رگولاتورهای ایالات متحده در حال تقابل با دیترویت متمرکز بر تسلا هستند

Category: خبر های امروز

چرا خودروسازان سنتی صدها میلیارد دلار در وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه‌گذاری می‌کنند – فناوری‌ای که نویدبخش بازده زیست محیطی بهتری نسبت به مالی است؟ مقررات بخشی از پاسخ است، اما نه از سوی واشنگتن.

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده قوانین آلایندگی جدیدی را در روز چهارشنبه برای مدل سال های 2027 تا 2032 پیشنهاد کرد. در حالی که این قوانین مبتنی بر خروجی گازهای مضر در لوله اگزوز هستند و سازندگان می توانند با هر فناوری که دوست دارند، آنها را انتخاب کنند، یک دوره ممکن شامل خودروهای برقی است که تقریباً دو سوم کل فروش خودروهای سبک را در سال مدل 2032 به خود اختصاص می دهند. EPA گفت.

این ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که اکثر تولیدکنندگان بازار انبوه در حال حاضر هدف آن هستند. در سال 2021، زمانی که رئیس جمهور بایدن قوانین EPA را برای سال های مدل تا سال 2026 تشدید کرد، جنرال موتورز،

فورد و Stellantis با “آرزوی مشترک” موافقت کردند تا خودروهای برقی را در سال 2030 به 40% تا 50% از تولید خود برسانند.

اما سهام خودروهای ایالات متحده از زمان انتشار گزارش‌هایی در مورد قوانین جدید EPA در آخر هفته، تغییر چندانی نداشته است. آیا این یک اشتباه است، با توجه به هزینه های تسریع در سرمایه گذاری EV؟

از این گذشته، مقررات سختگیرانه تر انتشار گازهای گلخانه ای تأثیر تعیین کننده ای بر صنعت در اروپا داشته است. وقتی فولکس واگن‘s

تقلب در گازوئیل در سال 2015 کشف شد، مصرف کنندگان از سوخت دور شدند که با ذرات بالاتر اما انتشار کربن کمتری همراه است. این امر باعث شد تا تولیدکنندگان چاره‌ای جز پذیرش خودروهای الکتریکی به عنوان راهی برای ضربه زدن به اهداف نظارتی نداشته باشند.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

اثرات موجی قوانین جدید انتشار گازهای گلخانه ای EPA چه خواهد بود؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

اینها فقط از آن زمان تشدید شده اند. اتحادیه اروپا در حال حرکت به سمت ممنوعیت موتورهای گازسوز تا سال 2035 است، البته با توافقی که توسط آلمان برای موتورهایی که با سوخت های مصنوعی بدون کربن حرکت می کنند، مذاکره کرده است. بریتانیا حتی تهاجمی تر است و در سال 2030 ممنوعیت را هدف قرار داده است، به استثنای پلاگین هیبریدی.

با این حال، در ایالات متحده، سرمایه گذاران احتمالا حق دارند که EPA را نادیده بگیرند. برای شروع، قوانین انتشار گازهای گلخانه ای در سطح فدرال سیاسی شده اند: استانداردهای سخت گیرانه تری که توسط دولت اوباما وضع شده بود، در زمان پرزیدنت ترامپ لغو شد، اما در دوره پرزیدنت بایدن احیا شد. این سردرگمی یکی از دلایلی است که صنعت بیشتر بر قوانین وضع شده در کالیفرنیا متمرکز شده است، که مانند اروپا متعهد شده است که موتورهای گازی را تا سال 2035 ممنوع کند.

علاوه بر این، مقررات تنها دلیل سرمایه گذاری خودروهای برقی نیستند. خودروسازان سنتی باید نگران از دست دادن تجارت به تسلا باشند،

ریوین و دیگر نوآوران. در حالی که استانداردهای آلایندگی باعث پذیرش خودروهای برقی در اروپا شده است، عامل رقابتی در بازار خانگی تسلا مسلماً مهم‌تر بوده است. یارانه ها همچنین در چین تأثیرگذار بوده است و احتمالاً در ایالات متحده پس از تصویب قانون کاهش تورم در سال گذشته تأثیرگذار خواهد بود.

در سرتاسر جهان، فروش خودروهای برقی با چوب، هویج و رقابت در ترکیبی که به منطقه بستگی دارد، تحریک می‌شود. در ایالات متحده، EPA در صندلی راننده نیست.

تبدیل خودروهای گازسوز به وسایل نقلیه الکتریکی رایج‌تر می‌شود و شرکت‌های متعددی راه‌هایی را برای «بالا بردن» خودروهای کلاسیک و وسایل نقلیه ناوگان ارائه می‌کنند. جورج داونز از WSJ به بررسی این موضوع می پردازد که چرا مقاوم سازی گسترده تر نیست. تصویر: جورج داونز

به استفان ویلموت در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8