درمارولر برای درمان جای جوش و آکنه چه مزایا و معایبی دارد؟

Category: خبر های امروز

درمارولر خود را با قرار دادن آن در الکل ایزوپروپیل 70 درصد به مدت 5 الی 10 دقیقه ضدعفونی کنید. صورت خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید تا فرایند مدنظر به راحتی انجام شود. بعد از رول کردن در یک جهت، حالا باید به ناحیه ای برگردید که در حال حاضر رول کردن را روی آن انجام داده اید و فرایند را در جهت دیگر تکرار کنید. همچنین از آن برای کشیدگی و ترک های پوستی استفاده می کنند.

از این روش می توان برای هموار سازی پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، حذف جای آکنه، جوش و ترک های ناشی از بارداری استفاده کرد. به دلیل سوزن هایی که به صورت عمقی وارد پوست شده اند، التهاب و کبودی یکی از اولین نتایج این عمل زیبایی است که موجب ترس و وحشت بسیاری از افراد می شود.

6- میکرونیدلینگ را می توان در نقاط حساس پوست مانند بینی، گردن، دور چشم و … بهتر است پس از درمان با میکرونیدلینگ از نور خورشید دور باشید. بنابراین، برای دست یابی به نتایج مطلوب، به درمان های متعددی نیاز خواهید داشت. این موضوع بسته به چیزی که می خواهید بدان دست پیدا کنید بستگی دارد. این موضوع بدین معنی است که سوزن ها عمر طولانی تری خواهند داشت و شدت آن به سرعت کاهش نخواهد یافت. استفاده از این وسیله بسیار آسان بوده و می توان از آن در خانه نیز درمارولر را از کجا تهیه کنیم استفاده کرد.

اما انتخاب درمارولرو مناسب، نحوه استفاده از آن و نگهداری از این وسیله، ترفندهای خاصی دارد که عدم آگاهی از آنها و کاربرد غلط درمارولر میتواند به آسیبهای پوستی منجر شود. آن را بلند کنید و همین فرایند را تکرار نمایید. اگر از درمارولری استفاده می کنید که سوزن آن بلندتر از 0.5 میلی متر است، صورت خود را هم با الکل ایزوپروپیل 70 درصد قبل از آغاز فرایند تمیز کنید. به همه افرادی که دنبال درمان اسکارهای آکنه خود هستند، توصیه میشود به فرد متخصص که آشنایی کامل با روشهای اصلاح اسکار دارد مراجعه کنند؛ این متخصص ابتدا مشاوره و معاینه کامل را انجام داده و سپس برنامهریزیهای لازم و ترکیب روشهای مختلف درمانی را برای فرد مشخص میکند.