یک پاسخ به مشکلات بازیافت آمریکا – مارک های بزرگ را پرداخت کنید

Category: خبر های امروز

چه کسی باید برای بازیافت جعبه های غلات دور انداخته شده ، بطری های نوشیدنی و ظروف مواد شوینده پرداخت کند؟

تولیدکنندگان اینگونه محصولات مدتهاست که تلاش می کنند تا آنها هزینه هزینه برخورد با پسماندهای بسته بندی را پرداخت کنند. اکنون ، گروه های تجاری نمایندگی شرکت هایی مانند شرکت های Procter & Gamble و PepsiCo Inc. ، این نگرش را نرم می کنند ، زیرا مصرف کنندگان بیشتر در مورد زباله های پلاستیکی نگران می شوند و شهرداری ها برای تأمین هزینه های برنامه های بازیافت خود تلاش می کنند.

قانون گذاران فدرال و ایالتی در ایالات متحده لایحه هایی را پیشنهاد می كنند كه شركت ها را مجبور به انتخاب برگه مدیریت بطری های نوشابه نوشابه ، مواد بسته بندی شیرینی ، جعبه های غلات و سایر بسته بندی های استفاده شده می كنند. قانونگذاران می گویند که چنین قوانینی می تواند به پرداخت زیرساخت های جمع آوری و مرتب سازی در حاشیه کمک کند و شرکت ها را برای طراحی بسته بندی آسان تر برای بازیافت سوق دهد.

سناتور تام اودال (D. ، NM) ، كه امسال لایحه ای را ارائه می دهد كه باعث می شود شركت ها برای جمع آوری و پردازش پول پرداخت كنند ، گفت: “شارژ شركت ها” بار مالی آلودگی پلاستیك را به گردن تولیدكنندگانی كه آن را تولید می كنند و از آن سود می برند ، می برد. هدر. چندین ایالت از جمله ماساچوست ، نیویورک و واشنگتن اقدامات مشابهی را بررسی می کنند.

بسته بندی از اواخر پیچیده تر شده است ، و اغلب مخلوطی از مواد مانند لایه آلومینیوم با پلاستیک های مختلف برای تولید کیسه های غذای کودک و حیوانات خانگی است. بیشتر امکانات بازیافت نمی توانند از پس اینها برآیند. همچنین ، ممنوعیت واردات زباله در سال 2018 توسط چین ، که از لحاظ تاریخی بزرگترین خریدار پلاستیک دست دوم از ایالات متحده است ، باعث ایجاد تجمع قابل بازیافت می شود که جایی برای رفتن ندارد. طبق برنامه همکاری غیرانتفاعی Recycling Partnership ، از اواخر سال 2017 تاکنون 92 برنامه بازیافت در ایالات متحده حذف شده است.