طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

Category: خبر های امروز

فقط زمانی که کاملاً از طرح ماکت ها راضی شوید، تصمیم به نهایی کردن درمان گرفته خواهد شد. انواع تجهیزات دیجیتالی که در دندان پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد مانند لیزر دندان، کدکم و نرم افزارهای زمینه دندان پزشکی همگی برای طراحی لبخند دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرند که همین نرم افزار کدکم که برای شما گفتیم به این دلیل که ساخت ریستورشینهای دندانی و تصاویر سه بعدی درون دهانی گرفته میشود گزینه بسیار مناسبی برای طراحی لبخند دیجیتالی است و همچنین برای اصلاح طرح لبخند با استفاده از لیزر که کمترین صدمه را برای دندانها و بافت لثه دارند انجام دهید و همچنین تصاویر دیجیتالی و رادیوگرافی در تشخیص برای درمان نقصهای مختلف دندانی بسیار مناسب واست ک از آنها نیز استفاده میشود.

گرچه دیگر دندانپزشک ها و دیگر طرح درمان ها ممکن است از جنبه های خاص تصاویر یا نرم افزار دیجیتالی بهره ببرند، اما اکثر آنها به راهکاری کامل مانند طرح لبخند دیجیتالی دسترسی دارند. طرح لبخند دیجیتال چه تفاوتی با دیگر درمان ها دارد؟ تصاویر و ویدئوها کمک می کنند آزمایشگاه نمونه واقعی تری بسازد، که ممکن است زیبایی چهره و دیگر جنبه های مهم را شامل شود. به همین جهت پزشک شما برای آگاهی از اهداف شما به کمک تکنولوژی پیشرفته، دندان و فک شما را معاینه میکند. به همین دلیل، برای اینکه طراحی لبخند با کامپیوتر به خوبی انجام شود باید ساییدگی های دندان ها اصلاح شده و ارتفاع آن ها به حالت بهینه برسد.

دندانپزشک قبل از پایان درمان، تک تک دندان ها را احیاء خواهد کرد. در حقیقت زمانی که طراحی دیجیتالی طرح اصلاح لبخند اتفاق می افتد، شما پیش از آغاز پروسه درمان، درخواهید یافت که پس از پایان عمل ظاهر شما چگونه تغییر پیدا خواهد کرد. پس از آن لازم است بیمار راجع به نگرانی ها و دغدغه های خود از درمان صحبت کند.

طراحی لبخند دیجیتال یک پروتکل درمانی دندانپزشکی چند منظوره است که مزایای زیادی نسبت به سایر گزینه های درمانی دارد. انتخاب درمان پس از طراحی دیجیتال لبخند: از آنجا که قبلاً تعداد زیادی از دندان ها با کامپوزیت پر شده بودند، تصمیم گرفته شد که روی شش دندان پیشین و دو دندان مولر روکش قرار گیرد. پس از آنکه اطلاعات وارد نرم افزار می شوند، دندانپزشک به آرشیو دیجیتالی فرم ها و اشکال مختلفی که می توانند در تصاویر روی دندان ها قرار بگیرند طراحی لبخند دیجیتالی چیست نگاه خواهد کرد.