ترمیم کامپوزیت دندان – دکتر میلاد افشار

Category: خبر های امروز

از روی نمونه کارها می توانید کیفیت و ظرافت کار را تشخیص بدهید. اگر قصد سفید کردن دندانهایتان را دارید، میبایست این کار را قبل از باندینگ دندان انجام دهید. دندانپزشکان ما دندانهایتان را با یک چارت (نمودار) راهنمای رنگ دندان مقایسه میکنند تا بتوانند رنگ هماهنگ با دندانهای طبیعیتان را انتخاب کنند.

اما، اگر بعد از باندینگ دندانهایتان را سفید کنید خواهید دید که رنگ دندانهای طبیعیتان دیگر با رزین کامپوزیت استفاده شده هماهنگ نخواهد بود. شلوغی بیش از حد دندانها در دوران کودکی ممکن است از در آمدن صحیح دندانهای دائمی و یا حتی از در آمدن آنها به طور کلی جلوگیری کند. گاهی اوقات، در دندانهای بیمارانی که سالهای پیش از بریسهای ارتودنسی استفاده کردهاند نیز شلوغی و فاصلههای جدیدی ایجاد میشود. در این موارد فاصله و خط میانی بین دندانهای جلویی فک بالا با خط وسط دندانهای پایین مطابقت ندارد. همچنین با اضافه کردن این کامپوزیتها به آخر دندانها، میتوان لبههای آنها را صافتر کرده یا کلاً شکل دندانها را متناسبتر ساخت.

در این مرحله، اختلالات اساسی مانند جویدن غذاهای سخت هنوز هم می تواند کاشت ایمپلنت را دچار مشکل کرده و معالجه شما را خراب کند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در رابطه با انتخاب روش مناسب برای ترمیم دندان های خود، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. از آنجا که لمینت دندان، حتی روکش های کامپوزیت نسبتاً دارای هزینه بالایی هستند، قبل از تصمیم گیری، در مورد گزینه های درمانی و جوانب مثبت و منفی هریک تحقیقات لازم را انجام دهید و در انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی دقت لازم کامپوزیت دندان پلاستیکی را داشته باشید.

انتخاب رنگ باندینگ دندان. باندینگ دندان، درمان نسبتاً ساده و سریعی است که میتوان کل فرایند آن را به چهار مرحله تقسیم کرد. با باندینگ دندان میتوان این مشکلات را نیز رفع کرد. برای این افراد نیز دندانپزشک در همان دوران کودکی با توجه به عادات بد کودک میتواند تشخیص دهد که نیاز به ارتودنسی دارد یا نه.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان فک پایین لطفا از سایت ما دیدن کنید.