زیان های بانکی می تواند سود این صندوق پولی باشد

Category: خبر های امروز

می‌تواند راه ساده‌ای برای سودآوری سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد، زیرا بانک‌ها سپرده‌های خود را می‌ریزند.

مدیران صندوق های بازار پول در موقعیتی قرار دارند که از افزایش اخیر پول نقد به این وسایل نقلیه، ذینفعان بزرگی باشند. بسیاری از بزرگترین مدیران در واقع بخش های نسبتا کوچکی از موسسات مالی بزرگ هستند. اما یک مدیر مهم وجود دارد که نقش مستقیم تری در کسب و کار صندوق پول دارد.

فدرال هرمس FHI 4.63٪

می گوید سهم آن از بازار صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بازار پول در پایان سال گذشته حدود 7.7 درصد بود. طبق گزارش کرین دیتا، دارایی های صندوق پول ردیابی شده آن در پایان ماه مارس تنها پس از غول جهانی مدیریت دارایی بلک راک قرار داشت.،

Fidelity و Vanguard و مگابانک های JPMorgan Chase و Goldman Sachs غیرقابل معامله.

شرکت مستقر در پیتسبورگ حدود 40 درصد از کل درآمد خود را در سال 2022 به دارایی های بازار پول نسبت داد.

در حال حاضر در سال جاری، سهام فدرال بیش از 15 درصد افزایش یافته است، به طوری که از افت بخش مالی فرار کرده و عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 داشته است. اکنون یک سوال برای سرمایه گذاران این است که آیا جریان های ورودی صندوق پول همچنان قوی خواهد بود یا اینکه آیا هفته های اخیر جریان های آتی را به جلو کشیده است.

دلایل متعددی وجود دارد که معتقدیم جریان ورودی ممکن است ادامه یابد. استراتژیست‌های بارکلیز پیش‌بینی کرده‌اند که موجودی صندوق‌های بازار پولی که فقط ابزارهای مورد حمایت دولت را در اختیار دارند، می‌تواند در ۱۲ ماه آینده ۵۰۰ میلیارد دلار به ۱.۵ تریلیون دلار افزایش یابد، علاوه بر آنچه در ماه مارس رخ داد. آنها در یادداشت اخیر خود نوشتند: “سرمایه گذاران نهادی متوجه شده اند که با نگه داشتن سپرده های بانکی بالاتر از سقف بیمه 250,000 دلاری، آنقدر غرامت برای پذیرش ریسک بانکی ناامن دریافت نمی کنند.”

بعلاوه، هر بانک بزرگی که در طول بحران اخیر جریان سپرده دریافت کرده است، ممکن است نرخ سپرده خود را به همان اندازه که ممکن است در غیر این صورت در میان این مازاد افزایش دهد، افزایش ندهد، که می‌تواند به وجوه بازار پول با بسیاری از مشتریان سودجو، مزیت ادامه دهد.

آوریل ممکن است یک آزمون تورنسل برای وجوه بازار پول باشد. به طور معمول، ماه سختی برای جریان وجوه است، زیرا مردم برای پرداخت مالیات از آن خارج می شوند. به گفته کرین، اما تا 10 آوریل، جریان ورودی ماهانه به سراسر صنعت بیش از 40 میلیارد دلار است. اگر این شرایط تا روز مالیات ادامه پیدا کند، ممکن است بازار کمی غافلگیر شود. پاتریک داویت، تحلیلگر Autonomous Research تخمین می زند که فدراسیون ممکن است بیش از 20 میلیارد دلار جریان خالص ورودی به صندوق های پولی را در سه ماهه اول گزارش کند و همچنین برآوردهای بازار برای سال کامل آن ممکن است نیاز به بازنگری به سمت بالا داشته باشد.

بنابراین سرمایه‌گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به بانک‌ها هستند، باید به جنبه‌های دیگر این تجارت نیز نگاه کنند.

به Telis Demos در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8