دنا پلاس توربو • ❤️ فانی لند

Category: خبر های امروز

سیستم مولتی مدیا خیلی ابتدایی و کم امکاناته و تنظیمات حالت صدای ضبط خیلی محدوده (فقط باس و تریبل داره) و با توجه به کیفیت متوسط به پایین باندها، صدای دلپذیری رو بهت نمیده. مانیتور هنگام حرکت مولتی مدیای تصویری رو قطع میکنه (درسته ایمن تره ولی بهتر بود قطعشو بصورت آپشن به راننده بسپاره). تجربه یکماهه از رانندگی با این ماشین و مقایسه ناخواستم با ماشینهای قبلیم و بخصوص کرولای حال حاضرم بدین ترتیبه:موارد منفی:1- تو کاتالوگ ماشین یکسری امکانات رو بصورت ستاره دار زده و گفته ممکنه ماشینتون داشته باشه ولی جالبه که خیلی از این امکانات تو لوکس ترین نمونه دنا که همون پلاس توربو هست وجود نداره از جمله پاور ویندوز، شیشه بالابر اتوماتیک صندلیهای غیر راننده و نداشتن آنتی ترپ هیچکدام از شیشه ها (قبلا توی تبلیغات سایتهای متفرقه گفته شده بود که این امکاناتو هم داره)، نداشتن تنظیم گودی کمر صندلی راننده.

ضمنا سیستم صوتیش زیاد هنگ میکنه و خیلی کنده (تو این یکماه یکبار مجبور شدم سرباتری رو بکشم تا ریست بشه). متاسفانه بزرگترین عیب ماشین به نظرم بلند بودن صندلی راننده و تماس سر با سقفه (نوک موهای من با قد 178 سانتیمتری در حالی که صندلی رو تا پایین ترین حد پایین آوردم باز به سقف برخورد میکنه).

از هر ده بار ، یکبار پنجره راننده کامل تا بالا نمیره و باید درب رو باز کنی تا گیر رفع بشه (البته احتمال زیاد با رگلاژ دربها مرتفع میشه). ردیاب های داخلی مانند ردیاب کارمکس که در عرصه های مختلف در حال رقابت با نمونه های خارجی است توانسته که موفقیت های چشمگیری در این زمینه کسب کند و ضمانت و گارانتی این ردیاب سبب شده تا محبوبیت بسیار بالایی در ایران کسب کند و متقاضیان زیادی را نسبت به خرید این ردیاب کسب کند .

سیستم رهیاب فعال نشده (ظاهرا نیاز به یک مموری SD داره که باید از ایران خودرو جداگانه بخری تا برات فعالش کنن!!!). حدود یک هفتست که از درب یا ستون راننده هنگام عبور از موانع شهری صدای غژ میاد که امیدوارم این صداها کم کم تو قسمتهای دیگش شروع نشه. در کل با این همه ابعاد و طول و عرض ماشین به نظرم خیلی تو فضای اتاق و طراحی کم کاری شده و به نظر میرسه فضاها حیف و میل شده (عرض کرولا فقط 5 سانتیمتر بیشتر از دنا هست ولی فضای اتاق و داشبورد و صندوق عقب و تودری خیلی خیلی بزرگتری در اختیار گذاشته و اصلا با دنا قابل مقایسه نیست)پشت سری صندلیهای جلو حتی با تنظیم باز هم از سر فاصله زیادی دارند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد %link1% لطفا از صفحه ما بخواهید.