ردیاب آهنربایی خودرو

Category: خبر های امروز

چون ممکن است زیر خودرو در تماس با خاک و آب قرار بگیرد پس لازم است که با اندکی آلودگی و یا خیس خوردگی، کیفیت و کارایی خود را ردیاب آهنربایی از دست ندهد. ردیاب آهنربایی خودرو تا حدی باید نسبت به گرد و خاک و آب مقاوم باشد. با توجه به انکه این ردیاب ها پرتابل است شما می توانید به راحتی آن ها را در هر قسمت از خودرو خود بچسبانید.

قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است. ردیابی آفلاین نیز با استفاده از ارسال پیامک توسط این ردیاب ممکن است. باتری داخلی قوی ، ردیابی آنلاین و آفلاین ماشین، شنود داخل ماشین و امکانات استفاده آسان از جمله امکانات جی پی اس ویگو میباشد. این ردیاب دارای شنود آنلاین می باشد. ردیاب خودرو آهنربایی باید بتواند با انواع سیم کارت های اپراتورها کار کند و قابلیت شنود نیز داشته باشد. طرز کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده و آسان می باشد. باتری داخلی در ردیاب های آهنربایی بسیار حائز اهمیته چراکه این باتری داخلی( واقعی) دستگاهه که باعث میشه دستگاهتون تا ساعت ها کارکنه و بتونید اون رو ردیابی کنید.

البته که خیلی راحت می توان این ردیاب را بین خودروهای خود جابجا کنید. یکی از استفادههای مهم دیگر آن ردیاب آهنربایی نظامی است، چون به راحتی میتوان این دستگاه را بر روی هر وسیلهای که برای ماموریت فرستاده میشود، چسباند و آن را ردیابی کرد. امروزه دیگر ردیاب های خودرویی که به وسیله تکنولوژی جی پی اس سوژه را ردیابی و مکانیابی می نمایند برای اکثریت افراد شناخته شده است.

1. خاصیت آهنربایی : بدون نیاز به سیم کشی یا دست بردن داخل سیستم وسیله نقلیه و قابلیت نصب روی همه چیز را دارد. این دستگاه فاقد هر گونه سیم کشی مشخصی بوده و به دلیل استفاده از آهنربا یا در اصطلاح یک نوع مگنت قوی می تواند به راحتی در سطح مورد نظر قرار گیرد. اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است. لازم به ذکر است که تمامی ردیابها با قرار دادن سیم کارت فعال می شوند. ?ردیاب آهنربایی 20 روز شارژ توانایی تنظیم عملکرد خود را دارد که این امکان وجود دارد که بتوانید تنظیمات را از راه دور و یا با فرستادن پیامک انجام دهید.