آموزش تعمیرات موبایل [ حضوری / غیرحضوری ]? آموزشگاه زانکو

Category: خبر های امروز

اگر از علاقه مندان به تعمیرات موبایل هستید و می خواهید حضوری حرفه ای در این رشته داشته باشید توصیه می کنیم مراحل زیر را طی کنید. انتخاب شیوه درست آموزش تعمیر موبایل مهم ترین عامل پس از علاقه برای موفقیت در این شغل است. اما نکته قابل توجه این است که کسب درآمد از تعمیرات موبایل حتی بدون سرمایه نیز امکان پذیر است. در آموزشگاه تعمیرات موبایل افراد می توانند نحوه تعمیرات نرم افزار موبایل را نیز اموزش دیده و حتی به صورت تخصصی وارد این رشته شوند. می دانید که موبایل دارای دو قسمت سخت افزار موبایل و نرم افزار موبایل می باشد. امروزه درصد زیادی از تلفن های هوشمندی که در بازار وجود دارند دارای سیستم عامل اندروید می باشند. خوابگاه هایی برای کارآموزانی که از شهرستان هستند در نظر گرفته شده است که در نزدیکی آموزشگاه قرار دارند و امکانات رفاهی را برای افراد فراهم می کنند. به عنوان مثال هنگ کردن گوشی، بالا نیامدن دستگاه، شارژ نشدن، عدم اجرای برخی برنامه ها، بسته شدن برنامه های در حال اجرا، عمل نکردن دوربین و بسیاری از موارد دیگر ممکن است ناشی از مشکلات نرم افزاری دستگاه باشند. علاوه بر این در صورتی که کارآموز مفاهیم را به صورت کامل نیاموزد و نتیجه لازم را از کلاس نگیرد، می تواند از طرح تحدید دوره رایگان استفاده کند و یکبار دیگر در دوره آموزشی شرکت نماید.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل، تعمیر گوشی اندروید به کارآموزان به صورت کامل آموزش داده می شود و این افراد پس از اتمام دوره قادر به تعمیر انواع گوشی های اندرویدی می باشند. دوره های آموزش تعمیرات موبایل در پایتخت فناوری به صورت حضوری در تهران در اختیار کارآموزان است. امروزه کمتر کسی را می بینیم که به نوعی با گوشی های موبایل سر و کار نداشته باشد. این امر باعث می شود مغازه شما بیشتر دیده شود. بنابراین افرادی که در دوره آموزشی همه این موارد را آموزش دیده اند در این آزمون ها موفق خواهند بود. قبولی در این آزمون پیش نیاز شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای می باشد پس نیاز است تا مباحث مربوطه با دقت مطالعه شود. آیفون درصد زیادی از محصولات بازار را به خود اختصاص داده است و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد، محبوبیت زیادی را در دنیا کسب کرده است. تعمیر موبایلی که با نحوه عملکردش آشنا هستید، به مراتب بسیار راحت تر از موبایلی است که کاملا جدید است. در دوره آموزش تعمیرات موبایل چه به صورت حضوری و چه آنلاین، اساتید دوره به انواع باگ های نرم افزاری و نحوه برطرف نمودن آنها می پردازند.

سخت افزار در واقع به قطعات قابل لمس و قابل رویت موبایل گفته می شود که امکان خرابی آنها وجود دارد. خرابی قطعات سخت افزاری معمولا در اثر ضربه و فشار و یا دمای بالا اتفاق می افتد و معمولا این قطعات به راحتی تعمیر یا تعویض می گردند. آموزش تعمیرات موبایل به دلیل آینده شغلی خوبی که این حرفه از آن برخوردار است و بازار کار مناسبی که دارد، از جمله دوره های پرطرفدار به ویژه برای جوانان محسوب می شود. افراد زیادی با هدف راه اندازی شغل و کسب درآمد بالا وارد این دوره شده و پس از آن وارد بازار کار این حرفه می گردند. این اموزش ها در دوره تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. در این دوره ابتدا در رابطه با الکترونیک و قطعات الکترونیکی مختلف توضیحاتی به کارآموزان ارائه می شود و در ادامه مباحث پیشرفته تر در رابطه با نحوه تعمیر انواع گوشی های موبایل به صورت فوق تخصصی در اختیار آنها قرار می گیرد. این دستگاه به بلوور نیز مشهور است و هوای گرم قابل کنترل را به قسمت های مختلف دستگاه وارد می کند. آموزشگاه تعمیرات موبایل که تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای است از علاقمندان به این حرفه استقبال می کند و اموزش های لازم را در اختیار این افراد قرار می دهد.

مهارت آموزان در این مرکز در کارگاه مجهز حضور پیدا کرده و به انجام کار به صورت عملی و تحت نظر اساتید می پردازند. این سیستم عامل ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار ایراداتی گردد و کار کردن با گوشی را با اختلال مواجه نماید. در انواع گوشی های آیفون از سیستم عامل IOS استفاده شده است و این سیستم عامل نیز مانند اندروید می تواند دچار مشکلات متعددی گردد. آموزشگاه تعمیرات موبایل پایتخت فناوری به دلیل استفاده از اساتید با تجربه و متخصص قادر و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و محیطی فعال، آموزش ها را به صورت اصولی در اختیار کارآموزان قرار می دهد. در این دوره یک سری فایل های کمک اموزشی و جزوه های اساتید به صورت رایگان در اختیار مهارت آموزان قرار می گیرد. پس از آن باید در کلاس های تئوری و عملی که در آموزشگاه برگزار می گردد شرکت نموده تا مهارت های مورد نیاز کسب آموزش داده شود. رفع مشکلات نرم افزاری گوشی آسان نیست و نیاز به آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل از صفر تا صد دارد. مباحث مربوط به آموزش تعمیرات موبایل را از مبتدی تا پیشرفته در مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران آموزش ببینید و در پایان دوره مدرک معتبر و بین المللی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فیلم آموزش تعمیرات موبایل صفر تا صد ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.