افزایش 5.6 درصدی صندوق های سرمایه گذاری تا کنون در سال 2023

Category: خبر های امروز

سهام نسخه مخصوص به خود از جنون مارس را داشت.

در سه ماهه اول پر از پیچش های غیرمنتظره، سرمایه گذاران صندوق به نوعی توانستند به طور متوسط ​​برنده باشند. چالش‌ها شامل فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک امضا، تسلیم شدن اعتبار سوئیس و تورم همچنان بالا بود. اما بسیاری از سرمایه گذاران به طور کلی به جنبه مثبت نگاه کردند و شرط بندی کردند که فدرال رزرو پس از کمپین بی امان افزایش نرخ برای مهار تورم، کاهش نرخ بهره را آغاز خواهد کرد.

بر اساس داده‌های Refinitiv Lipper، میانگین صندوق‌های سهام ایالات متحده در سه ماهه اول پس از کاهش 18.4 درصدی در کل سال 2022، 5.6 درصد افزایش یافت. صندوق های بین المللی سهام پس از کاهش 17.1 درصدی در سال گذشته، در سه ماهه 8.4 درصد افزایش یافت.

بین آخرین CPI، SVB SIVBQ -12.21٪

شکست، بحران احتمالی بانکی، ترس از رکود فزاینده، افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو…، S&P در ماه مارس [index] درک ایمی، شریک و افسر سرمایه گذاری در StrategicPoint Investment Advisors در پراویدنس، می گوید: مثل یک جنگنده جایزه بود که تمام این ضربات بدن را از بین می برد، اما روی تشک نمی رفت.

پول را دنبال کنید

جریان نقدینگی سرمایه گذار در سه ماهه اول 2023 بر اساس نوع صندوق، به میلیارد*

وجوه اوراق قرضه نیز افزایش یافت. وجوه متمرکز بر بدهی درجه سرمایه گذاری (متداول ترین نوع صندوق با درآمد ثابت) پس از کاهش میانگین 13.5 درصدی در سال گذشته، در سه ماهه 3.0 درصد افزایش یافت.

با قضاوت بر اساس داده های مربوط به جریان وجوه، سرمایه گذاران در مورد سهام ایالات متحده محتاط هستند. بر اساس برآورد موسسه سرمایه گذاری شرکت، آنها در سه ماهه اول 68.2 میلیارد دلار خالص از صندوق های سرمایه گذاری متقابل متمرکز بر اوراق قرضه و صندوق های قابل معامله در مبادلات خارج کردند. آنها 10.6 میلیارد دلار خالص در صندوق های سهام بین المللی سرمایه گذاری کردند. بسیاری از سرمایه‌گذاران تصمیم می‌گیرند پول خود را در صندوق‌های بازار پول پارک کنند که امسال شاهد جریان‌های ورودی قوی بوده‌اند.

کتی نیکسون، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری North Trust Wealth Management در شیکاگو، می‌گوید: «عملکرد سهام تا کنون در سال جاری بسیار محدود بوده است، و در برخی از شرکت‌های فناوری بسیار بزرگ و همجوار با فناوری متمرکز شده است. «دیدن سهامی مانند اپل،

AAPL 0.55٪

متا،

متا 2.18٪

مایکروسافت MSFT 2.55٪

و تسلا TSLA -0.25٪

با افزایش 25٪، 75٪، 19٪ و 65٪، عملکرد بازار کمتر شبیه یک جزر و مد بالا بود و بیشتر شبیه یک موج جزر و مدی بود که فقط به تعداد معدودی از منتخب برخورد کرد.

آقای پاور سردبیر ویژگی های وال استریت ژورنال در ساوت برانزویک، نیوجرسی است [email protected].

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8