آزمایش های Covid-19 الون ماسک: مدیر عامل شرکت تسلا می گوید او هم مثبت و هم منفی آزمایش می کند

Category: خبر های امروز

ایلون ماسک ، مدیر اجرایی شرکت تسلا ، که از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر بارها و بارها خطر ویروس کرونا را کاهش داده است ، می گوید او آزمایش Covid-19 را مثبت و منفی کرده و تلاش کرده است تا در مورد صحت چنین آزمایشاتی شک و تردید بیشتری ایجاد کند.

آقای ماسک در توییتر خود گفت که علائم شبیه سرماخوردگی را تجربه می کند و هنگام انجام چهار آزمایش مشابه در همان دستگاه ، دو نتیجه مثبت و دو نتیجه منفی دارد.

وی اواخر روز پنجشنبه در توییتی نوشت: “چیزی بسیار ساختگی در جریان است.” “اگر برای من اتفاق می افتد ، برای دیگران نیز اتفاق می افتد.”

چهار نتیجه Covid-19 که آقای ماسک گفت ، وی از آزمایش های پاسخ سریع دریافت کرده است. آنها به اندازه آزمایش های PCR یا واکنش زنجیره ای پلیمراز ، که معمولاً شامل سواب بینی یا گلو هستند ، دقیق شناخته نمی شوند.

نظرات وی با استقبال گسترده طرفداران توئیتر روبرو شد که در مورد آزمایشات بدگمان بودند ، زیرا آنها به دلیل مثبت مثبت بودن کاذب و تشخیص غلط گسترده بودند. در میان کسانی که ادعا می کردند ، گروه ها و افرادی بودند که علناً با قفل و دیگر محدودیت های اعمال شده توسط دولت ها برای جلوگیری از شیوع ویروس مخالفت کرده اند.