سهام بین سود و زیان کوچک متزلزل می شود

Category: خبر های امروز

سهام ایالات متحده روز چهارشنبه کاهش یافت ، و از رکوردهای روز سه شنبه عقب نشینی کرد زیرا افزایش موارد ویروس کرونا و چشم انداز تیره انگیزه ویروس کرونا بر احساس سرمایه گذاران تأثیر می گذارد.

هر سه شاخص اصلی ایالات متحده پس از زنگ آغاز ، نزول کردند و میانگین صنعتی داو جونز 200 واحد افت کرد ، قبل از اینکه ضرر کند.

شاخص تراشه های آبی اخیراً حدود 10 واحد یا 0.1 درصد کاهش یافته است. S&P 500 یک روز پس از ثبت بیست و هفتمین رکورد اختتامیه سال ، بین سود و زیان ناچیز در حال حرکت بود. در همین حال ، Nasdaq Composite پس از ثبت رکورد در روز سه شنبه ، 0.2٪ افت کرد.

در هفته های اخیر با خوش بینی که واکسن های Covid-19 به تسریع روند بازگشت اقتصادی کمک می کند ، بازار به سمت بالا سوق داده شده است. این منجر به جهش در سهام حساس به رشد اقتصادی ، از جمله انرژی و بانک ها شده است و اخیراً برای اولین بار به خزانه Dow بالای 30000 کمک کرده است.

در روز سه شنبه ، حتی پس از اعطای مجوز استفاده اضطراری برای واکسن Covid-19 توسط Pfizer و BioNTech ، بیشتر این جنبش تعدیل شد. کارشناسان بهداشت عمومی انتظار دارند که مجوز مشابه در ایالات متحده در اواخر ماه جاری ارائه شود.