آلی اورادی، بنیانگذار Tonal از سمت مدیرعاملی کنار رفت

Category: خبر های امروز

بنیانگذار Tonal Systems Inc. پس از اینکه شرکت تناسب اندام خانگی آخرین دور سرمایه گذاری خود را در کسری از ارزیابی قبلی خود تکمیل کرد، از سمت مدیر اجرایی کناره گیری می کند.

مقامات Tonal به وال استریت ژورنال گفتند که Aly Orady از سمت مدیرعاملی شرکت نزدیک استعفا می دهد و بلافاصله اعمال می شود. کریستال زل، رئیس فعلی تونال جانشین او خواهد شد. مقامات گفتند که آقای اورادی به عنوان مدیر ارشد فناوری قدم خواهد گذاشت.

تونال مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که 130 میلیون دلار از سرمایه گذاران فعلی از جمله شرکت سهام خصوصی L Catterton جمع آوری کرده است که از زمان تاسیس شرکت در سال 2015، مجموع بودجه خود را به 615 میلیون دلار رسانده است.

به گفته افراد آشنا، ارزش تونال در آخرین دور تأمین مالی از 1.6 میلیارد دلار در سال 2021 به بین 550 تا 600 میلیون دلار کاهش یافته است.

سرمایه گذاران گذشته Tonal شامل ستاره بسکتبال استفن کری و ستاره تنیس سرنا ویلیامز و همچنین Amazon.com هستند. شرکت

صندوق الکسا نمی توان فهمید که آیا آنها در آخرین دور بودجه شرکت کرده اند یا خیر.

کریستال زل، رئیس فعلی تونال، نقش مدیرعاملی را بر عهده می گیرد.


عکس:

تونال

دستگاه های Tonal روی دیوار نصب می شوند و از هوش مصنوعی برای انجام تمرینات با وزنه های دیجیتال استفاده می کنند. این دستگاه‌ها که با قیمت 3995 دلار به فروش می‌رسند، کلاس‌های کاردیو، یوگا، پیلاتس و سایر کلاس‌ها را برای اعضایی که هزینه ماهانه پرداخت می‌کنند، ارائه می‌دهند.

مصرف‌کنندگان دوچرخه‌های Peloton، دستگاه‌های Tonal و سایر تجهیزات تناسب اندام را برای ساختن سالن‌های ورزشی خانگی خود پس از شروع همه‌گیری کووید-19 هدر دادند. اخیراً، این اشتها کاهش یافته و ارزش گذاری ها را کاهش داده است و تونال مجبور شده است هزینه ها را کاهش دهد تا با تقاضای پیش بینی شده بهتر مطابقت داشته باشد. همچنین قیمت دستگاه امضای خود را افزایش داده است.

“یک استراتژی کلیدی [of ours] خانم زل در مصاحبه ای گفت. وی گفت: این شرکت نقشه راه برای دستیابی به سودآوری بر مبنای سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک در کوتاه مدت دارد.

آقای اورادی قبلاً گفته بود که تونال در یک مقطع در طول همه گیری در حال آماده سازی عرضه اولیه عمومی بود. اما اشتهای سرمایه‌گذاران برای شرکت‌های این بخش کم‌رنگ شده است، که شاهد کاهش Peloton Interactive است. شرکت

قیمت سهم که در حال حاضر کمتر از نصف بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته معامله می شود.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاه شما در مورد تونال چیست؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

شرکت های تناسب اندام به دنبال راه های بیشتری برای رشد هستند، از جمله با توسعه محصولات جدید و گسترش به بازارهای جدید در سطح جهانی. خانم زل گفت که چشم انداز محصولات این شرکت همچنان قوی است.

خانم زل گفت: «کووید تقاضای کمی را به همراه داشت، اما از آنجایی که مردم کار ترکیبی دارند – از آنجایی که زندگی شلوغ و پرمشغله است – مردم هنوز واقعاً باید گزینه‌هایی از منظر سلامت و تندرستی داشته باشند.»

خانم زل در ژوئیه 2022، پس از دوره های قبلی در Home Depot، به عنوان رئیس جمهور به Tonal پیوست. شرکت

و Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc.

برای لورن توماس در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8