در کمتر از 30 دقیقه خرید یوسی پابجی موبایل در موجو شاپ

Category: خبر های امروز

اصول بازی Pubg

در ابتدای این بازی شما واقعاً تجهیزات ندارید “خرید یوسی پابجی موبایل” و تقریباً دست خالی بازی را شروع می کنید و باید سلاح و تجهیزات را جمع کنید. سه حالت بازی وجود دارد: انفرادی ، دو نفره و تیمی (انفرادی ، دو نفره و تیمی) ، حالت دوم به شما امکان می دهد تا با سه بازیکن دیگر برای یک تیم چهار نفره همکاری کنید. اگر در یک تیم بازی کنید ، اعضای تیم از شما حمایت می کنند ، شما را احیا می کنند و عنصری از تاکتیک های همکاری را در بازی معرفی می کنند. بازی با فرود چتر نجات در جزیره آغاز می شود. هنگام فرود ، ماموریت شما این است که تمام تجهیزات مورد نیاز برای برنده شدن ، از لباس گرفته تا لوازم پزشکی و سلاح ، با طیف گسترده ای از سلاح ها خرید یوسی پابجی موبایل و تجهیزات را جمع آوری کنید. این جزیره ترکیبی از محیط شهری و روستایی است ، که در گوشه سمت راست بالای بازی نقشه واقع شده است و ما قبلاً جزئیات گونه های آن را شرح داده ایم.

 

 با گذشت زمان ، فضای بازی کاهش می یابد. این بازیکنان را مجبور می کند تا با حلقه های کاهش یافته دور هم جمع شوند ، کسانی که در خارج از منطقه امن بازی باقی می مانند آسیب خرید یوسی پابجی موبایل می بینند و در نهایت می میرند. بازی وقتی به اوج خود می رسد چند بازیکن آخر در یک فضای کوچک شلوغ هستند و یک بازیکن یا تیم برنده می شود. اگر شما از آخرین افراد باقی مانده در این بازی باشید ، هر بازی می تواند حدود 30 دقیقه طول بکشد. اگر در یک مسابقه همه چیز خوب پیش برود و در پایان بازی آخر شوید ، PUBG با فریاد عبارت Winner Winner Chicken Dinner پیروزی شما را جشن می گیرد. شام مرغ بیانگر پیروزی در هر کارت PUBG است. هر بار که شما یا تیمتان در این بازی پیروز شوید ، امتیازاتی در این بازی دریافت خواهید کرد ، هرچه بیشتر در این بازی کسب کنید ، امتیاز بیشتری خرید یوسی پابجی موبایل کسب خواهید کرد تا جوایز جدید را باز کنید و احترام بیشتری در بین قبیله PUBG MOBILE کسب کنید.

 

گذرگاه رویال در پابگ

بازی موبایل Pubg بخشی به نام Royal Pas دارد. در هر فصل از بازی ، Pubg ماموریت های این بخش را لیست می کند ، آنچه را که می توانید برای به دست آوردن امتیاز یا گزینه هایی مانند لباس ها و سلاح های جدید و ویژه انجام دهید. به عنوان مثال ، خرید یوسی پابجی موبایل شما برای انجام کارهایی مانند “کشتن 20 نفر به صورت ضربه سر” یا “10 بار فرود آمدن در یک مکان خاص” امتیاز کسب می کنید و با صرف این امتیازات می توانید تجهیزات دریافت کنید.

 

نکات طلایی برای برنده شدن در بازی PUBG

همیشه قبل از پیوستن به بازی مطمئن شوید که هدست روشن است. سازندگان این بازی یک تجربه صوتی عالی را با جلوه های استریو طراحی کرده اند. این به شما کمک می کند تا رویکرد دشمن را دریابید و برای کمین آماده شوید.

اگرچه ممکن است در قسمت هایی از نبرد راه هایی برای راه رفتن وجود داشته باشد ، اما عاقلانه است که از تیراندازانی که می خواهند شما را تعقیب کنند ، دوری کنید. بنابراین بهتر است در پشت سنگها ، درختان ، ساختمانها و وسایل نقلیه متروکه پنهان شوید ، در صورت امکان با احتیاط حرکت کرده و در استتار کامل حرکت خرید یوسی پابجی موبایل کنید.

PUBG تعداد زیادی لباس جذاب به بازیکنان ارائه می دهد تا شخصیت های خود را بپوشند. یک بازیکن خوب همیشه از کت و شلوارهای رنگ روشن پرهیز می کند و لباس هایی با سایه های تیره انتخاب می کند. لباس های تیره برای تیراندازان خرید یوسی پابجی موبایل از راه دور و سایر بازیکنان دشوار است. همچنین ترجیحاً تا آنجا که ممکن است پوست شخصیت خود را بپوشانید تا احتمال دیده شدن کاهش یابد.

مکانی را که باید با دقت زیادی فرود بیایید انتخاب کنید. بازی PUBG ممکن است نیم ساعت طول بکشد ، اما اگر مکان فرود مناسب را انتخاب نکنید ، ممکن است در چند ثانیه به پایان برسد. یک روش مطمئن برای جلوگیری از از دست دادن زودرس ، تصمیم درست در مورد نقطه فرود اولیه خود است.

هنگام پیاده شدن از هواپیما ، مراقب انبوه بازیکنان دیگری باشید که به همان مکان می روند و از مناطق شلوغ پرهیز کنید.

به خاطر داشته باشید که هر ثانیه در آسمان می گذرانید زمانی است که رقبا از آن برای جمع آوری تجهیزات استفاده می کنند ، بنابراین مکان مناسب برای فرود سریعتر را پیدا کنید.

پس از فرود ، هنگام بازدید بهتر است همه وسایل را بردارید ، زیرا هرگز نمی دانید که هر کدام از آنها چه موقع به دست شما می رسند.

تا آنجا که ممکن است در منطقه امن بمانید ، زیرا اگر بیرون بروید ، خون شما به طور خودکار سقوط می کند یا تأثیر آتش دشمن بر روی خون شما بیش از حد طبیعی است.

خرید یوسی پابجی موبایل : https://mojoshop.ir/product-category/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/