آموزش وردپرس رایگان شد ❤️ 0 تا 100 Wordpress (آبان 1400) – وبسافت3

Category: خبر های امروز

مورد دوم هاست یا فضای میزبانی وبسایت شماست.بطور خلاصه شما باید یک فضایی را (مثلا ۲گیگ) برای ذخیره سازی محتوای وبسایت خود در اینترنت اجاره کنید این فضای ذخیره سازی را باید با بر اساس موضوع وبسایت و نوع سیستم مدیریت محتوای وبسایت تان انتخاب کنید. اگر تازه با وردپرس آشنا شدید و میخواهید نحوه راه اندازی سایت با وردپرس را یادبگیرید احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چه نوع وبسایت هایی میتوانم با وردپرس راه اندازی کنم. اگر میخواهید نحوه ریسپانسیو کردن سایت را به دو روش استفاده از بوت استرپ و اختصاصی css یادبگیرید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا میباشد که با استفاده از آن میتوانیم محتوای سایت مان را کنترل و مدیریت کنیم.

ضمن اینکه اگر امکانات مد نظر شما در قالب های آماده و افزونه ها پیدا نشد خیلی راحت میتوانید با یک برنامه نویس PHP صحبت کنید تا امکانات خاص شما را به وبسایتتان اضافه کند این قابلیت بخاطر متن باز بودن وردپرس است. مورد دوم این است وبسایت تان بشدت به برنامه نویس و شرکت طراح سایت وابسته است و از انجایی که توسعه سایت امری پایان ناپذیر است شما برای هر تغییر کوچک و بزرگی در سایت مدام باید با شرکت طراح سایت در ارتباط باشید شاید چندروزی هم معطل شوید و هزینه های اضاف پرداخت کنید. شوید میتوانید با مراجعه به شرکت های طراحی سایت یا یک برنامه نویس و شرح کامل نیازمندی های سایتتان از شرکت بخواهید وبسایت شما را طراحی کند.

سایت انجمن خیریه با هدف کمک مالی و… فقط برای اینکه به چنین آسودگی برسید باید درست آموزش ببینید اگر فقط ۱۰ روز با ما همراه باشید و فیلم های آموزش وردپرس را جلسه به جلسه ببینید قطعا به تمام مهارت های لازم برای طراحی سایت میرسید ما در وبسایت۳ به شما کمک میکنیم تا به راحت ترین شکل ممکن وبسایت خودتان را کاملا حرفه ای راه اندازی کنید. اگر فقط ۱۰ روز با ما همراه باشید و فیلم های آموزش وردپرس را جلسه به جلسه ببینید قطعا به تمام مهارت های لازم برای طراحی سایت میرسید و ما در وبسایت۳ به شما کمک میکنیم تا به راحت ترین شکل ممکن وبسایت خودتان را کاملا حرفه ای راه اندازی کنید.

اگر اصلا نمیخواهید وارد مباحث طراحی سایت و… توجه داشته باشید که وردپرس با زبان php ساخته شده پس شما برای کدنویسی در وردپرس باید با PHP هم آشنایی داشته باشید توجه کنید صرفا آشنایی با این زبان و یادگیری یکسری مباحث php بعنوان پیشنیاز وردپرس کافی است و اصلا نیاز به آموزش کامل php ندارید همین که با ساختار نوشتن دستورات php و یکسری مفاهیم پایه ای مثل متغیرها، حلقه ها، شرط ها و…

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش ساخت سایت با وردپرس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.