخصصان HVAC، و همچنین Acushnet Holdings GOLF فراهم می کند. 1.13٪

(که مالک برند توپ گلف Titleist است). آقای بیلی می‌گوید که صندوق در مورد بخش‌هایی که به میان می‌آید، ناشناس است: “ما فقط می‌خواهیم صاحب مشاغلی باشیم که در حال رونق هستند و بهای خوبی برای آنها بپردازیم.”

رایان کلی، مدیر ارشد سرمایه گذاری مشاوران هنسی و یکی از اعضای تیم مدیریت پورتفولیو که بر رتبه سوم هنسی کرنرستون Mid Cap 30 (HFMDX) نظارت می کند، به طور مشابه بر ارزش گذاری متمرکز است و تمایل آقای بیلی را برای اجرای چیزی که برخی ممکن است به عنوان یک برنامه تلقی کنند، به اشتراک می گذارد. نمونه کارها التقاطی با این حال، از نظر آقای کلی، این صندوق – که برای دوره 12 ماهه 8.4 درصد افزایش داشت – بهترین گزینه های سرمایه گذاری را از جهان سهام با ارزش بازار 1 تا 10 میلیارد دلار منعکس می کند.

شماره 3: رایان کلی از Hennessy Cornerstone Mid Cap 30، افزایش 8.4 درصدی


عکس:

صندوق هنسی

اما آقای کلی و همکارانش هنگام انتخاب سهام خود برای پرتفوی متمرکز و دارای وزن یکسان صندوق تنها بر ارزش گذاری تاکید نمی کنند. او می‌گوید: «ما می‌خواهیم ارزش را با شتاب ترکیب کنیم و شرکت‌هایی را پیدا کنیم که درآمدشان را افزایش می‌دهند و آن را در قیمت سهامشان منعکس می‌کنند».

که منجر به Cornerstone CORNERST شد -1.52٪

این تیم در بررسی سالانه پورتفولیوی خود در پاییز گذشته برای افزودن سهام انرژی به ترکیب. برخی از آن افزوده های جدید، مانند پالایشگاه مستقل PBF Energy،

PBF -4.00٪

به عملکرد بهتر صندوق، همراه با موقعیت های طولانی مدت در مشاغلی مانند Dick’s Sporting Goods DKS کمک کرده اند. -1.46٪

و AutoNation.

AN -2.01٪

آقای کلی توضیح می‌دهد: «کاری که ما با این صندوق انجام می‌دهیم شناسایی بخش‌هایی است که نامطلوب بوده‌اند، ارزش‌گذاری‌های آن‌ها کاهش یافته است، اما هنوز هم شرکت‌هایی با پایه‌های بنیادی مستحکم آماده بازگشتی هستند که می‌توانیم از آن سود ببریم».

حتی در شرایطی که این مدیران و صندوق‌هایشان از لحظه‌های خود در آفتاب لذت می‌برند، زیرا نوسان‌های بازار سهام به طور نامتناسبی به ثبات و پیش‌بینی‌پذیری پاداش می‌دهد، مهم است که بدانیم همانطور که حال و هوای بازار تغییر می‌کند، ردیف صندوق‌های با عملکرد برتر نیز تغییر می‌کند. برندگان پیشین حلقه برندگان، از جمله برخی از کسانی که در رونق سهام فناوری بودند، ضررهای دو رقمی برای آخرین دوره 12 ماهه اخیر نظرسنجی ثبت کردند که آنها را در پایین ترین سطح پشت سر گذاشت.

این یکی از دلایلی است که خوانندگان باید این نگاه اجمالی به عملکردهای برتر فعلی را به عنوان راهی برای کسب بینش در مورد رویکردهای مختلف مدیران صندوق بدانند. این به عنوان یک لیست توصیه شده در نظر گرفته نشده است: تحمل ریسک فردی و اهداف سرمایه گذاری متفاوت است، و برخی از صندوق ها ممکن است کارمزد بالایی داشته باشند، به روی سرمایه گذاران جدید بسته شوند یا برای یک سرمایه گذار خاص نامناسب باشند.

خانم مک گی نویسنده ای در نیوانگلند است. می توان با او در [email protected] تماس گرفت.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8