کیت مکش هوای موتور خودرو چیست

Category: خبر های امروز

برای مثال در اروپا که توربوشارژها رایجترند بخاطر این است که موتور خودروها بیشتر کوچک و چهارسیلندر استاندارد می باشند. این کار به این دلیل انجام می شود که تولید کنندگان خودروها را در سراسر جهان به فروش می رسانند. آلومینیوم حرارت را زودتر از استیل به محیط انتقال داده و به همین دلیل هوای داخل لوله را خنکتر نگه میدارد. از طرفی قابلیت تمیز شدن فیلتر این کیت مکش، دلیل طول عمر بالای آن است و با هر بار تعویض روغن کافیست فیلتر را با باد تمیز کنید. همین ناک علاوه بر افت راندمان باعث کاهش عمر موتور می شود. سوپرشارژر برخلاف توربو باعث کاهش آلایندگی نمی شود. ولاگ | هر کیت مکش و هدرزی افزایش توان نمی ده! اگر اکسیژن سرد به مخزن احتراق شما برسد، انفجار سوخت بهتری رخ داده و قدرت بیشتری به سوپاپها منتقل خواهد شد که توان موتور را افزایش میدهد. به طور کلی، افزایش چگالی هوای ورودی به معنی ورود اکسیژن بیش تر به درون موتور است و به دنبال آن سنسورهای مرتبط میزان اکسیژن بیش تری را تشخیص می دهند که در نتیجه، سوخت بیش تری برای احتراق تزریق می شود و در نهایت، قدرت بیش تری را به دست می دهد.

پس با داشتن هوای تمیز و خنک بیشتر، هم از سوخت ورودی نهایت استفاده می شود و هم دمای محفظه احتراق پایینتر می ماند. اگر دقت کرده باشید هرچه موتور و دریچه گاز گرم تر شود به همان میزان قدرت خودرو کمتر خواهد بود ، زمانی که موتور خودرو گرم شده است و سیستم مکش هوا از کنار موتور این هوا را میکشد در واقع هوای گرم را به داخل دریچه گاز منتقل میکند پس شما در اصل نیاز به هوای خنک دارید تا بتوانید هوایی خنک به داخل دریچه گاز منتقل کنید. همچنین در مدل جهانی این خودرو گرم کن صندلی های جلو نیز موجود بوده که در مدل های موجود در ایران حذف شده اند اما می توان جای خالی آن ها را مشاهده کرد، هرچند خودروهای عرضه شده در ایران دارای روکش صندلی مخملی هستند و کمتر نیازی به تجهیزاتی چون گرم کن و سرد کن دارند.

با سلام خدمت همه دوستان.الان بهترین روش برای تقویت اتومبیل ها بهبود مسیر ورود هوا و خروج دود هست.برای این کار لازمه که از کیت ها مکش هوا یا به اصطلاح خرطومی که قطر دهانه بیشتر نسبت به نمونه فابریک دارن به همراه فیلتر هوا های اسپرت مثل k&n استفاده شود.برای بهبود خروج دود هم لازمه تا از هدرز استفاده شود… نیسان ماکسیمای کلاس متوسط از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۰ در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ شد در آن زمان ماکسیما یکی از بهترین و لوکسترین و پرقدرتترین خودروهای موجود در ایران شناخته میشد و هماکنون نیز ماکسیما محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کردهاست. محمد نوذری که بهترین تایم ۲۰۶ اتمسفر ایرانه ۲۱۰ اسبه. ولی اتمسفر اصتحلاکش خیلی بالاس. سلام بدون لوله هم میتوانید نصبش نمایید ولی اگر کیت مکش کامل بگیرید تاثیر بهتری خواهد داشت. اگر توربوشارژها نیز در دور موتور پایین عمل می کردند، بسیار مناسب بودند. اگر گشتاور اتومبیلی استاندارد و قدرتش 100 اسب بخار باشد، بعد از نصب کیت حرفهای، به 104 تا 106 HP افزایش خواهد یافت. خرید کیت مکش هوا خودرو آخرین موردی هست که شما بعد از امتحان تک تک موارد درج شده آن را امتحان خواهید کرد پس ما ابتدا موارد جایگزین برای خرید کیت مکش هوا را برای شما عزیزان درج کرده ایم تا در صورت عدم رضایت از موارد درج شده بتوانید در انتهای مطلب نسبت به خرید کیت مکش هوا اقدام کنید.

برای عضویت در این گروه، لینک زیر را کلیک فرمایید و پس از هدایت به سایت ایدهکاو، دکمه درخواست عضویت را بزنید. پس از تماس با فروشنده، کد تخفیف کاوالا۸۹ را اعلام فرمایید. چنانچه اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود نداشت، لطفا ویدئو زیر را مشاهده فرمایید. برای مشاهده آگهیهای بیشتر روی نام هر دسته کلیک فرمایید. که با افزایش شتاب و توان خودرو و سرعت اولیه در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد با افزایش قدرت قابل مشاهده می باشد . نیز ایجاد کرد تا پاسخگوی توان بالای این ارتقا باشند. اما بجز قیمت بسیار بالای آن، این موتور فقط با بنزین ممتاز کار می کند. 2- فریب برخی کالاهای ارزان قیمت و ساده با ادعاهای بزرگ و عجیب را نخورید. در حقیقت سوپرشارژ و توربو شارژ برای یک حجم موتور مشخص، هر دو تقریبا قیمت مشابهی دارند، اما یک خودروی معمولی با سوپرشارژر بهتر کار خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که نگهداری یک سوپرشارژ ساده تر از یک توربوشارژ پیچیده است. این آگهی در دستهبندیهای زیر منتشر شده است. با زدن دکمه درخواست عضویت، آی دی مدیران گروهی که این آگهی در آن منتشر شده است، به شما نشان داده میشود که با کلیک روی آن میتوانید در تلگرام برای مدیران آن گروه پیام ارسال فرمایید و از آنها تقضای ارسال لینک گروه نمایید.