اختلاف پلتفرم رسانه های اجتماعی در مرکز افشای اسناد طبقه بندی شده ایالات متحده پدیدار شد

Category: خبر های امروز

تحقیقات فدرال در مورد افشای اسناد بسیار محرمانه ایالات متحده، یک رسانه اجتماعی را که توسط علاقه مندان به بازی های ویدیویی محبوبیت یافته بود، مورد توجه قرار داده است.

در پلتفرم آنلاین Discord Inc.، کاربران در مورد بازی‌ها، سرمایه‌گذاری و موضوعات دیگر در گروه‌های عمدتا خصوصی و فقط دعوت‌نامه به نام سرورها چت می‌کنند. مانند دیگران در رسانه‌های اجتماعی، این شرکت گاهی اوقات برای مهار بازیگران بد تلاش کرده است.

Discord متهم به استفاده برای اشتراک‌گذاری هرزه‌نگاری کودکان و ایفای نقش در خشونت‌های شارلوتسویل، ویرجینیا در سال 2017 شده است. این شرکت اعلام کرد که بالاترین اولویت آن اطمینان از تجربه ایمن برای کاربران است و این که هر خط‌مشی را بررسی می‌کند و به آن پاسخ می‌دهد. تخلفات

یک تحقیق دولتی که روز جمعه به درخواست وزارت دفاع آغاز شد، در جستجوی پاسخی است که چگونه ده ها تصویر که ادعا می کنند اسناد محرمانه را نشان می دهد در Discord منتشر شده است.

درز اطلاعاتی در حال شکل گیری است که یکی از مخرب ترین در دهه های اخیر است. این افشاگری می تواند حمله بهاری اوکراین را پیچیده کند می تواند مانع از آمادگی متحدان خارجی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس با دولت آمریکا شود.

Discord مستقر در سانفرانسیسکو تقریباً 150 میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد که آن را بسیار کوچکتر از رهبران رسانه های اجتماعی مانند Meta Platforms می کند. شرکت

فیسبوک و TikTok شرکت ByteDance Ltd. که هر کدام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارند.

کاربران Discord می توانند سرورهایی را برای چت از طریق ویدئو، صدا یا متن راه اندازی کنند.


عکس:

تیفانی هاگلر-گیر/اخبار بلومبرگ

Discord در سال 2015 به عنوان راهی آسان برای گیمرها برای برقراری ارتباط در حین انجام بازی های آنلاین شروع به کار کرد. این برنامه که در ابتدا حرکت می‌کرد، با ارائه راه‌های مختلف برای تعامل، محبوبیت بیشتری پیدا کرد و به تدریج جذابیت خود را برای همه انواع کاربران گسترش داد، که می‌گویند صدای با کیفیت بالاتری را نسبت به سایر خدمات چت ارائه می‌دهد.

با Discord، که می تواند روی دسکتاپ یا تلفن همراه اجرا شود، کاربران سرورهایی را برای چت از طریق ویدئو، صدا یا متن راه اندازی می کنند. اکثر سرورها خصوصی هستند، اما می توانند عمومی نیز باشند. Discord، که برای استفاده رایگان است، با فروش نسخه های پیشرفته نرم افزار چت خود از 2.99 دلار در ماه درآمد کسب می کند.

دوستان علاوه بر چت کردن در حین بازی، از Discord برای تماشای فیلم و انجام تکالیف با هم استفاده می کنند. در میان بزرگترین گروه های آن، سرورهای اختصاص داده شده به بازی هایی مانند “Valorant” شرکت Riot Games و آنهایی که در Roblox هستند، هستند.،

و همچنین آثار هنری ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی مولد. این پلتفرم همچنین میزبان جوامعی است که از آرمان اوکراین حمایت می کنند.

در آوریل 2021، Discord به بحث در مورد پیشنهاد خرید احتمالی مایکروسافت پایان داد شرکت

ارزش این شرکت تا سپتامبر 2021 به 14.7 میلیارد دلار رسیده بود و طبق گفته PitchBook Data Inc، تا مارس 2022، 1.1 میلیارد دلار جذب کرده بود.

دیسکورد گفت که در حال همکاری با مجریان قانون برای تحقیق در مورد افشای اسناد طبقه بندی شده است.

غرفه Discord در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سانفرانسیسکو ماه گذشته.


عکس:

جف چیو / آسوشیتدپرس

اسناد فاش شده، که به نظر می رسد تعداد آنها به صدها نفر می رسد، تا اوایل ماه مارس در میان اعضای گروه کوچک در Discord باقی ماندند، زمانی که کاربر دیگری چندین ده مورد از آنها را برای گروه دیگری با مخاطبان بیشتر بازنشر کرد. از آنجا، حداقل 10 فایل به یک جامعه بسیار بزرگتر که بر روی بازی رایانه ای Minecraft متمرکز شده بود، منتقل شدند.

افشای اسناد به عنوان یک تاکتیک رایج در طول جنگ در اوکراین ظاهر شده است. در سپتامبر، محققان در Alphabet شرکت

گوگل به این نتیجه رسید که برخی از گروه‌های فعالی که اطلاعات را فاش می‌کنند احتمالاً با هماهنگی آژانس اطلاعات نظامی روسیه این کار را انجام می‌دهند.

تحلیلگران گفتند که افشای پرونده های اطلاعاتی آشکار ایالات متحده ابتدا در دیسکورد متفاوت بود. آخرین گزارش های فاش شده شامل طیف وسیعی از ارزیابی های اطلاعاتی ایالات متحده است که برخی از آنها به عنوان مثال به جنگ اوکراین مربوط نمی شوند.

توماس رید، استاد مطالعات استراتژیک در دانشگاه جانز هاپکینز، گفت: “یکی فقط یک دسته عکس می گرفت و آنها را در دیسکورد می گذاشت.”

Discord از ترکیبی از یادگیری ماشینی، کارمندان و ناظران داوطلب برای از بین بردن رفتارهایی که خط‌مشی‌های آن را نقض می‌کنند، استفاده می‌کند. این شرکت حدود 900 کارمند دارد و حدود 15٪ در امانت و ایمنی کار می کنند.

اختلاف پیش از این توجه ناخواسته ای را به خود جلب کرده بود، مانند زمانی که در سال 2017 در تظاهرات «حق متحد شوید» در شارلوتسویل ایفای نقش کرد، که در خشونت شدید و یک نفر کشته شد. اف‌بی‌آی پس از کشف، حکمی برای حساب رهبر یک گروه برتری‌طلب سفیدپوست دریافت کرد گفتگوهای Discord نشان می دهد که این فرد خشونت را در این رویداد تشویق کرده است. دیسکورد پس از آن گفت که سرورهایی را که ایدئولوژی نئونازی را تبلیغ می کنند، ممنوع کرده است.

جیسون سیترون، مدیر اجرایی دیسکورد، در سال 2021 به وال استریت ژورنال گفت: «ما تحمل نفرت و افراط گرایی آنلاین را نداریم.

Discord همچنین متهم شده است که توسط شکارچیان جنسی برای اشتراک گذاری پورنوگرافی کودکان و برقراری ارتباط با خردسالان مورد استفاده قرار گرفته است. Discord حداقل سن 13 سال دارد.

Discord گفت که همیشه برای یافتن و حذف محتوای نفرت انگیز از پلتفرم خود کار می کند. این شرکت گفت که از جدیدترین فناوری برای یافتن چنین محتوایی استفاده می کند و کاربرانی را که آن را پست می کنند با ممنوع کردن آنها و گاهی اوقات گزارش آنها به مقامات مجازات می کند.

سخنگوی این شرکت گفت: “ما به طور مداوم در پیشرفت های فناوری و ابزارها برای شناسایی فعال محتوای مضر و حفظ امنیت کاربران خود سرمایه گذاری می کنیم.”

دیسکورد در آخرین گزارش شفافیت خود که سه ماهه پایانی سال 2022 را پوشش می دهد، اعلام کرد که در مقایسه با سه ماهه قبل هشدارهای کمتری به گروه ها و افراد داده است. این شرکت همچنین گفت که تعداد کمتری را غیرفعال کرده است حساب‌های کاربران فردی برای نقض خط‌مشی به استثنای هرزنامه، اما گروه‌های بیشتری را در همان دوره حذف کرد.

نظارت بر مکالمات در رسانه های اجتماعی چالش برانگیز است. اگرچه پلتفرم‌های اصلی، کاربران را از طریق اعتدال انسانی و خودکار پلیس می‌کنند، اما آنها متهم می‌شوند که هم به اندازه کافی انجام نداده‌اند و هم خیلی زیاده‌روی می‌کنند.

برخی از منتقدان می گویند Discord و دیگر پلتفرم های چت برای گزارش مشکلات به شدت به کاربران متکی هستند. ریچل کوورت، مدیر تحقیقات Take This، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر سلامت روان در بازی‌های ویدیویی، گفت: این استراتژی مؤثر نیست زیرا کاربران کافی آن را انجام نمی‌دهند.

به سارا ای. نیدلمن در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8