تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان

Category: خبر های امروز

این حالت ممکن است به دلیل ژنتیک، عوامل هورمونی و یا عوامل محیطی ایجاد شده باشد. از آنجایی که پوست بعد از حمام دارای رطوبت است استفاده از مرطوب کننده میتواند باعث جذب بیشتر رطوبت شود. وقتی پوست دچار خشکی شود مواد نگهدارنده سلولها از بین رفته و کورنئوسیتهای شاخهای به صورت پوسته پوسته روی سطح پوست ظاهر میشوند. درسته که ما فکر می کنیم که فقط پوست های خشک هستند که به مرطوب کنندگی نیاز دارند و پوست های چرب نیازی به آب رسانی ندارند اما برعکس تصور ما پوست های چرب چون نیاز به اسکراب و لایه برداری دارند تا چربی پوستشون کنترل بشه بعد از استفاده از اسکراب ها نیاز به آبرسان های بدون چربی دارند تا هم چربی پوستشون کنترل بشه و هم پوستشون خشک نشه.اگه پوست چربی دارید باید هفته ای یک تا دوبار از اسکراب استفاده کنید تا دچار جوش نشید و وقتی شما از اسکراب ها استفاده می کنید ممکنه کمی پوستتون دچار التهاب و خشکی بشه و اینجاست که بهتره از مرطوب کننده هایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند استفاده کنید.یکی از این مرطوب کننده های حاوی آنتی اکسیدان و مناسب پوست های حساس مرطوب کننده پریم هست.

این کرم برای استفاده روزانه روی پوست های بدن یا صوررت مناسب است. این محصول حاوی آب معدنی است و علاوه بر داشتن خاصیت نرم کنندگی، به دلیل دارا بودن عصاره گل رز، موم زنبور سفید و روغن وازلین یک محصول ضد التهاب میباشد. این ترکیبات اثرات ضد التهاب قوی، نرم کننده، ضد نفخ، دل پیچه، ضد عفونی کننده، ضد تشنج، ترمیم کننده و التیام بخش قوی دارند. پوستهای حساس بیش از سایر پوستها در معرض آسیب قرار دارند.

در حالی که هر دو نوع، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین میکنند، اما دانستن تفاوت آنها به شما کمک میکند بهترین انتخاب را هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست انجام دهید. محصولات مراقبت از بدن مثل کرمهای مرطوبکننده بدن هم باید طبق نوع پوست بدن انتخاب شوند. کرمهای مرطوب کننده هم برای دست و صورت و هم بدن مناسب هستند. کرمهای مرطوب کننده بر حسب انواع پوست خشک، چرب و حساس مدلهای مختلفی دارند. کرم آبرسان و مرطوبکننده چی فرقی با هم دارند؟

این کرم بعلاوه حاوی امولسیون آب در روغن است که از پوست در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی محافظت میکند. در حالیکه این باور کاملا اشتباه است و میتواند در طولانی مدت به پوست شما آسیب برساند. به این مسئله مهم توجه داشته باشید که مرطوب کننده ها جزو حیاتی روتین مراقبت پوست هستند و به همان اندازه که دیگر محصولات مراقبت از پوست ماند ضد آفتاب، کرم دور چشم ، کرم ضد لک و دیگر موارد این چنینی اهمیت دارند، این محصولات نیز از اهمیت بالایی برخودار هستند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم مرطوب کننده قوی مدیلن وب سایت خود باشید.