ژنیکوماستی – بزرگی پستان در مردان – جراحی سینه بزرگ مردان – دکتر اعظم صلاتی

Category: خبر های امروز

پزشک و بیمار همچنین نوع بیهوشی مورد استفاده و جزئیات رژيم قبل از عمل را مورد بحث قرار میدهند. معمولاً مقداری کبودی و تورم در آن ناحیه مشاهده میشود و درد را نیز میتوان با مصرف دارو کنترل کرد. درمان ژنیکوماستی با دارو : چنانچه این عارضه در مدت زمان کوتاهی ایجاد شده باشد درمان از طریق دارو پیشنهاد می شود . بی خطر بودن و کارایی مصرف این دارو در کودکان کوچک تر از 4 سال ثابت نشده است. این درمان به پزشک اجازه میدهد تا نواحی مورد نظر چربی را بردارد و پوست روی آن را سفت و کشیده کند تا ظاهر سینه مردانه باشد. درمان دارويي ممكن است بتواند بافت اضافي سينه را برطرف كند. گاهي براي از بين بردن بافت اضافي جراحي انجام ميشود. بافت غده دقيقا زير نيپل سينه (نوك سينه) متمركز است ولي چربي در كليه مناطق سينه پخش ميشود. پزشك شما ممكن است هر ماه اندازه سينه را پيگيري كند و تحت نظر داشته باشد. پوش آپ عضلات سینه و عضلات کوچکتر در ناحیه قفسه سینه را هدف قرار می دهد. به طور کلی می توان گفت تاثیر دیانابول به شرایط جسمی و بدنی هر فرد بستگی دارد.

پس از انجام این جراحی، می توان بدون لباس به ساحل رفت و دیگر نگرانی از ظاهر خود نداشت. برخی از مواد دارویی در بدن مردان تأثیر منفی می گذارند برای مثال آنتی آندروژن باعث ترشح پرولاکتین می شود که این ماده احتمال دارد باعث بزرگ شدن سینه مردان شود. جراحی ژنیکوماستی :جراحی یک روش دائمی و تضمینی برای خلاص شدن از بزرگ شدن سینه در مردان و درمان ژنیکوماستی است. لیپوماتیک سینه برای کاهش میزان چربی در سینه است، اما برای شکم، پهلو، ران و بازو توصیه میشود. این احتمال وجود دارد که تغییرات هورمونی که باعث ایجاد ژنیکوماستی در مردان بالغ میشود نیز خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهد. پزشک شما ممکن است وجود سرطان پستان یا عفونت بافت پستان به نام ورم پستان را بررسی کند. دکتر زرگری متخصص جراحی سینه بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. این هزینه شامل تجهیزات جراحی، هزینهی متخصص بیهوشی و جراح و جلسات پس از عمل میباشد. قبل از انجام جراحی ژنیکوماستی حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید. در حین مشاورههای پیش از جراحی، پزشک با بررسیهای کامل تعیین میکند که کدام روش به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده کرده و بهترین ظاهر مردانه را نتیجه میدهد.

سینههای مردانه توزیع ناخوشایند چربی بیش از اندازهی بدن در اطراف عضلات سینهی مردهاست، که ظاهری شبیه به سینههای خانمها ایجاد میکند. پزشک پیش از جراحی سابقهی پزشکی بیمار را بررسی میکند. مردی ۳۸ ساله هستم که از سن ۱۶ سالگی دچار عارضه بزرگی سینه شده ام و شدید از این وضعیت ناراحتم و حسابی اعتماد به نفسم را از دست داده ام . به طور کلی ژنیکوماستی یک مشکل جدی نیست ، اما مقابله با این وضعیت می تواند سخت باشد. این مشکل گاهی اوقات در مردانی که مقدار زیادی از وزن خود را کم کردهاند نیز مشاهده درمان ژنیکوماستی یزد میشود. پس در صورت بروز چنین مشکلی حتما به پزشک مراجعه نموده و از وی جویای منشا مشکل خود باشید و اگر مشکلات از این گونه موارد بود مراحل درمانی را پیش بگیرید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل سینه مردان با مطب دکتر شیرزادگان تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

در حالی که جلوی آینه ایستادهاید، بیضههای خود را معاینه کنید. افزایش اعتماد بنفس: اگر به دلیل بزرگی بافت سینهی خود خجالت میکشید، جراحی کوچک کردن سینه میتواند اعتماد بنفستان از ظاهر جسمی خود را افزایش دهد. هزینهی دقیق جراحی کوچک کردن سینه بستگی به نیازهای خاص بیمار دارد. هزینه جراحی کوچک کردن سینه در مردان (ژنیکوماستی) بر اساس نوع جراحی و اینکه چقدر جراحی شما پیچیده است میتواند متفاوت باشد. الگوهای برداشت، بسته به ترجیحات جراح تان و ویژگی های مورد نظر شما متفاوت خواهند بود. متقاضیان جراحی زیبایی بینی باید در نظر داشته باشند که گاهی اوقات ممکن است. اگر چه در این روش بافت غدد دست نخورده باقی میماند، از نظر فیزیکی، اندازهی سینههایی که بزرگ شدهاند را کاهش میدهد. مشکلات یا درمانهای پزشکی که تعادل هورمونی بدن را بر هم بزنند نیز ممکن است منجر به بزرگ شدن بافت اصلی پستان مردان شوند. رژیم غذایی و ورزش، کاهش وزن یا استفاده از قرصهای لاغری نمیتوانند مشکل بزرگی سینه مردانه را برطرف کنند.