واتس اپ می خواهد میزبان گپ های صمیمی شما باشد. خسته نباشید – آنها در یک هفته حذف می شوند.

Category: خبر های امروز

فیس بوک شرکت است

WhatsApp تنظیماتی را ارائه داده است که پس از هفت روز پیامها به طور خودکار حذف می شود ، اقدامی با هدف تشویق کاربران برای اطمینان از چت با اعتماد به نفس.

ظفرخان ، محصول گفت ، این ویژگی که از این ماه می تواند روی گپ های یک به یک و گروهی اعمال شود ، به این معنی است که چت ها بیشتر شبیه مکالمات رو در رو باشند تا موضوعات ایمیل یا پیامک های غیر قابل ویرایش. مدیر در WhatsApp.

سوابق اکثر مکالمات حضوری برای همیشه وجود ندارد ، بنابراین به گفته آقای خان ، مکالمات در WhatsApp نیز لازم نیست.

وی گفت: “مواردی مانند پیامك ها بیش از یك دهه پیش مورد استفاده بسیار متفاوتی داشتند – به دلیل محدودیت كاراكترها و ضعف اتصال ، بیشتر از آنها برای هماهنگی یكباره استفاده می شد.” “اما اکنون تلفن های هوشمند تکثیر شده اند و مردم همیشه تلفن های خود را با خود دارند ، آنها از پیام WhatsApp برای مکالمات بسیار عمیق و صمیمی استفاده می کنند.”

آقای خان گفت که این امر باعث شد تیم محصولات واتس اپ در مورد فرضیه های خود در مورد چگونگی عملکرد سرویس تجدید نظر کنند. وی گفت که آنها امیدوارند که این ویژگی جدید افراد بیشتری را به میزبانی مکالمات شخصی در سیستم عامل ترغیب کند ، اطمینان دارند که پیام های آنها دیگر آنها را آزار نمی دهد.

به گفته میگوئل آلوارز ، مدیر ارشد فناوری آژانس دیجیتال AnalogFolk Ltd. ، این ویژگی همچنین ممکن است به فیس بوک کمک کند تا تعامل در WhatsApp را تقویت کند. وی گفت اگر کاربران از ترس از دست دادن چیز مهمی باشند ، ممکن است مکالمات بیشتر را بررسی کنند. وی افزود: افراد در چت های گروهی ممکن است انگیزه داشته باشند تا از خالی ماندن مکالمات واتس اپ استفاده کنند.

آقای آلوارز گفت: “داده ها و حریم خصوصی به وضوح در این امر مهم است ، اما در واقع این تقریباً کاربران را مجبور به ادامه گفتگو می کند.”

مفهوم ارسال پیام در حال ناپدید شدن در اوایل سال 2010 توسط Snapchat رایج شد ، که به کاربران اجازه می داد عکس های زودگذر را برای مخاطبین خود ارسال کنند.

یسبل جرارد ، مدرس رسانه های دیجیتال و جامعه در دانشگاه شفیلد گفت ، تجربه جدید پیام رسانی Snapchat برخی از افراد را نگران کرده است. منتقدان نگران بودند که ناپدید شدن پیام ها مسئولیت پاسخگویی به افراد درمورد اقداماتشان را به صورت آنلاین دشوارتر می کند و رفتارهای امکان پذیر مانند آزار و اذیت اینترنتی و به اشتراک گذاری غیرجنسی تصاویر جنسی را به خطر می اندازد.

او گفت که با آشنایی بیشتر قالب ، این نگرانی ها از بین رفت.

Telegram Group Inc. ، یکی از بزرگترین رقبای WhatsApp ، همچنین گزینه “پیام های خود تخریب” را در محصول پیام رسان خود ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا محدودیت زمانی برای مشاهده پیام ها و رسانه های خود تعیین کنند. برخی از کاربران توییتر نیز فیدهای خود را بر روی حذف خودکار تنظیم می کنند.

واتس اپ معتقد است که دوره حذف هفت روزه به سیستم خود یک مزیت نسبت به برنامه هایی دارد که پیام ها را به محض خواندن پاک می کنند ، به این معنی که مردم می توانند آنچه را که درباره آنها صحبت کرده اند فراموش کنند یا اطلاعات مفید را از دست بدهند.

“در آزمایش متوجه شدیم که هفت روز به اندازه کافی طولانی است که شما فراموش نخواهید کرد که در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، اما همچنان به قدری کوتاه است که به شما آرامش خاطر می دهد که این مکانی است که می توانید مکالمه رایگان داشته باشید.” جناب خان گفت.

تیم تحقیق درباره کاربر این شرکت نحوه واکنش افراد به این ویژگی را بررسی کرده و بررسی می کند که آیا موارد اضافی مانند توانایی محافظت از پیام های قفل شده در برابر حذف را نیز توصیه می کند. آقای خان گفت: همچنین این موضوع پیگیری می کند که آیا پیام های ناپدید شده منجر به تغییر رفتار کاربر در سیستم عامل می شود یا خیر.

بنویسید برای کتی دایتون در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8