تلاش دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای رأی دادن به سقف بدهی

Category: خبر های امروز

واشنگتن- دموکرات‌های مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه گامی برداشتند تا در صورتی که بتوانند بر برخی جمهوری‌خواهان رای بیاورند، افزایش سقف بدهی را وادار کنند، زیرا رهبران جمهوری‌خواه و کاخ سفید در یک بن‌بست باقی مانده‌اند که تنها هفته‌ها باقی مانده تا ایالات متحده با یک احتمالی مواجه شود. پیش فرض

دموکرات‌ها گفتند که به دنبال استفاده از دادخواست برکناری هستند که به اکثریت قانونگذاران مجلس اجازه می‌دهد تا لایحه‌ای را مستقیماً بدون همکاری رهبری به صحن علنی کنند. اما زمان‌بر و به ندرت موفقیت‌آمیز است و دموکرات‌ها در اوایل سال جاری گفتند که این ایده را خیلی سخت کنار گذاشته‌اند.

جمهوری خواهان 222-213 مجلس نمایندگان را کنترل می کنند. برای موفقیت یک طومار، دموکرات ها به حمایت حداقل پنج نماینده جمهوری خواه نیاز دارند. به گفته یکی از دستیاران، قانونگذاران می توانند جمع آوری امضا را از 16 مه آغاز کنند.

ایالات متحده برای بسیاری از هزینه های خود به بدهی متکی است – اما کاهش هزینه ها چگونه به نظر می رسد؟ WSJ توضیح می دهد که خزانه داری چقدر به بدهی متکی است، به کجا می رود و وقتی خزانه داری به سقف بدهی می رسد چه اتفاقی می افتد. تصویر: مادلین مارشال

حکیم جفریس، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا (دی، نیویورک) روز سه‌شنبه به دموکرات‌ها نوشت: «تسلیم یک اقدام سقف بدهی که باید در تقویم تخلیه یک گزینه مهم را حفظ کند». اکنون زمان آن فرا رسیده است که جمهوری خواهان MAGA به شیوه ای دو حزبی برای پرداخت صورت حساب های آمریکا بدون شرایط شدید عمل کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری روز دوشنبه گفت که اگر کنگره ابتدا سقف بدهی را افزایش ندهد، دولت آمریکا ممکن است از اول ژوئن قادر به پرداخت به موقع تمام صورت حساب های خود نباشد. ساعاتی پس از اعلام ضرب‌الاجل جدید وزارت خزانه‌داری، پرزیدنت بایدن از رهبران دموکرات و جمهوری‌خواه هر دو حزب دعوت کرد تا در 9 ماه مه با یکدیگر دیدار کنند تا درباره یک قطعنامه بحث کنند.

دموکرات‌ها می‌خواهند سقف بدهی را بدون هیچ شرطی افزایش دهند و می‌گویند که وارد مذاکره در این مورد نمی‌شوند. جمهوری خواهان به دنبال کاهش شدید هزینه ها در ازای افزایش سقف وام هستند و می گویند دموکرات ها باید پای میز مذاکره بیایند.

ضرب‌الاجل جدید سؤالاتی را در مورد اینکه آیا کنگره می‌تواند تمدید محدودیت بدهی کوتاه‌مدت را تصویب کند تا به قانون‌گذاران زمان بیشتری برای مذاکره بدهد یا خیر، ایجاد کرده است. اما سناتورهای هر دو حزب روز دوشنبه این تصور را رد کردند و گفتند که این تصمیمات سخت را به تعویق می‌اندازد.

برندن بویل (D., Pa.) نماینده مجلس گفت که درخواست معافیت برای صدور رأی برای سقف بدهی یک «بازی با احتمال کم» باقی مانده است.


عکس:

EVELYN HOCKSTEIN/REUTERS

سناتور تام تیلیس (R.، NC) گفت: «اگر همه فکر کنند که می‌توانیم تمدید دریافت کنیم، بحران تا پایان آن تمدید اتفاق نمی‌افتد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (D.، NY) گفت که او از افزایش یا تعلیق موقت سقف بدهی برای خرید زمان بیشتر برای یافتن راه حل حمایت نمی کند. او همچنین گفت که هر رأیی در سنا پس از نشست 9 مه خواهد آمد و درخواست خود را برای لایحه سقف بدهی بدون هیچ شرطی تکرار کرد.

او گفت: “هر دو طرف باید یک لایحه تمیز را تصویب کنند تا از نکول با هم جلوگیری کنند.”

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (رئیس جمهور، کیونز) گفت که در جلسه کاخ سفید شرکت خواهد کرد، اما او اصرار داشت که رئیس جمهور و آقای مک کارتی باید بین خود توافق کنند.

آقای مک‌کانل گفت: «رئیس‌جمهور و رئیس مجلس باید برای عبور از این بن‌بست به توافق برسند.

بیانیه دموکرات‌های مجلس نمایندگان درباره درخواست معافیت، شرایط افزایش سقف بدهی پیشنهادی را مشخص نمی‌کند و یکی از دستیاران گفت که دموکرات‌ها در حال بررسی درخواست معافیت هستند تا گزینه‌های قانونی خود را باز نگه دارند. برخی از دموکرات‌های مجلس نمایندگان هشدار دادند که دادخواست برکناری کار سنگینی است.

در صورت لزوم، ما گزینه شیشه شکستن را داریم. برندان بویل، نماینده پنسیلوانیا، نماینده دموکرات در کمیته بودجه مجلس نمایندگان، گفت: با این حال، این یک بازی با احتمال کم است. اما ما می‌خواستیم در هر صورت آن را در بازی داشته باشیم.»

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که حمایت از این طومار برای جمهوری خواهان “یک حرکت پایان دادن به شغل است، مگر اینکه بخواهند احزاب خود را تغییر دهند”.

ایالات متحده در ماه ژانویه در برابر سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری افزایش یافت. خانم یلن در آن زمان شروع به استفاده از یک سری مانورهای حسابداری ویژه برای ادامه پرداخت تعهدات دولت به دارندگان اوراق قرضه، دریافت کنندگان تامین اجتماعی و دیگران کرد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت: پیش‌بینی‌های به‌روز شده «باید زنگ خطری برای کنگره باشد». او از اظهار نظر در مورد تلاش های دموکرات های مجلس نمایندگان برای اجبار به رای گیری در مورد افزایش سقف بدهی خودداری کرد.

من فقط قصد ندارم با مکانیک آنچه در آن سوی پنسیلوانیا اتفاق می افتد صحبت کنم. [Avenue]،” او گفت. او همچنین از گفتن اینکه آیا کاخ سفید از تمدید کوتاه مدت محدودیت بدهی حمایت خواهد کرد یا خیر خودداری کرد.

در صورتی که سرمایه گذاران نسبت به توانایی کشور در پرداخت بدهی های خود تردید کنند، عدم افزایش سقف بدهی می تواند سیستم مالی جهانی را متزلزل کند. بازارها اوراق بهادار خزانه داری را به عنوان برخی از امن ترین و آسان ترین دارایی های جهان می دانند.

سناتور تام تیلیس (R.، NC) گفت: “اگر همه به این فکر کنند که می توانیم تمدید دریافت کنیم، بحران تا پایان آن تمدید اتفاق نمی افتد، اینجا فقط به همین شکل است.”


عکس:

مریم زهیب/ آسوشیتدپرس

بازده اوراق خزانه داری سررسید در اوایل ژوئن پس از اظهارات خانم یلن که پس از بسته شدن بازارها در روز دوشنبه بیان شد، افزایش یافت. در معاملات ظهر سه‌شنبه، بازده اسکناس سررسید اول ژوئن 5.429 درصد بود که از 4.464 درصد روز دوشنبه افزایش داشت. بازده اسکناس سررسید 6 ژوئن از 4.852 درصد به 5.521 درصد رسید. با کاهش قیمت اوراق بازدهی افزایش می یابد.

مجلس نمایندگان هفته گذشته قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن هزینه‌های اختیاری دولت به سطح سال مالی 2022 باز می‌گردد و رشد مخارج سالانه را 1 درصد پایین‌تر از نرخ تورم مورد انتظار برای یک دهه محدود می‌کند. CBO دریافت که این قانون طی 10 سال کسری بودجه را 4.8 تریلیون دلار کاهش می دهد. دموکرات ها این لایحه را غیر آغازین خوانده اند.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای تلاش برای درخواست برکناری از لایحه‌ای استفاده خواهند کرد که در 30 ژانویه به‌طور بی‌سروصدا توسط نماینده مارک دزالنیر (د.، کالیفرنیا) ارائه شده است. وال استریت ژورنال گزارش داد که به عنوان پوسته ای برای درخواست معافیت احتمالی، در صورت نیاز، برای یک معامله سقف بدهی یا هر قانون دیگری که باید تصویب شود، ثبت شده است.

آقای DeSaulnier روز سه‌شنبه گفت: «من واقعاً فکر نمی‌کردم که به این نتیجه برسد، اما ما اینجا هستیم. او گفت که با دموکرات ارشد کمیته قوانین، نماینده جیم مک گاورن (دموکرات، ماساچوست)، و کارکنان کمیته قوانین دموکراتیک برای پیش نویس این اقدام، با برکت رهبری، کار کرده است.

آقای DeSaulnier گفت که از نظر استراتژیک به دموکرات ها کمک کرد که او را پایین نگه دارد، بنابراین این طومار در ابتدا سر و صدای زیادی ایجاد نکرد. من ترجیح می‌دهم ناشناخته باشم… می‌دانم تا زمانی که رای دهندگانم بدانند من کی هستم، و آنها هم می‌دانند، انجام این نوع کار برای من آسان‌تر است.»

یک دادخواست برکناری نیاز به 218 امضا دارد، صرف نظر از حزب – اکثریت مجلس – برای حذف یک لایحه از کمیته و انتقال آن به صحن.

اما این اقدام باید به مدت 30 روز در کمیته قانونگذاری بنشیند، که به این صورت تعریف می شود که زمانی که یک مجلس شروع به جلسه می کند و زمانی که به تعویق می افتد پایان می یابد. قانونگذاران تخمین می زنند که 30 روز قانونگذاری می تواند به 2 و نیم یا 3 ماه تقویمی تبدیل شود. دموکرات ها می گویند که این لایحه اکنون از این حد فراتر رفته است.

در مرحله بعد، 7 روز قانونگذاری باید بگذرد تا یک عضو بتواند به مجلس اعلام کند که می خواهد دادخواست را مطرح کند. این در 16 مه خواهد بود و در آن زمان می توان جمع آوری امضا را آغاز کرد. هنگامی که طومار 218 امضا جمع کرد، یک دوره انتظار هفت روزه دیگر وجود دارد تا قانونگذار بتواند آن را برای رای گیری مطرح کند. سپس سخنران دو روز فرصت دارد تا این کار را انجام دهد.

دستیاران گفتند که زودترین زمانی که این طومار می تواند مطرح شود، اوایل ژوئن خواهد بود.

به ناتالی اندروز در [email protected]، لیندزی وایز در [email protected] و دیوید هریسون در [email protected] بنویسید.

اصلاحات و تقویت
به گفته یکی از دستیاران، قانونگذاران مجلس می توانند از 16 مه برای دادخواست برکناری جمع آوری امضا کنند. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که می توانند جمع آوری امضا را از 15 می شروع کنند. (تصحیح در 2 می)

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8