سهام ایالات متحده در مورد نگرانی های Covid-19 لغزش می کند

Category: خبر های امروز

سهام ایالات متحده روز پنجشنبه پایین آمد زیرا محدودیت های جدید برای جلوگیری از ویروس کرونا باعث نگرانی در مورد آسیب بیشتر به اقتصاد شد.

S&P 500 با افت 0.3 درصدی روبرو شد که پس از زنگ آغازین ، در سنج اندازه گیری شد. این یک هفته تجارت معاملات سهام ایالات متحده را افزایش می دهد ، که شاخص کل بازار 0.8٪ را افزایش داد و به دومین بسته شدن بالاترین تاریخ رسید. شاخص صنعتی داو جونز 0.6٪ افت کرد ، در حالی که شاخص سنگین تکنولوژی Nasdaq Composite 0.2٪ افزایش یافت.

خوش بینی در مورد واکسن Covid-19 در ابتدای هفته بیشتر در بازار تولید می شود ، اما از آنجایی که سرمایه گذاران و کارشناسان بهداشت س questionsالاتی را در مورد زمان استفاده از آن برای استفاده گسترده مطرح می کنند ، رو به کاهش است. یک واکسن می تواند در سال 2021 به اقتصاد یک ضربه وارد کند ، اما التیام ضربه به مشاغل ، سرمایه گذاری ها و مشاغل بیشتر طول می کشد.

“مردم در حال بیدار شدن از واقعیت هستند که چه مدت طول می کشد تا واکسن تولید شود. من یک متخصص پزشکی نیستم ، اما بعید به نظر می رسد که ما خیلی سریع به دنیای قبل از کوید برگردیم ، “گفت سباستین ماکای ، مدیر صندوق چندوجهی در Invesco. شکل بهبود اقتصادی “تا حدود زیادی شروع به شبیه شدن دو برابر” می کند.

بازارها به طور فزاینده ای ناخوشایند در مورد فعالیت های اقتصادی که در ماه های آینده با محدودیت های جدید متلاشی شده اند ، رشد می کنند. اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، روز چهارشنبه گفت که بیشتر بارها ، رستوران ها و سالن های ورزشی باید ساعت 10 شب تعطیل شوند و هشدار داد که افزایش سطح عفونت ممکن است محدودیت های شدیدتری را ایجاد کند. موارد جدید ویروس کرونا در ایالات متحده به رکورد دیگری رسیده و بیمارستان ها با افزایش تعداد بیماران Covid-19 روبرو هستند.