راهنمای انتخاب کرم پودر • انتخاب کرم پودر مناسب با پوست شما وبلاگ واسط کالا

Category: خبر های امروز

در انتخاب کرم پودر دقت داشته باشید که هدف ما از استعمال این محصول روی پوست ایجاد رنگی یکدست در سطح پوست خواهد بود. این کرم پودر در دسته بندی کرم پودرهای مات با ماندگاری بالا قرار دارد و پوششی یکدست و زیبا را نیز برای پوست ایجاد می کند . قیمت کرم پودر ارتباط مستقیمی با برند آن دارد. لازم به ذکر است قیمت کرم پودر به برند آن ربط دارد. نه به اندازه یک جلوه درخشان، براق است و نه مانند جلوه مات صاف و کرم پودر بی بی یکدست است. رایجترین و محبوبترین کرم پودر در بین بانوان، کرم پودر مایع است.

این برند معروف آمریکایی درکنار قدرت پوششدهی بسیار طبیعی و عالی، خاصیت SPF نیز به کرمپودر مایع خود اضافه میکند تا از پوست در برابر اشعههای خورشید نیز محافظت کند. کرم پودر با درجه رنگ مناسب به طور یکنواخت با رنگ پوست شما در هم آمیخته میشود و اجازه نمیدهد رنگ پریده یا بیروح به نظر بیایید. پنکک خشک باعث میشود تا برق اضافی صورت شما گرفته شود. و در برخی موارد هم باعث باز شدن منافذ پوست میشن.

کرم پودر بر پایه روغن است و طراوت و شادابی را به پوست شما باز میگرداند. این مدل ها علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست، ظاهری براق و درخشان به پوست می دهند. چون هم پوششی بسیار عالی داشته و هم باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

این کمپانی مشتریان سرشناس و پرطرفداری از سراسر دنیا دارد و صاحبان این کمپانی بزرگ جز پر اوازه ترین ها در زمینه تولید کرم پودر های حرفه ای در دنیا محسوب میشوند. کرم پودر بافت سنگینی دارد و همین ویژگی باعث میشود تا بهتر جذب پوست شود. در واقع اگر پوست مختلطی دارید به شما توصیه میکنیم در فصول سرد یک کرم پودر و در فصول گرم کرم پودر دیگری استفاده کنید چون پوست مختلط در فصول گرم مانند پوست چرب و در فصول سرد مانند پوست خشک میشود.