خرید لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ دست دوم

Category: خبر های امروز

این سری با بهترین لپ تاپ Lenovo در سری ThinkPad T و بهترین لپ تاپ های HP در سری EliteBook رقابت میکند. این سری از لپ تاپ دل با طراحی زیبا، بدنه سبک و باریک و سخت افزارهای قدرتمند برای انجام پروژههای تجاری و سنگین مناسب است. سری Latitude نیز مانند سری G و Inspiron از همان نام 3000، 5000 و 7000 استفاده میکند. علاوه بر مدلهای ساده، می توانید لپ تاپهایی با ویژگیهای ممتاز و قیمت بالاتر نیز در این سری پیدا کنید. این مدلها دارای بدنه با کیفیت و مقاوم در برابر گرد و غبار، آب و ضربه هستند و با نام تجاری Latitude Rugged Extreme به بازار عرضه شدهاند. این سری از لپ تاپ دل نیز با مدلهای 3000، 5000 و 7000 معرفی میشوند و اندازه صفحه نمایش نیز در مشخص است. سری Precision با پردازندههای قدرتمند و کارت گرافیک با کیفیت برای انجام کارهای سنگین مثل محاسبات مهندسی و … مورد استفاده قرار میگیرد. لپ تاپ های مارک دل تنوع محصول بالا و تنوع قیمت گستردهای دارند. شما برای خرید یک لپ تاپ دل حق انتخاب زیادی دارید. خرید لپ تاپ استوک لپ تاپ دل ساخت کدام کشور است؟ دل یک برند آمریکایی و یکی از بزرگترین تولیدکنندههای محصولات حوزه IT است. بهترین ویندوز برای لپ تاپ دل کدام است؟ انتخاب ویندوز مناسب برای لپ تاپ بستگی به نوع استفاده کاربر و مشخصات سخت افزار لپ تاپ دارد. اما به صورت کلی استفاده از نسخههای جدیدتر گزینه مناسبتری است. کمپانی دل با تولید مدلهای مختلفی که ویژگیهای ممتازی دارند دست شما را برای انتخاب لپ تاپ مناسب باز میگذارد. در بالا سریهای مختلف این لپ تاپها را معرفی کردیم تا بتوانید از بین آنها دستگاهی که با نیازتان همخوانی دارد خریداری کنید. امیدواریم با مطالعه این مطلب راه خود را برای خرید بهترین لپ تاپ دل پیدا کرده باشید.

  • پردازنده نسبتا ضعیف از سری Tiger Lake H35
  • لپ تاپ Dell e4310
  • وزن و حمل راحت
  • نمایشگر: 15.6 FHD 144HZ

شرکت ایسر با هدف تولید سختافزار و تجارت لوازم الکترونیکی فعالیت خود را آغاز کرد. و پس از مدتی کوتاه جایگاه خود را در بین تولیدکنندگان لپتاپ به دست آورد. در عرصه گیمینگ و سایر کاربریها در بین رقبا خودی نشان داد. شرکت ایسر با تولید لپتاپهای با کیفیت و ارزانقیمت اقدام به تولید لپتاپهایی نموده که مشتریان با هر بودجهای بتوانند گزینه مورد نظر خود را بیابند. برای خرید لپ تاپ Acer مناسب باید فاکتورهای مهم در تهیه لپتاپ را بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید. میزان بودجه نیز در تهیه لپ تاپ ایسر تاثیرگذار است. برند تایوانی ام اس آی تولیدکننده بزرگ کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن است. این کمپانی توسط 5 نفر از کارکنان سابق شرکت سونی تاسیس شد. قیمت لپ تاپ دست دوم سریهای مطرح این برند شامل Raider، Stealth، Titan میباشند که میتوان گفت شهرت جهانی دارند. این شرکت برای هر استفادهای لپ تاپ ام اس آی منحصر به فردی را در نظر گرفته تا پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. قیمت بالای لپتاپهای گیمینگ ام اس آی با توجه به طراحی زیبا در کنار کانفیگ قوی منطقی به نظر میرسد.

چه ایراداتی به لپ تاپ لنوو وارد است؟ شرکت لنوو با صرف وقت و هزینهی زیاد برای طراحی لپ تاپهای خود، جای چندانی برای گله و شکایت باقی نگذاشته است. سیستم خنک کنندهی غیرقابل اعتماد: تعمیرکاران کامپیوتر و متخصصین فنی، ضعیف بودن سیستم خنک کننده و استفاده از قطعات پلاستیکی در بخش داخلی لپ تاپ را از بزرگترین معایب این برند میدانند. آنها بر این باورند که ضعف سیستم خنک کننده باعث افزایش دمای لپ تاپ و ذوب شدن قطعات پلاستیکی خواهد شد که این مورد میتواند به سلامت کلی لپ تاپ آسیب بزند. لپ تاپهای تینک پد لنوو در سال ۲۰۲۰ به انتخاب کاربران به عنوان برترین لپ تاپهای موجود در بازار شناخته شدهاند. در این مقایسه برندهای دیگری همچون اپل، مایکروسافت، ایسوس، ایسر، ریزر، اچ پی و دل نیز حضور داشتند. لنوو در سال ۲۰۱۹ در رتبهبندی لپ تاپها به رده چهارم سقوط کرده بود که به نظر میرسد در سال جدید کاستیهای خود را جبران کرده است.

سال گذشته Dell XPS 15 یکی از بهترین لپ تاپ هایی بود که می توانستید خرید کنید، اما اکنون Dell طراحی مجدد دلخواه Dell XPS 13 را انجام داده و در اینجا آن را به کار برده است. اگر شما به دنبال یک لپ تاپ نازک و سبک و با قیمت هستید، این لپ تاپ مناسب شماست. هنگامی که به بهترین لپ تاپ Chromebook می آید، شما می توانید بین دو گزینه جایگزین را انتخاب کنید. Chromebook Pixel و پس از آن Asus Chromebook Flip C302 عالی است که ترکیبی از ویژگی های برتر در یک بسته بسیار ارزان قیمت است. مایکروسافت با Surface Book 2 (13.5 اینچ)، یکی از قویترین لپ تاپهای 2 in 1 در جهان را طراحی کرده است. اپل پردازنده های این لپ تاپ خود را با سری 7 نسل Kaby به روز کرده است، این بدان معنی است که شما عملکرد بهتر و عمر باتری طولانی تر را در اینجا در اختیار دارید. یک لپ تاپ سبک و بسیار کوچک و نازک.

  • سبک و قابل حمل
  • پردازنده مرکزی (CPU): Intel از نوع Core i7 با مدل 11370H
  • HP – Spectre x360
  • CPU: 9th-generation Intel Core i7
  • دسته بندی : لپ تاپ استوک اچ پی HP

دستهای از کاربران تنها برای استفاده روزانه و انجام یک سری کارها و محاسبات ساده قصد خرید لپتاپ دارند و چندان پردازنده حرفهای و مشخصات سختافزاری قوی برایشان اهمیت ندارد. این دسته کاربران بهدنبال خرید لپتاپ ساده، کوچک و البته با قیمت کم هستند. شرکت ایسوس (Asus) که بهعنوان یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده لپتاپ در دنیا در حال فعالیت است، قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 برای این دسته از کاربران هم لپتاپهایی را در نظر گرفته است. در سری VivoBook این شرکت که همواره طراحی زیبا و جذابی داشتهاند، ایسوس سری VivoBook E12 را معرفی کرده است. این سری لپتاپهای 11 اینچی، با سختافزار ساده و معمولی جهت انجام کارهای ساده و معمولی طراحی شدهاند. ابعاد کوچک آنها باعث میشود که بتوانید با خیال راحت همه این لپتاپها را حمل کنید. لپتاپ E203NAH از این سری لپتاپ، یک همراه کوچک و سبک است. ایسوس در ساخت این لپتاپ از پلاستیک فشرده استفاده کرده تا وزن آن تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. ایسوس E203NAH تنها 980 گرم وزن داشته و از ابعاد یک کاغذ A4 هم کوچکتر است.

  1. لپ تاپ استوک رندرگیری
  2. کارت گرافیک: NVIDIA Quadro P2000 4 GB DDR5
  3. پردازنده: Intel core i5 3320m/ 2.6GHz up to 3.3 GHz/ 3MB Cache نسل سه
  4. صفحه نمایش 15.6 اینچی
  5. ۱ ترابایت حافظه ذخیرهسازی
  6. وزن لپ تاپ و اندازه ی صفحه نمایش آن

داخل جعبه شما با دفترچه راهنما، یک آداپتور برق 120 واتی و یک پاکت پر از برچسبهای مربوط به برند Asus مواجه خواهید شد. ایسوس ویووبوک پرو 15 (K3500) دارای 2 رنگ آبی (Quiet Blue) و نقره ای (Cool Silver) است که هر دو با درب فلزی و بدنه پلاستیکی عرضه میشوند. همچنین طراحی ساده و شیک این لپ تاپ در لوگوی Asus Vivobook بر روی درب آن خلاصه میشود. خوشبختانه این دستگاه با وزن 1.65 کیلوگرم و ضخامت 18.9 میلیمتر، بسیار جمع و جور و قابل حمل میباشد و علاوه بر آن میتوان درب آن را با یک دست باز کرد. از دیگر مشخصات آن میتوان به صفحه نمایش براق با نسبت 84 درصد به بدنه، حاشیههایی با اندازه حدود 7 میلیمتر و حتی نازک تر و وب کم با کیفیت HD اشاره کرد. صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه و نامبر پد (Number Pad) میباشد که بسیار کلیدهای مرتب و خوبی دارد. دکمه پاور این لپ تاپ در گوشه سمت راست قرار گرفته است و دارای حسگر اثر انگشت میباشد.

یکی از مهمترین فاکتورهای هر شخص در زمان خرید لپ تاپ، قیمت لپ تاپ مورد نظرش است. هرچه قیمت یک لپ تاپ مناسبتر باشد، فرد به خرید آن رغبت بیشتری نشان میدهد. یکی از مهمترین ویژگیهای لپ تاپ دل، تنوع قیمتی آنهاست که محبوبیت زیادی را در بین طرفداران ایجاد کرده است. اگر شما هم به خرید این لپتاپها علاقه دارید، ما در این مقاله لیست قیمت لپ تاپ دل را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید. دلیل محبوبیت لپتاپهای دل چیست؟ اگر به دنبال خرید لپ تاپ حرفه ای هستید، مطمئنا لپ تاپ دل dell میتواند یک گزینه عالی برای شما باشد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی شرکت دل باعث محبوبیت روزافزون این برند در بین کاربران شده است. اکثر لپ تاپ های دل دارای قیمت مقرونبهصرفهای هستند و میتوان این نکته را با نگاهکردن به لیست قیمت لپ تاپ دل به خوبی متوجه شد.

لنوو Lenovo : لنوو یک شرکت چینی است که در حوزه رایانه ، انواع لپتاپ ، تبلت و حتی تلفن همراه تولید میکند که البته به تازگی وارد حوزه دوربین هم شده است . دفتر این شرکت در پکن می باشد . مهم ترین محصولات و معروف ترین آنها سری های تینک پد می باشد که طرفداراهای بسیاری نیز در ایران دارد . البته سری های دیگری نیز مانند ایدیاپد نیز تولید میکند . اچ پی HP : این شرکت آمریکایی ساکن در سیلیکن ولی نیز تولید کننده محصولات بسیاری در تمام دنیا است که کیفیت محصولات این شرکت همیشه سر زبان ها بوده است . این شرکت به جز حوزه لپتاپ در حوزه های چاپگر ها که در هر دوی این حوزه ها جز بزرگترین شرکت ها شناخته میشود . دل Dell : شرکت دل نیز دیگر تولید کننده آمریکایی می باشد که همه محصولات این شرکت را به عنوان سیستم هایی می شناسند که همیشه طول عمر بالایی دارند . سری های صنعتی و نظامی روگ و سری معروف لتیتیود از سری های اصلی این محصولات می باشد . دیگر سری های معروف این شرکت ، سری های اکس کی اس ، وسترو ، اینسپایرون و دیگر محصولات سطح سرور و یا حتی نمایشگر می باشد .

صفحه نمایش و همچنین صفحه کلید آن بخشی از دستگاه است. یک لپ تاپ از یک طراحی کوچک و مسطح استفاده می کند که در آن همه قطعات به خوبی در کنار هم قرار می گیرند. لپ تاپها معمولاً دارای فن های کوچک، سینکهای حرارتی، پخشکنندههای حرارتی یا لوله های حرارتی هستند که به دفع گرما از CPU کمک می کنند. برخی از مدل های لپتاپ رده بالاتر با خنک کننده مایع که در کانال های کنار لوله حرارتی نگهداری می شوند، گرما را حتی بیشتر کاهش می دهند. همچنین اکثر CPU های آن در نزدیکی لبه دستگاه قرار دارند. این به فن اجازه می دهد تا گرما را مستقیماً به بیرون منتقل شوند. برخی از لپتاپ ها دارای حافظه نهان روی CPU یا بسیار نزدیک آن هستند که به آن اجازه می دهد سریع تر به دادهها دسترسی پیدا کند. برخی نیز دارای گذرگاههای بزرگ تری هستند که به دادهها اجازه میدهند سریع تر بین پردازنده، مادربرد و حافظه حرکت کنند.

  1. مرتب سازی بر اساس جدیدترین
  2. مدل پردازنده گرافیکی: HD Graphics 520
  3. راه دسترسی به بازار کامپیوتر رضا بااتوبوس شهری
  4. Size: 15.1×10.2×0.7 inches
  5. کیبورد فوقالعاده
  6. برد شارژر
  7. Intel Iris Xe Graphics G7 80EUs، Intel Core i5-1135G7
  8. صدای ایجاد شده توسط فن

از بسیاری جهات، ThinkPad X1 Nano یک ThinkPad پیشرفته است. این یک شاسی مستحکم، کلیککنندههای مجزا، یک شاتر حریم خصوصی فیزیکی، یک TrackPoint قرمز رنگ در وسط صفحهکلید، و انواع ویژگیهای امنیتی و مدیریتی ویژه کسبوکار دارد. اما نانو خاص است زیرا سبکترین ThinkPad لنوو است. همچنین یکی از سبکترین لپتاپهایی است که تنها با 1.99 پوند میتوانید بخرید. برای به دست آوردن آن وزن شگفتانگیز، عملکرد را فدا نمیکنید: نانو بدون هیچ صدای فن یا گرمای قابلتوجهی با بارهای آزمایشی انجام شده سنگین سازگار بوده است. لپ تاپ استوک صنعتی اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد هستید که در کیف شما جای گیرد، این لپ تاپ بهترین گزینه برای شما است. لنوو کروم بوک دوئت، لپتاپی کاملا اقتصادی که بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد. Lenovo’s Chromebook Duet ، یک لپتاپ قابل تبدیل عالی برای بچهها یا هر کسی است که یک درایور ثانویه قابل اعتماد برای مرور و بازی میخواهد.