فروش لوازم یدکی خودرو – خبرآنلاین

Category: خبر های امروز

علاقه مندان به خودرو در کشور ما هم جزو کسانی بودند که برای وارد شدن این خودرو لحظه شماری می کردند. عوض شدن هوای داخل خودرو به کمک سیستمهای تهویه پرقدرت و باکیفیت یکی از آپشنهای مورد علاقه همه رانندگان میباشد به همین دلیل همیشه به دنبال بهترین قطعات برای این قسمت از خودروی خود هستند قطعات سیستم تهویه از جمله انواع لوازم یدکی لیفان است که توسط فروشگاه مدیران قطعات عرضه میگردد. این نوع از قطعات و لوازم یدکی لیفان شامل جعبه فرمان، سیبک، پلوس، سیستم تعلیق، کمک فنر و .. بوده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

یکی از بهترین و پرفروشترین لوازم یدکی لیفان لوازم برقی لیفان میباشد که شامل سیم کشی، ECU و یا کامپوتر خودرو، چراغ و پروژکتور، مه شکن و .. هستند. لوازم یدکی این مدل برای سالهای زیادی است که وارد ایران می شود. شما میتوانید برای خرید تمامی لوازم یدکی لیفان به دسته مربوطه مراجعه نمایید. بیشترین درخواست برای خرید لوازم یدکی لیفان مربوط به قطعات موتوری لیفان میباشد. جلوبندی خودرو، مجموعهای از قطعات و لوازم مهم یک ماشین است که جهت حفظ تعادل در خودرو در زمان حرکت یا حتی در حین سکون مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا که قیمت مناسب یکی از هدف های تولید این خودرو به شمار می رفت بنابراین با استفاده از لوازم جانبی و یدکی متوسط سعی در متعادل ساختن قیمت این مدل کردند. هر دو 5 دنده هستند اما ویژگی نوع دوم یعنی مدل با موتور 1800 سی سی این است که به ازای 100 کیلومتر 9 لیتر مصرف بنزین دارد که از این بابت ویژگی خیلی خوبی محسوب میشود و در بین نمونههای مشابه نظیر ندارد.

فروشگاه قطعات خودرو جز لوازم یدکی خودرو چینی در مشهد می باشد که به طور مستقیم قطعات خودروهای چینی از جمله خودرو های لیفان را تامین می کند و همچنین در کوتاه ترین زمان قطعات را به سراسر کشور ارسال می کند.انواع خودرو های چینی که می توانید لوازم یدکی آن را از ما تهیه کنید خودروهای جک، چری، هایما و برلیانس و .. می باشند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان در تبریز لطفا از صفحه ما بخواهید.