گلدمن ساکس 100٪ سهام مشترک سهام چین را به دست می آورد

Category: خبر های امروز

شرکت Goldman Sachs Group Inc در حال تلاش برای به دست آوردن مالکیت 100٪ سهام مشترک سهام اوراق بهادار خود در چین است و پس از 17 سال همکاری با یک کارگزار داخلی ، سرمایه گذاری خود را در دومین اقتصاد بزرگ جهان تعمیق می بخشد.

طبق یادداشت داخلی مشاهده شده ، بانک مستقر در نیویورک برای کنترل کامل شرکت Goldman Sachs Gao Hua Secures با مراجعه به رگولاتورهای چینی درخواست توافق نامه امضای 49٪ سهام خود را امضا کرده است. روزنامه وال استریت.

گلدمن اولین بانک جهانی است که به دنبال مالکیت کامل کسب و کار خود در اوراق بهادار در چین است و قصد دارد نام آن را Goldman Sachs (China) Securities Company تغییر دهد. .

دیوید سلیمان ، مدیر عامل ، جان والدرون ، مدیر عامل و استفان شر ، مدیر ارشد مالی ، در یادداشت مورخ سه شنبه گفتند: “مالکیت صد درصدی حق رای دادن در سرزمین اصلی ، تعهد و سرمایه گذاری قابل توجهی در چین را نشان می دهد.”

بانک های سرمایه گذاری ایالات متحده ، مدیران دارایی و شرکت های کارت اعتباری مدت هاست که به حضور بیشتر در چین چشم طمع دارند اما به دلیل محدودیت های مالکیت در مشاغل مالی در این کشور ، برای دهه ها متوقف شده بودند. وال استریت پس از پیمانی که در ژانویه امضا شد دسترسی بیشتر موسسات آمریکایی به بخش مالی چین است ، به عنوان یک پیروز بزرگ در جنگ تجاری بین واشنگتن و پکن ظاهر شده است.