سرمایه گذاران پس از Selloff از سهام بیمه سلامت استقبال می کنند

Category: خبر های امروز

سهام بیمه سلامت شروع غیرمعمولی ضعیفی در سال داشت. وال استریت در حال چرخش بانکی است.

سهام UnitedHealth UNH 0.46٪

Group Inc در ماه آوریل 8.9 درصد افزایش یافته است و کاهش سال 2023 خود را به 2.8 درصد کاهش داده است. CVS Health شرکت

CVS -1.93٪

مالک ایتنا در این ماه 2.1 درصد رشد داشته است اما امسال 18 درصد کاهش داشته است، در حالی که Humana شرکت

HUM 0.88٪

طی ماه و سال به ترتیب 8% و 2.4% افزایش داشته است.

علیرغم بهبود اخیر، سال 2023 برای بیمه‌گران بزرگ و کوچک سال سختی بوده است. بر اساس داده های گردآوری شده توسط Mizuho Americas، شاخص هم وزن سهام بیمه 11 درصد کاهش یافته و برای اولین بار از سال 2010 به بعد در حال کاهش است.

این صنعت پیش از گزارش درآمد روز جمعه از UnitedHealth، که سرمایه گذاران معمولاً برای سرنخ هایی در مورد روندهای گسترده تر مراقبت های بهداشتی از نزدیک مراقب آن هستند، در کانون توجه قرار گرفته است.

افزایش اخیر در سهام به دنبال اعلامیه 31 مارس مبنی بر اینکه مراکز خدمات مدیکر و مدیکید به بیمه‌گران خصوصی که برنامه‌های مدیکر را در سال 2024 با نرخی بالاتر از انتظار تحلیل‌گران مدیریت می‌کنند، بازپرداخت خواهند کرد. علاوه بر این، قوانین جدیدی که در نهایت می‌تواند پرداخت‌های دولت به شرکت‌های بیمه را کاهش دهد، کندتر از برنامه‌ریزی اولیه اجرا می‌شود.

این نتیجه کشمکش چند ماهه بین دولت بایدن و صنعت را محدود کرد و مازاد بر سهام را از بین برد.

از سال 2010 که قانون مراقبت مقرون به صرفه، که دسترسی بیماران به مراقبت های پزشکی را گسترش داد، به طور پیوسته فروش و سود خود را افزایش دادند. قیمت سهام دنبال شد.

عوامل متعددی باعث شده که امسال متفاوت باشد. چرخش کل بازار از سهام ارزشی – یا سهامی که با چند برابر پایین ارزش دفتری یا ارزش خالص خود معامله می کنند – و تعدادی از چالش های صنعت، شتاب آنها را کند کرده است.

کیت بوکانان، مدیر پورتفولیوی در Globalt Investments، که مالک سهام UnitedHealth در صندوق خود است، گفت: “یک تغییر کامل از سهامی که دارای چنین مشخصاتی هستند، رخ داده است.”

عملکرد ضعیف UnitedHealth بر میانگین صنعتی داوجونز تأثیر گذاشته است. در معاملات بالای 500 دلار، سهام بیشترین تأثیر را بر شاخص وزنی قیمت دارد. داو امسال تنها 1.3 درصد رشد کرده است، در حالی که S&P 500 – معیاری گسترده تر با وزن بازار – 7 درصد پیشرفت کرده است.

طبق گفته FactSet انتظار می رود UnitedHealth افزایش 12 درصدی در درآمد سه ماهه اول را گزارش دهد.


عکس:

مایک بلیک/رویترز

در میان نگرانی‌های خاص صنعت، برنامه مدیکر، معروف به مزیت مدیکر، یک خط تجاری سودآور برای بیمه‌گران است که به سرعت در حال رشد است. امیلی ایوانز، تحلیلگر سیاست سلامت در Hedgeye Risk Management، گفت که تغییرات احتمالی در طراحی برنامه، سرمایه گذاران را به وحشت انداخته است.

بر اساس گزارش بنیاد خانواده کایزر، برنامه مدیکر فدرال حدود 427 میلیارد دلار در سال 2022 برای مزیت مدیکر هزینه کرده است.

UnitedHealth سال 2022 را با 7.1 میلیون عضو بیمه شده در برنامه Medicare Advantage به پایان رساند که نسبت به سال قبل 9.5 درصد افزایش داشته است. Humana سال را با 5.1 میلیون عضو به پایان رساند. این بیمه گر در ماه فوریه گفت که انتظار دارد رشد ثبت نام در سال جاری حداقل 13.7 درصد باشد.

خانم ایوانز گفت: “همه آن ابرها در چند روز گذشته برداشته شدند، اما از اواخر سال گذشته سهام را پایین آوردند.”

سیاستمداران و رگولاتورها همچنین واحدهای مدیریت سود داروخانه های بیمه گر را مورد بررسی قرار داده اند. منتقدان معتقدند که واسطه ها هزینه داروهای تجویزی را برای بیماران بالا می برند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

چشم انداز شما برای سهام بیمه سلامت چیست؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

سرمایه گذاران و تحلیلگران گفتند که انتظار دارند فروش امسال معکوس شود، تا حدی به دلیل سابقه قوی این بخش در پیشی گرفتن از انتظارات سود و درآمد وال استریت.

طبق گزارش FactSet انتظار می رود UnitedHealth افزایش 12 درصدی در درآمد سه ماهه اول را به نزدیک به 90 میلیارد دلار گزارش دهد. فصل درآمد این بخش با Elevance Health در 19 آوریل ادامه خواهد یافت.

جرد هولز، متخصص فروش مراقبت‌های بهداشتی در Mizuho گفت: ارزش‌گذاری‌های پایین باعث شد که سرمایه‌گذاران مشتاق خرید مجدد در بخش با ارائه یک کاتالیزور شوند.

UnitedHealth در 12 ماه گذشته 24 برابر درآمد خود را معامله می کند که از 30 برابر در ماه اوت کاهش یافته است. از سوی دیگر، طبق گزارش FactSet، گروه سیگنا با 12 برابر سود معامله می‌شود که از 19 برابر در نوامبر کاهش یافته است. S&P 500 مضرب 20 است.

او گفت: «شما می‌توانید این استدلال را مطرح کنید که همه ریسک‌ها از قبل قیمت‌گذاری شده‌اند.

به چارلی گرنت در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8