بیشتر شرکت‌های دارای رتبه ناخواسته با کاهش اعتبار و پیش‌فرض مواجه هستند

Category: خبر های امروز

شرکت‌های رتبه‌بندی اعتباری می‌گویند، چشم‌انداز شرکت‌های آمریکایی با اهرم قابل‌توجه یا رتبه‌بندی چند درجه پایین‌تر از درجه سرمایه‌گذاری در ماه‌های اخیر تیره‌تر شده است و نرخ‌های نکول برای شرکت‌های دارای رتبه‌بندی ناخواسته می‌تواند تا اوایل سال آینده بیش از دو برابر شود.

در حالی که شرکت‌های دارای رتبه‌بندی بالا تا حد زیادی در طول تلاطم اقتصادی پس از همه‌گیری انعطاف‌پذیر هستند، کسب‌وکارهایی با رتبه‌بندی اعتباری پایین‌تر و بدهی‌های با نرخ شناور به طور فزاینده‌ای با افزایش شدید هزینه‌های خدمات بدهی و رکود احتمالی با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این، شرکت‌های رتبه‌بندی گفتند، انتظار می‌رود که تورم تند و تقاضای ملایم‌تر نیز باعث کاهش حاشیه سود برخی شرکت‌ها شود.

هزینه های استقراض بیشتر برای اعتبار پرخطر هستند منجر به کاهش رتبه بیشتر و تسریع پیش فرض ها می شود. شرکت رتبه‌بندی Moody’s Investors Service در گزارشی در ماه گذشته اعلام کرد، نرخ‌های پیش‌فرض برای شرکت‌های آمریکایی با رتبه پایین احتمالاً در فوریه 2024 به 5.4 درصد خواهد رسید، که نسبت به 2.5 درصد در فوریه 2023 و بالاتر از میانگین بلندمدت 4.7 درصد است. به گفته مودیز، رکود اقتصادی و همچنین افزایش بیکاری و گسترش اعتبار، یا تفاوت در اوراق قرضه شرکتی در مقایسه با اوراق قرضه ایمن خزانه داری، می تواند باعث افزایش بیشتر بدهی ها شود.

کریستینا پاجت، رئیس بخش مالی اهرمی در مودیز می‌گوید: «آنچه باعث نکول می‌شود در سال 2023 مرتبط‌تر می‌شود، زیرا همه چیز در حال بدتر شدن است.

انتظار می‌رود بسیاری از نکول‌ها از شرکت‌هایی باشد که از طریق مبادله بدهی مضطرب کار می‌کنند، راهی برای شرکت‌ها برای کاهش بار مالی و حفظ وجه نقد با مبادله مقداری بدهی. گرگ لموس-استاین، مدیر ارشد تحلیلی رتبه‌بندی شرکت‌ها در رتبه‌بندی S&P Global Ratings، گفت: این صرافی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بار بدهی خود را کاهش دهند، اما این کاهش اغلب به اندازه‌ای نیست که منجر به جریان نقدی مثبت عملیاتی شود و اغلب با نکول‌های اضافی همراه است.

شرکت‌های رتبه‌بندی، شرکت‌هایی را که به دنبال یک مبادله بدهی مضطرب هستند، به‌منظور بررسی چشم‌انداز مالی خود پس از مبادله و به‌طور بالقوه افزایش رتبه، در معرض خطر نکول متعارف طبقه‌بندی می‌کنند. بردلی روگوف، رئیس تحقیقات درآمد ثابت، کالاها و ارز در Barclays PLC، یک گروه بانکی بریتانیایی، گفت: «یک مبادله پریشان تلاشی برای اجتناب از فرآیند بازسازی رسمی است، اما این تلاش‌ها همیشه موفقیت‌آمیز نیستند..

شرکت‌هایی مانند خرده‌فروشی خودروهای دست دوم کاروانا شرکت

و شرکت اشتراک گذاری دفتر WeWork شرکت

حداقل دو شرکت رتبه‌بندی در هفته‌های اخیر در حالی که سعی در مبادله بدهی داشتند، رتبه خود را کاهش دادند.

شرکت رتبه‌بندی S&P Global Ratings در 23 مارس رتبه اعتباری صادرکننده کاروانا را سه درجه کاهش داد و به CC در میان خرده‌فروشان کاهش داد. پیشنهادی برای مبادله برخی از بدهی‌های بزرگ بدون وثیقه آن به 1 میلیارد دلار بدهی جدید وثیقه دوم، با تخفیف قابل توجه نسبت به ارزش اسمی پیشنهاد شده است. مودیز در 29 مارس رتبه بندی خانواده شرکتی خود را – نوعی رتبه بندی بلندمدت که احتمال نکول را منعکس می کند – به میزان سه درجه کاهش داد و تا حدی منعکس کننده عملکرد ضعیف کاروانا و تولید جریان نقد آزاد منفی بود.

آلن هافمن، رئیس امور شرکتی کاروانا، در بیانیه ای گفت که این شرکت با موفقیت برنامه عملیاتی خود را اجرا می کند و انتظار دارد به پیشرفت در مسیر سودآوری خود ادامه دهد.

S&P در 21 مارس همچنین رتبه اعتباری WeWork را سه درجه به CC کاهش داد، پس از اینکه به توافقی مبنی بر کاهش حدود 1.5 میلیارد دلاری بدهی خود و تمدید برخی سررسیدها دست یافت. شرکت رتبه‌بندی Fitch Ratings در تاریخ 27 مارس، رتبه پیش‌فرض بلندمدت WeWork را دو درجه کاهش داد و به C کاهش داد. فیچ گفت که مشخصات عملیاتی و مالی. WeWork از اظهار نظر خودداری کرد.

برای Carvana و WeWork، S&P گفت که انتظار دارد در صورت تکمیل پیشنهادات مبادلات خود، رتبه را به D یا پیش فرض کاهش دهد و ساختار سرمایه خود را ناپایدار خواند.

مبادلات بدهی مضطرب معمولاً اهرمی است که شرکت ها برای جلوگیری از تشکیل پرونده برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 می کشند، که به ویژه پرهزینه است و عموماً سهام و مالکیت را مجبور به تغییر می کند.

شرکت‌هایی که به یک نکول نزدیک می‌شوند، برای مثال آن‌هایی که قادر به ایجاد جریان نقدی با نرخی که باید مجدداً تامین مالی کنند، گزینه‌های محدودی برای اجتناب از رتبه‌بندی اعتباری مرتبط با پیش‌فرض دارند. آقای Lemos-Stein گفت که یک شرکت سهامی عام دچار مشکل احتمالاً در صدور سهام با مشکل مواجه خواهد شد و باید روی کاهش هزینه ها تمرکز کند و نشان دهد که می تواند جریان نقدی پایدار ایجاد کند و به طور بالقوه راه را برای تامین مالی مجدد هموار کند.

S&P تا کنون از سال جاری تا پایان مارس 85 تنزل رتبه اعتباری شرکت‌های ایالات متحده – برای شرکت‌های با رتبه بالا و پایین – از 48 مورد در دوره سال قبل صادر کرده است. در ماه مارس، 41 تنزل رتبه S&P وجود داشت که بیشترین کاهش در یک ماه از ماه می 2020 بود. تعداد کل کاهش رتبه ها در سه ماهه اول بیشتر از ارتقاها بود که در پایان مارس به 55 رسید، در حالی که در سال گذشته 80 کاهش داشت. دوره زمانی.

در همین حال، طبق رتبه‌بندی فیچ، حجم نکول وام‌های اهرمی ایالات متحده در سال جاری تا مارس به 12.6 میلیارد دلار رسید که از 4.3 میلیارد دلار در دوره سال قبل افزایش یافته است. نکول ها در سال 2022 به 26.6 میلیارد دلار رسید که نسبت به 9.7 میلیارد دلار در سال گذشته افزایش داشت.

افزایش نشانه های پیش فرض عادی سازی پس از یک سال و نیم تقریباً بدون پیش فرض، به عنوان تلاش شرکت ها لطفی کروی، استراتژیست ارشد اعتباری در گروه گلدمن ساکس، گفت: حفظ حاشیه و سودآوری به قیمت تخلیه موقعیت نقدینگی که در واکنش به همه‌گیری تقویت شده بود، انجام شد. شرکت

آقای کرویی گفت: «از اینکه شرکت‌ها با چه سرعتی آن حجم عظیم نقدینگی مازاد را که در سال‌های 2020 و 2021 ساخته بودند، سوزانده‌اند، شگفت‌زده شده‌ام.

آقای Lemos-Stein از S&P گفت که بسیاری از شرکت‌ها هنوز با تاثیر کامل هزینه‌های خدمات بدهی بالاتر مواجه نشده‌اند، زیرا آنها نیازی به تامین مالی مجدد بدهی خود ندارند. طبق گزارش S&P، حدود 696.5 میلیارد دلار از بدهی های شرکتی ایالات متحده در سال 2023 سررسید می شود و تقریباً 982.7 میلیارد دلار در سال 2024 سررسید می شود، که 15 درصد و 25 درصد آن به ترتیب شامل بدهی های درجه سفته بازی است.

او گفت: “بعد از این که این شرکت ها مجبور به تامین مالی مجدد شوند، برخی از دردسرها در راه است و به همین دلیل است که ما شاهد هستیم که برخی شرکت ها حتی تا سال آخر منتظر می مانند.”

به Mark Maurer در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8