سیر سیاه دکتر بیز – قیمت و خرید سیر سیاه دکتر بیز – خاص باکس

Category: خبر های امروز

در برخی منابع خارجی این نوع از سیر را یک خوراکی نه چندان قدیمی معرفی کردهاند که مشخص نیست نخستین بار در کدام کشور فرآوری شده است اما به نظر میرسد منابع و سایتهای خارجی دیگری که این سیر جادوگر را یک خوراکی کُهن و برآمده از فرهنگ غذایی شرق آسیا خصوصا تایلند، ژاپن و کره جنوبی معرفی کردهاند، فرضیه صحیحتری در مورد این نوع سیر داشته باشند. سیر سفید یا همان سیر متداولی که در غذاها از آن استفاده میکنیم برای همه ما آشناست و نیاز به معرفی چندانی ندارد اما احتمالا بسیاری از ما درباره سیر سیاه و طعم خاص و خواص سحرانگیز آن کمتر میدانیم. سیر سیاه به دلیل خواص درمانی فوق العاده و طعم خوب و قابل خوردن، با رشد چشمگیر مصرف در سراسر دنیا مواجه شده و یکی از معروف ترین و مهمترین محصولات موجود در بین مواد غذایی مفید در دنیا شده است. سیر سیاه مزه نسبتا خوب و شیرینی دارد و بوی بد سیر تازه را ندارد. بعد از تخمیر، سیر حالت ژله ای پیدا می کند، رنگ حبه های سیر، سیاه می شود و مزه شیرینی پیدا می کند و خواص درمانی آن ۴ تا ۵ برابر بیشتر می شود! هنگامی که سیر تازه را به سیر سیاه تبدیل میکنند، آنتی اکسیدانها و سایز خواص آن افزایش پیدا میکند و ترکیبات مهم و ناپایدار موجود در سیر خام از جمله آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده ی آلیسین هستند نیز به موادی با خاصیت آنتی اکسیدان قوی از جمله اِس اَلیل سیستین یا همان SAC که از جمله آنتی اکسیدان های قوی میباشد تبدیل میشوند.

تهیه ی این نوع سیر سیاه در سال های اخیر بسیار بیشتر نیز شده است. به همین دلیل بسیاری از متخصیص در زمینه تغذیه و پزشکی مصرف این گیاه را دائما پیشنهاد میکنند. سیر سیاه برای بیماری بالا بودن کلسترول خون (هایپرکلسترولمی) خواصی فراتر از استاندارد طلایی دارد و کلسترول و چربی خون را به خوبی کاهش می دهد . مصرف سیر سیاه با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد مبارزه میکند و برای ورزشکارانی که می خواهند، مقاومت بدنشان را بالا ببرند توصیه می شود. می دانیم که غلظت خون یکی از مهم ترین عوامل ایجاد لخته های خون در رگها و سکتههای قلبی، ریوی و مغزی است. رادیکال های آزاد درون بدن، عامل ایجاد سرطان هستند. تاثیر مصرف سیر سیاه در کمک به درمان سرطان هم در تحقیقات متعددی تایید شده است. شاید شما هم تبلیغات بعضی برندها را در مورد سیر سیاه برای درمان زودانزالی شنیده باشید. لازم به ذکر است که در روش تولید صنعتی، ضمن کنترل دما و رطوبت در فرآیند تخمیر، زمان انجام این فرآیند را با استفاده از دستگاههای مدرن کوتاهتر میکنند.

زمان رسیدن این محصول به خریدار بعد از سفارش 3 تا 5 روز کاری میباشد که از طریق پست به شما تحویل داده میشود. تحقیق روی موش ها نشان داده است که موش هایی که در اثر مصرف غذاهای چرب، دچار چاقی می شوند، با مصرف سیر سیاه در طول یک تا دو ماه، به مرور لاغر شده و آثار بهبود در کبد و کاهش چربی خون در آن ها مشاهده می شود. سیر سیاه یکی از مواد طبیعی است که می تواند با خاصیت ضد التهابی خود نه تنها به رفع مشکلات حساسیتی کمک کند بلکه التهاب هایی مانند ورم مفاصل و رماتیسم را هم بهبود ببخشد. سیر سیاه از طریق افزایش سطح انسولین یا کاهش مقاومت به انسولین باعث بهبود عمل هموستاز در خون شده و قند خون را کنترل می کند. همچنین سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و پژوهش ها نشان می دهد که خوردن آنتی اکسیدان ها باعث پیشگیری از دیابت و مشکلات مربوط به آن می شود. در این پژوهش ما به معرفی و بررسی برخی از خواص سیر سیاه می پردازیم. در یک پژوهش محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف جینسینگ کره ای دو برابر مصرف یک داروی شیمیایی، برای درمان اختلال نعوظ موثرتر است.

سیر سیاه خواص شگفت انگیز درمانی دارد و از قدیم الایام، کره ای ها، ژاپنی ها و اهالی کشورهای شرق آسیا از آن برای حفظ سلامتی، درمان بیماری ها و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها استفاده سیر سیاه برای عفونت می کردند. با این همه خواص شگفت انگیز سیر سیاه، سوال اینجاست که سیر سیاه را از سیر سیاه و فشار خون کجا تهیه کنیم؟ خواص درمانی سیر سیاه شگفت انگیز است. خواص سیر سیاه به مواردی که ذکر شد محدود نمی گردد و در طی فرآیند تبدیل سیر خام به سیاه، پروتئین و فیبر و مواد معدنی خاصی مانند زینک، پتاسیم، منیزیم، آهن، منگنز، فسفر و سلنیوم موجود در سیر افزایش پیدا میکند که همین موضوع باعث شده تا سیر سیاه نسبت به سیر سفید مغذی تر بوده و ارزش غذایی بالاتری هم داشته باشد. این یعنی سیر سیاه 4 تا 5 برابر خواص ضد سرطانی بیشتری نسبت به سیر تازه دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید می توانید به جای روزانه یک حبه سیر معمولی، یک حبه سیر سیاه بدون بو و با طعم نسبتا شیرین مصرف کنید و از خواص سیر بهره مند شوید!