طرز استفاده از شیاف ماریانا

Category: خبر های امروز

هم من خیلی لذت زیادی میبرم و هم شوهرم … از مشهورترین خواص گیاه ماریانا ، تنگ کردن واژن است.تنگ کردن واژن سبب لذت بردن بیشتر زوجین در رابطه جنسی می شود. یعنی در هر بار مصرف یک عدد شیاف را به راحتی داخل واژن گذاشته و نتایج آن ظاهر می شود. از تمامی دست اندر کاران انیستیتو برگ سبز جهت واردات این محصول موثر تشکر می نمایم. اولا شیاف ماریانا دکتر از در قوطی های سبز رنگ عرضه می شود و شیاف ماریانا اصل را باید با این شکل و بسته بندی خرید کنید. 3 گیاه ماریانا اصل ، توسط انستیتو برگ سبز و تحت نظارت وزارت بهداشت بسته بندی می شود. شیاف تنگ کننده واژن که با نام ماریانا عرضه می شود ، ساخت شرکت فرانسوی Mood میباشد. یکی از همین مشکلات زناشویی ، تنگ نبودن واژن است. وجود چنین محصول موثری خبر بسیار خوبی برای خانمها و حتی جامعه پزشکی است . این موفقیت بسیار خوبی است . این سوال که شیاف ماریانا بهتر است یا پودر ماریانا؟ 2- نکته دوم در مصرف شیاف و پودر ماریانا می باشد. چرا که در بسیاری از فروشگاه های نامعتبر شیاف های داخل این بسته بندی را به صورت جداگانه در بسته های چندتایی به فروش می رسانند که از نظر بهداشتی درست نیست و باید یک پک کامل 40 عددی در اختیار مشتری قرار گیرد.

این محصول دارای اثربخشی فوری بوده و باید یک الی دو ساعت قبل از ارتباط مصرف صورت گیرد. پس از خرید شیاف ماریانا و هر زمان که نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید، یک قرص ماریانا را با آب ولرم کمی خیس نمائید 1 تا 2 ساعت قبل، با انگشت داخل واژن بفرستید. استفاده از شیاف ماریانا آسان بوده و کافی است دو ساعت قبل از نزدیکی کمی شیاف را با آب ولرم شسته و به مدت یک ساعت تا نیم ساعت درون واژن قرار دهید تا جذب شده و سپس واژن را با آب سرد شستشو می دهید. قرص ماریانا تاثیرات بی نظیری دارد و کمتر از 2 ساعت حداکثر میزان تنگ شدگی را ایجاد می کند و شما متوجه اثرات آن می گردید. 1- چند ساعت از قبل رابطه می توان این شیاف را استفاده کرد؟ هر زمان نیاز به انقباض واژن و تنگ کردن آن داشتید ، یک شیاف را ۱ تا ۲ ساعت قبل ، با انگشت حدود ۶-۷ سانت داخل واژن بفرستید. با استفاده از این شیاف ها تنها چند دقیقه لازم است تا جذب بدن شده و واژن را تنگ نماید. میزان مصرف شیاف ماریانا در هر فرد متفاوت خواهد بود و ممکن است کمتر یا بیشتر از این میزان باشد.

اگر به دنبال اطلاعاتی درباره شیاف تنگ کننده واژن ماریانا موجود در داروخانه ها هستید با این نوشتار از سایت سماتک همراه ما باشید. به همین دلیل اگر خواهان داشتن یک رابطه جنسی خوب هستید حتما در خرید شیاف ماریانا شک شیاف ماریانا چ ضرری دارد نکنید. در این مقاله می خواهیم به یک سوال مهم که ذهن بسیاری از مشتریان را به خود مشغول کرده است پاسخ دهیم. شیاف تنگ کننده واژن موجود در داروخانه های کشور با نام ماریانا ترکیبی از چند گیاه بوده و صددرصد از طبیعت گرفته شده است. قیمت شیاف ماریانا در بازار بسته به برند های مختلف بین 50 هزار تومان تا 250 هزار تومان و قیمت ها متغیر هستند . اما باز هم احتمال دارد سوء استفاده گران بتوانند این سه ملاک را در بسته بندی های خود رعایت کنند. در ابتدا لازم به ذکر است که استفاده از ماریانا چه به صورت پودری و چه به صورت شیاف باید با مشورت کارشناس طب سنتی صورت بگیرد. این شرکت با بهره گیری از گیاهان بکر و طبیعی تایلند و فرآوری آن در لابراتوارهای پیشرفته طب سنتی ، این محصول فوق العاده را ساخته است که در تمام دنیا مورد استقبال میلیونها زن و مرد پیر و جوان قرار گرفته است.

بله. همانطور که در بالا گفته شده است بین 10 الی 20 درصد از مشتریان دارای اثربخشی کم یا بدون اثربخشی بوده است. به طور کلی گیاهان دارویی ممکن است بر روی برخی از افراد تاثیر کمتر یا بیشتری داشته باشد. قرص تنگ کننده ماریانا که اصطلاحا به آن شیاف نیز گفته می شود تاثیرات بی نظیری دارد و بلافاصله پس از استفاده (کمتر از ۲ ساعت) حداکثر میزان تنگ شدگی را ایجاد می کند. بهتر است حدود 2 تا 3 ساعت قبل از رابطه شیاف را استفاده کرده و پس از آن واژن را شستشو دهید تا اثری از شیاف باقی نماند. طریقه استفاده از شیاف ماریانا بسیار آسان است. شیاف تنگ کننده واژن ماریانا برای افزایش میل جنسی خانم ها، تنگ شدن واژن و همچنین ضدعفونی کردن واژن استفاده فراوان دارد. دوما ویژگی شیاف ماریانا اصل در داشتن هلوگرام در بالای درب آن و همچنین پلمپ بودن در آن می باشد. همچنین این گیاه در قبایل سرخپوستان آمریکا و سیاه پوستان آفریقایی از قرن ها پیش به عنوان تنگ کننده قوی واژن استفاده می شود. حتی ترشحات نامطبوع در این افراد از بین رفته بود. بانوان زیادی که به دلیل گشاد شدن واژن که حتی متوجه آن نیز نشده بودند پس از چند بار استفاده به لذت جنسی اوایل ازدواج رسیده اند و حتی ترشحات نامطبوع در این افراد از بین رفته بود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شیاف ماریانا مزایا.