فصل مالیات 2023: راهنمای شما برای ارائه اظهارنامه مالیاتی در سال جاری

Category: خبر های امروز

با پایان یافتن فصل مالیات در سال جاری، میلیون ها آمریکایی هنوز مالیات خود را ثبت نکرده اند.

برخی از افراد صرفاً با تأخیر ثبت نام می‌کنند و در روز مالیات، 18 آوریل، به دادگاه رسیدگی می‌کنند.

در حالی که این میلیون‌ها آمریکایی آماده پایان کار می‌شوند، برخی از کسر هدایای خیریه دچار لرزش می‌شوند.

در طول همه‌گیری، کنگره به مالیات‌دهندگانی که کسورات خود را در جدول A مشخص نمی‌کنند اجازه داد تا 300 دلار کمک نقدی برای سال 2020 و 600 دلار برای سال 2021 کسر کنند. حدود 47 میلیون پرونده، تقریباً یک سوم کل، از این کسر کمک مالی در سال 2020 استفاده کردند. 2021. اکنون دیگر از بین رفته است و این مالیات دهندگان برای سال 2022 یا سال های آینده هیچ معافیت خیریه ای دریافت نخواهند کرد مگر اینکه قانونگذاران آن را بازسازی کنند، همانطور که خیریه ها برای آن تلاش می کنند.

این یکی از بسیاری از چروک‌هایی است که مالیات‌دهندگان باید در سال جاری به خاطر داشته باشند، همانطور که در راهنمای مالیاتی WSJ 2023 که برای دانلود در اینجا موجود است، توضیح داده شده است. (مهلت تشکیل پرونده مالیاتی در سال جاری سه شنبه 18 آوریل است، اگرچه پرونده های پرونده در مناطق فاجعه بار مانند بخش هایی از کالیفرنیا تمدید می شوند.)

ناامیدی دیگر برای بسیاری از پرونده‌ها، بازپرداخت‌های 2022 است که کمتر از بازپرداخت‌های سال‌های 2020 و 2021 است. تا حدی به این دلیل است که مقررات دوران همه‌گیری بازپرداخت‌ها را با پرداخت‌های محرک بدون مالیات، افزایش اعتبار فرزند و سایر مزایایی که اکنون منقضی شده‌اند، افزایش داده است.

در سال 2022، میانگین بازپرداخت حدود 3200 دلار بود، از حدود 2800 دلار در سال 2021. میانگین بازپرداخت اخیراً 300 دلار کاهش یافته است و برخی از پرونده‌ها کاهش 1000 دلاری یا بیشتر را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، نزولی بازار سهام و اوراق قرضه در سال گذشته بسیاری از سرمایه‌گذاران را با پرداخت‌های غیرمنتظره مالیاتی مواجه کرد که می‌تواند بر بازپرداخت‌ها نیز تاثیر بگذارد.

از سوی دیگر، انقضای تغییرات مالیاتی همه‌گیر گیج کننده، کد مالیاتی را در دوره نادری از آرامش قرار می‌دهد. همچنین، بسیاری از مالیات دهندگان با تغییرات اساسی ایجاد شده توسط اصلاحات مالیاتی 2017 آشنا شده اند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

در مورد ثبت مالیات چه سوالاتی دارید؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

به نظر می رسد که همه چیز در خدمات درآمد داخلی نیز در حال بررسی است. این آژانس تعداد میلیون‌ها اظهارنامه مالیاتی معوقه‌شده در طول همه‌گیری را کاهش داده است، به این معنی که مالیات‌دهندگان بسیار کمتری باید اظهارنامه‌های سال 2022 را در زمانی که اظهارنامه‌های سال قبلشان پردازش نشده است، ارائه کنند. هم کارشناسان مالیاتی و هم مالیات دهندگان می گویند اخیراً دسترسی به آژانس از طریق تلفن بسیار آسان تر بوده است.

راهنمای مالیاتی WSJ 2023 اطلاعات به‌روزی را در مورد استراتژی‌های کمک مالی و امتیازات سایر مقررات، از جمله براکت‌های مالیاتی تعدیل‌شده بر اساس تورم، ارائه می‌کند. مالیات بر املاک و هدیه؛ کسر بهره وام مسکن؛ برنامه های پس انداز بازنشستگی؛ مزایای جدید برای وسایل نقلیه کم مصرف و بهبود خانه؛ و معافیت های مالیاتی آموزش و پرورش

با این حال، آرامش مالیاتی کنونی دوام نخواهد آورد، زیرا بسیاری از تغییرات اصلاحات مالیاتی 2017 در پایان سال 2025 منقضی می‌شوند. به لورا ساندرز و ریچارد روبین از WSJ در روز پنجشنبه، 9 مارس، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، بپیوندید تا در مورد آنچه که دروغ است صحبت کنید. مالیات ها و مشکلاتی که مالیات دهندگان در سال جاری با آن روبرو هستند.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8