گوشی اپل لیست قیمت + آفرهای ویژه خرید آیفون امروز 23 آذر

Category: خبر های امروز

با توجه به این که این مدل گزینه 64 گیگابایتی ندارد باید هزینه زیادی برای خرید مدلهای 256 گیگابایتی پرداخت کنید. از طرف دیگر اندازه صفحه نمایش این دستگاه از XS Max کوچکتر بوده، اما به همان اندازه روشن است. در بخش پایین صفحه روی گزینه پاک کردن تاریخچه کلیک کنید. دوربین دو لنز آیفون X دارای ویژگیهای فوقالعادهای دارد، از جمله حالت پرتره فوق العاده که به شما امکان میدهد جزئیات پس زمینه را محو کرده تا روی سوژههای خود به طور کامل فوکوس کنید و زوم فوقالعادهای داشته باشید. بانیکان ضمانت اصل بودن گوشی آیفون را به شما میدهد و تجربه یک خرید اینترنتی مطلوب و ارزان را برای شما به ارمغان می آورد.

اگرچه ممکن است حمل یک گوشی بزرگ دشوار باشد اما صفحه نمایش بزرگ مزایای منحصر به فردی را به دنبال دارد. همچنین باتری آیفون 8 پلاس بیشتر از آیفون 8 دوام دارد. این گوشی اینبار عملکرد باتری را همراستا با عملکرد عالی گوشیهای اندرویدی قرار داده است و میتوانید بدون مشکل از آن بهره ببرید. این مدل از گوشی اپل دو لنز بزرگ و یک باتری قوی دارد. اگر چه برخی تفاوتهای کلیدی وجود دارد اما آیفون 8 نسبت به آیفون 7 ارتقا زیادی پیدا نکرده است و از نظر طراحی نیز شبیه به همان مدلهای قبلی است.

حالت عمودی (Portrait mode) نسبت به آیفون X بهبود یافته و عکسهای گرفته شده در نور کم به طرز شگفت انگیزی واضح و با گوشی آیفون 7 قیمت جزئیات هستند. این کمپانی در طراحی تمامی این مدل های ارتقا یافته بر سیاست های خود استوار ماند و طراحی زیبا، بی نقص و البته کارایی فوق العاده ی این گوشی های هوشمند دلیلی بر محبوبیت هر چه بیشتر این برند شد و سبب شد طرفداران این گوشی متعصبانه منتظر رونمایی مدل های جدید این برند باشند و به سراغ برند های دیگر و البته سیستم عامل اندروید نروند هر چند که برای خرید، شاید قیمت گوشی سامسونگ و یا هوآوی و شیائومی کمتر از آیفون ها بود!

این گوشی تنها در قسمت طراحی بدنه از پلاستیک استفاده کرده بود و تنوع رنگی بالایی داشت. در طول سال ها، آن ها ویژگی هایی مانند Siri و Live Photos را اضافه کرده اند و آن ها را در همان رابط بصری قرار داده اند. این دستگاه دارای بهترین فناوری صفحه نمایش OLED، دوربین دو لنز و Face ID و امنیت قفل صورت اپل بود و به همین دلیل نیز در بین محصولاتی که در سال 2017 معرفی شد، محبوبیت فراوانی داشت. اپل برای اولین بار iOS 15 را در 7 ژوئن 2021 با در دسترس بودن فوری برای توسعه دهندگان ثبت نام شده اپل پیش نمایش کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون 90 لطفا از صفحه ما بخواهید.